به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۳۷۴۰۳۸

چرا نمایندگان مجلس شفاف‌سازی نمی‌كنند؟

چرا نمایندگان مجلس شفاف‌سازی نمی‌كنند؟
گروه سیاسی: روزنامه آرمان ملی نوشت: چرا نمایندگان مجلس در مورد حقوق خود و مزایایی که دریافت می‌کنند سخنی با مردم نمی‌گویند؟
روزنامه آرمان ملی با اشاره به اظهارات اخیر مسعود پزشکیان که خبر داده بود مجلس برای نمایندگان بیمارستان اختصاصی ساخته است، از بهارستان‌نشینان پرسیده چرا در ارتباط با حقوق و مزایای خود شفاف‌سازی نمی‌کنند؟چرا در شرایطی که نمایندگان خود را داعیه‌دار شفافیت می‌دانند در ارتباط با حقوق و مزایای خود اقدام به شفافیت نمی‌کنند؟ شفافیت در مورد آرای نمایندگان که به حاشیه رفت اما چرا در مورد حقوق خود و مزایایی که در این ارتباط دریافت می‌کنند سخنی با مردم نمی‌گویند؟
نویسنده در ادامه تاکید کرده است: هرچند لازم است نمایندگان مجلس در این ارتباط توضیحاتی را ارائه دهند اما این سوال مطرح می‌شود که چرا در شرایط کنونی که طرح دارو یاب موجب به زحمت انداختن مردم شده و برخی داروخانه‌ها اعلام کرده‌اند با اجرای آن در آستانه ورشکستگی قرار دارند و از سوی دیگر بسیاری از بیماران با مشکلاتی در تهیه دارو و حتی تا چند ماه پیش تهیه سرم و بعضا تا هفته‌های قبل با مشکل تهیه برخی اقلام آنتی‌بیوتیک روبه‌رو بودند، یک بار به صورت جدی و نه در حد سوال از وزیر بهداشت وی را در مجلس مورد استیضاح قرار ندادند و تنها در این ارتباط از وی توضیحاتی خواستند.
این روزنامه در ادامه می‌نویسد: کسی نمی‌گوید نمایندگان مجلس به بیمارستان خصوصی نروند و بیمه تکمیلی مناسب نداشته باشند اما چرا نه برای همه اقشار ملت بلکه برای دهک‌های فقیر جامعه که البته معتقدند زیر فشارهای سیاست‌های توسعه‌ای دولت‌های قبل فلج شده‌اند، بیمه تکمیلی رایگان ایجاد نمی‌کنند؟


 
برچسب ها: مجلس

۱۴۰۱/۰۹/۱۸ ۲۲:۵۳
چون خودشون رو ارباب و مردم رو رعیت حساب کردن و به عبارتی صاحب مطلق!! کل کشورند (408735)
رضوان رسولی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۴:۴۵
آخه شفاف سازی در بعضی موارد مطلوبیت نداره مثلا تو آب گل آلود بهتر میشه ماهی گرفت. (408846)
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۲۲:۳۹
کارمند مجلس عنوان برازنده تری است تا نماینده (409359)
عادل
United Arab Emirates
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۱:۵۵
قانون شفافیت فقط برا ملته

برا30میلیون باید فرم پولشویی
پر کنی (409429)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها