به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۳۷۴۱۱

اصلاح‌طلبان با قدرت در انتخابات شرکت کنند

گروه سياسي: یک عضو مجمع روحانیون مبارز اظهار کرد: به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان بتوانند در انتخابات آینده مجلس با قدرت و وحدت حضور پیدا کنند.
اصلاح‌طلبان با قدرت در انتخابات شرکت کنند
حجت‌الاسلام محمدعلی ابطحی در حاشیه مراسم تشییع پدر همسر سیدمحمد خاتمی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لازم است اصلاح‌طلبان در یک فضای عمومی و با اتحاد در انتخابات آینده که برای مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود شرکت کنند و به نظر می‌رسد این اتفاق نیز بیافتد.

وی در برابر پرسشی در مورد اظهارنظر احمد جنتی دبیر شورای نگهبان درباره حضور برخی افراد در انتخابات آینده مجلس و مجلس خبرگان و لزوم مدیریت آن، گفت: من صحبت‌های دبیر محترم شورای نگهبان را نمی‌پسندم و آن را غیرحقوقی می‌دانم، چراکه طبق قانون اجازه شرکت تمام احزاب و گرایش‌های سیاسی در چارچوب نظام در انتخابات وجود دارد و باید برای تایید صلاحیت‌ها طبق قانون عمل کرد و این حق اصلاح‌طلبان است که در انتخابات شرکت کنند.

این عضو مجمع روحانیون مبارز در واکنش به تعطیلی برخی روزنامه‌ها در دولت یازدهم نیز گفت: آنچه مهم است، این است که مطبوعات نباید از تعطیلی هیچ روزنامه‌ای حمایت کنند، چراکه تعطیلی روزنامه‌ها و رسانه‌ها به نفع کشور نیست و امروز هم که شاهد تعطیلی یکی از نشریات تندرو به اسم 9 دی بودیم، نمی‌توان از آن خوشحال بود.
مرجع : ايسنا