به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۱ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۷۶۵۳
"انصرافی‌ها" مطابق پیش بینی‌ها بود

کد یک رکورددار بیشترین "سرپرست‌خانوار"

گروه اقتصادي: طبق آمار منتشره سرپرستان خانواری که آخرین رقم شماره سمت راست کد ملی آنان یک است با تعداد 4 میلیون نفر رکوددار بالاترین تعداد سرپر ستان خانوار در بین کدهای نه‌گانه است.
کد یک رکورددار بیشترین "سرپرست‌خانوار"
نرگس نجفی سخنگوی ستاد فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: در هر ثانیه 25 هزار نفر برای ثبت ‌نام در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها وارد سایت Refahi.ir می‌شوند. وی افزود: در رابطه با اختلال در ارسال پیامک به ثبت‌نام‌کنندگان فاز دوم هدفمندی بارانه‌ها باید بگویم این موضوع مربوط به بالابودن حجم ورود کاربران به سامانه Refahi.ir برای ثبت‌نام در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها است که به مرور در حال رفع شدن است.

وی در مورد بحث خرید و فروش کاغذی فرم‌های مربوط به ثبت نام فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد: ثبت نام در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها کاملا اینترنتی بوده و خرید وفروش کاغذی فرم‌های مربوط به فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تخلف است. نجفی با بیان آنکه متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها یک است پیشتاز در بین سایر کدهای نه‌گانه از نظر تعداد سرپر ستان خانوار هستند گفت: تعداد سرپرستان خانوار موجود بر 4 میلیون نفر است و این رقم در دیگر کدها به ویژه کد صفر که ثبت‌نام آن ساعت 24 شب گذشته به پایان رسید بالغ بر 2 میلیون سرپرست خانوار است.

وی تصریح کرد: علت زودتر آغاز شدن ثبت‌نام از متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها یک است مربوط به بالا بودن تعداد سرپر ستان خانوار در این کد بوده و دلیل دیگری ندارد به همین علت ثبت‌نام آنها از ساعت 22 آغاز شده است. وی با اشاره به اینکه در برخی مناطق ممکن است با کندی سیستم‌های ثبت نام مواجه شویم، افزود: با رعایت زمان تعیین شده و الوویت ثبت نام سامانه فضای باز برای ثبت نام داشته باشد.

وی ادامه داد: علت اختلال روز اول، در سامانه Refahi.ir در برخی مناطق مربوط به ورود سایر متقاضیانی است که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها صفر نبوده و صرفا برای بازدید از سایت و آشنا شدن با نحوه فرم فاز دوم هذفمندی یارانه‌ها بوده است. وی ادامه داد: باز هم تأکید می‌کنم از مردم می‌خواهیم که متقاضیان ثبت‌نام در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بر اساس آخرین رقم سمت راست کد ملی خود و در روزهای تعیین شده برای ثبت‌نام وارد سامانه Refahi.ir شوند. وی در پایان گفت: تاکنون میزان استقبال از انصراف برای دریافت یارانه نقدی مناسب بوده است ضمن آنکه آمار دقیق درصد انصراف‌دهندگان بعد از پایان هر دوره ثبت‌نام متعاقبا اعلام می‌گردد.

اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۱ ۱۴:۳۱
من پیشنهاد میکنم ترتیبی داده شود مردم مدت زمان انصراف رامشخص کنند مثلا یکسال یابیشتریاکمتر تابعدازسپری شدن این مدت تصمیم بگیرند یارانه میخواهند یاهنوز قصد انصراف دارند چون نمیدانند فردا چه تصمیمی گرفته خواهد شد (216902)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۱ ۲۰:۳۳
راست میگه. حالا اگه انصراف دادیمو وضع اقتصادی کشور بدترو بدتر بشه تکلیف چیه؟؟؟؟ انصرافی ها میتونن مجدداً ثبت نام کنن؟؟؟؟؟ (217015)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۱ ۲۱:۰۴
من دیشب ثبت نام کردم ولی هنوز پیامی برای من نیومده (217028)
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۱ ۲۱:۴۶
چرا براي برخي افراد با وجود ثبت نهايي شدن پيامي نمياد؟ (217048)