به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۲ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۳۷۶۸۵

ریش داشتن از کار کردن مهم‌تر شده است

گروه سياسي: حجت‌الاسلام محمدرضا زائری٬ گفت: «فضا به گونه‌ای است که اگر فردی کاری نکند اما ریش داشته باشد انقلابی به حساب می‌آید والبته اگر فرد دیگری ریسک کند و دو اشتباه داشته باشد بی‌دین و ضد انقلاب معرفی می‌شود.»
مراسم ویژه روز هنر انقلاب اسلامی با موضوع « مدیریت جهادی در عرصه هنر» روز گذشته در تالار اسوه تهران با حضور هنرمندان، فعالان حوزه فرهنگی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا زائری نویسنده و رییس موسسه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی در این نشست به موضوع برخورد اداری با موضوع فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: متاسفانه واکنش نهادی چون صدا و سیما هم در برابر موضوعات فرهنگی دیدگاهی انفعالی است. از سوی دیگر فضا نیز به گونه ای است که اگر فردی کاری نکند اما ریش داشته باشد انقلابی به حساب می آید والبته اگر فرد دیگری ریسک کند و دو اشتباه داشته باشد بی دین و ضد انقلاب معرفی می شود.

صادق کوشکی از فعالان سياسي اصولگرا هم در اين نشست گفت: مدیران ما در حوزه فرهنگ و هنری همواره به موضوعات اداری برخورد کرده اند و همین نوع دیدگاه به خودی خود موجب این شده که خودی ها خود را رها کرده و به سراغ افرادی بروند که به نوعی پیاده نظام دشمن محسوب می شوند.
کوشکی تاکید: همین امسال در جشنواره فیلم فجر اگر ما دیر کرده بودیم نزدیک بود یک فیلم که نظام ما را ظالم، محکوم و قاتل معرفی کرده بود نامزد دریافت 5 جایزه شود و حتم دارم اگر وزیر ارشاد زیر فشار قرار نگرفته بود این اتفاق حتما رخ می داد.

تقدیر از ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سینما، محمد حسین جعفریان شاعر و مستندساز، گل علی بابایی نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس، نرگس آبیار نویسنده و فیلمساز، جمال شورجه سینماگر، حسین مسافرآستانه کارگردان تئاتر، داود عامری عکاس انقلاب، محمد امیر زاده سلجوقی هنرمند هنرهای تجسمی، عباس باقری پژوهشگر و شاعر و اسفندیار قره باغی خواننده از بخش های دیگر ویژه برنامه روز هنر انقلاب اسلامی در تالار اسوه بود.