به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : ۳۸۲۷۳

آقاي استاندار؛ فقط افراطیون حرمت دارند؟!

گروه سياسي: استاندار اصفهان در اظهارنظری غیر منتظره درباره اعتراض هفته گذشته جمعی افراطی در مقابل مقبره "آرتور پوپ" نسبت به دفن "ریچارد فرای" در اصفهان‌، گفته که معترضین مجوز نداشتند، اما استانداری به حرمت افرادی که در این تجمع شرکت کردند و مصلحت اندیشی، دخالتی در آن نکرد!
به گزارش انصاف‌نیوز، این در حالی است که جریان افراطی پیارسال در سخنرانی 22 بهمن رییس مجلس اصولگرا رفتارهای افراطی مشابهی نشان داده بود که جلوی آن گرفته نشد و همان جریان افراطی در فرودگاه مهرآباد به سمت رییس جمهور تخم مرغ و کفش پرتاب کردند. اتفاق اخیر اصفهان نیز ادامه ی زوربری های این جریان افراطی است؛ جریانی که انتظار نمی رود دولت آقای روحانی اینچنین به آنها «حرمت» بگذارد و اجازه بدهد که به رفتارهای افراطی اینچنینی خود ادامه دهند؛ آن هم رفتاری که اینبار نه فقط رییس مجلس یا رییس جمهور، بلکه با آبروی یک ملت و آبروی مسلمانان ایرانی برای جلوگیری از تدفین طبق وصیت یک فرد بازی خواهد شد.

جریان افراطی حامی دولتی بود که در 8 سال گذشته نتوانست با درآمد نزدیک به 800 میلیارد دلاری فروش نفت مردم را راضی نگه دارد و وضعیت اقتصادی کشور به جایی رسیده که برای برداشتن محدودیت ها حداکثر تلاش و وقت گذاشته شود؛ حالا گویا بنا نیست که اجازه ی این تغییر نگاه ها به ایران و ایرانی را بدهد و دولت با کوتاهی و حرمت گذاشتن هایی اینچنینی، اقلیتی را در برابر اکثریت ترجیح خواهد داد. آیا بهتر نیست که دولت در این باره به رای ملت عمل کند و برای جلوگیری از حرکت های نمایشی اقلیتی افراطی معترض به تدفین ریچارد فرای، از مردم نظرسنجی کند؟