به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۲
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب : ۳۸۴۰۳
استقلال هم مثل تراكتورسازي حذف شد

وداع تلخ استقلال با آسيا با ناداوري داور بحريني

گروه ورزشي: تيم فوتبال استقلال با شکست مقابل الشباب از گردونه رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا کنار رفت تا از جمع 4 نماينده ايران در اين رقابت‌ها، فقط فولاد (حتمي) و سپاهان (احتمالي) به دور بعد صعود كنند.
وداع تلخ استقلال با آسيا با ناداوري داور بحريني
استقلال که تنها براي بردن به زمين آمده بود و قلعه‌نويي از سه مهاجم در ترکيب آبي‌پوشان استفاده کرده بود در همان ابتداي بازي سوار بر توپ و ميدان شد. شاگردان قلعه‌نويي در همان دقايق ابتدايي مي‌توانستند روي ضربه عمران‌زاده به گل برسند که اين اتفاق نيفتاد.   چند دقيقه بعد ايمان مبعلي فرصتي خوب براي گلزني از روي ضربه کاشته داشت که اين موقعيت هم از دست رفت.
 
بازي در همين شرايط دنبال مي‌شد که الشباب مي‌توانست روي ضربه سر مهاجمش در دقيقه 17 به گل برسد اما رحمتي توپ را مهار کرد.   در دقيقه 24 رافينيا بازيکن الشباب از چند بازيکن استقلال عبور کرد و با رحمتي تک به تک شد که دروازه‌بان استقلال توپ را به فرستاد.
 
بعد از اين اتفاق بازي بيشتر در ميانه زمين دنبال شد که در نهايت اين نيمه با تساوي بدون گل به پايان رسيد. با شروع نيمه دوم استقلال بازي را طوفاني آغاز کرد و و آبي‌پوشان در ابتدا مي‌توانستند با ضربه سر اولادي به گل برسند اما اين توپ گل نشد تا چند ثانيه بعد روي حرکت زيبا و پاس خوب حيدري، برهاني در دقيقه 46 گل اول استقلال را به ثمر برساند.
 
چند دقيقه بعد حرکت زيباي بازيکنان توپ را به اولادي رساند ولي ضربه خوب اين بازيکن را دروزاه‌بان الشباب خوب دفع کرد و حتي ضربه سر برهاني هم در برگشت منجر به گل دوم نشد.    در دقيقه 61 بازي حرکت خوب بازيکنان الشباب منجر به ضربه خطرناکي شد که توپ از کنار دروازه به بيرون رفت.
 
در دقيقه 71 باز پاس رو به عقب خطرناک مدافعان استقلال نزديک بود کار دست اين تيم دهد اما رحمتي توپ را با تکل به بيرون فرستاد.   درست در دقايقي که الشباب بازي را در دست گرفته بود داور در اقدامي عجيب و در حالي که توپ به پشت اولادي خورد، اعلام پنالتي کرد تا شوک به آبي‌ها وارد شود. فرناندو هم در دقيقه 83 توپ را به گل تبديل کرد تا بازي به تساوي برسد.
 
آبي‌ها که چيزي براي از دست رفتن نداشتند اقدام به حمله کردند اما اين حملات جواب نداد تا اينکه در دقيقه 3+90 و روي يک ضدحمله در حالي رحمتي (براي زدن ضربه سر روي دروازه حريف) بيرون آمده بود گل دوم را دريافت کردند و در نهايت شاگردان قلعه‌نويي با شکست 2 بر يک مقابل الشباب با 4 امتياز وداعي تلخ با آسيا داشتند.
نواف عبدالله شکرالله از بحرين قضاوت اين بازي را بر عهده داشت. وي به هاشم بيک‌زاده و مهرداد اولادي از استقلال و سياف البيشي و رافينيا از الشباب کارت زرد نشان داد و در اعلام ضربه پنالتي، بناحق عليه آبي پوشان كشورمان سوت زد.
ترکيب استقلال:  سيد مهدي رحمتي، امير حسين صادقي،حنيف عمران زاده، خسرو حيدري، هاشم بيک زاده، آندرانيک تيموريان، ايمان مبعلي (78 توني کارلواليو)،پژمان نوري، مهرداد اولادي، محمد قاضي و آرش برهاني

الريان با شکست مقابل الجزيره حذف شد
در ديگر ديدار اين گروه، الريان قطر در ورزشگاه خانگي خود ميزبان الجزيره امارات بود که اين مسابقه در نهايت با نتيجه 3 بر 2 به سود الجزيره خاتمه يافت. بارادا در دقيقه 45 و علي احمد مبخوط 60 و سايسيدو 90 براي الجزيره گلزني کردند و گل‌خاي ميزبان توسط آيگبني 48 (پنالتي) و موسي هارون 53 به ثمر رسيد.
ليگ قهرمانان آسيا گروه A 
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
1 الشباب 5 4 0 1 10 7 3 12  
2 الجزيره 5 3 1 1 11 8 3 10  
3 استقلال 5 1 1 3 4 6 2- 4  
4 الريان 5 1 0 4 8 12 4- 3

۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۰:۳۰
برای فدراسیون متاسفم که به داور عرب اعتراض نکردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (219064)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۲:۰۷
موندم چرا بازیکنان ما در برابر وقت کشی زجرآور اعراب بی تفاوتند. از بازیکنای تیمای راه یافته به جام باشگاهها خواهش می کنم سال آینده در هر منطقه میدان که بازیکن عرب برای وقت کشی خودشو میندازه، وقتی گل جلو هستند اونام همین جوری خودشونو دقیقا در همون منطقه به زمین بیندازن........... جون من ! (219224)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۲۰:۰۱
فدراسیون بجای رایزنی در خصوص انتخاب داور برای استقلال مشغول ضربه زدن به این تیم بود و راضی بههمراهی بازیکنان این تیم نیز نبود و مطمئنا ازحذف استقلال خوشحال (219372)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۰:۳۴
من پرسپولیسی هستم اما استقلال نماینده نام ایران بود و داور بحرینی زهر خودش رو به نماینده ایران ریخت.کینه اعراب به ورزش ایران پیشینه درازی دارد (219066)
کورش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۱:۵۵
جالب اینه که صدا و سیمای میلی ما خودشو واسه بحرینی ها جررررررررررررررر میده! (219217)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۰:۵۱
فقط استقلال نباخت... ایران به داور بحرینی باخت...ایران به ناحق به اعراب باخت... این باخت فراتر از یه بازی فوتبال بود... شاید پرسپولیسی ها پوزخند بزنن ولی سال دیگه خودشون این مسائلُ از نزدیک لمس میکنن (219076)
صالح
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۱:۲۵
تو این بازی استقلال نسبتا خوب و شجاعانه بازی کرد و البته یه دلیلشم این بود که چیزی برای از دست دادن نداشت... اما در مجموع استقلال امشب نباخت... وقتی باخت که در طول دو سال اخیر سعی کرد، چه با ستاره چه بی ستاره با حداقل ها فقط ببره... امار گلزنی ها هم اینو کاملا نشون میده...
پیروزی هم با علی دایی داره دقیقا همین تفکرات رو در پیش میگیره و اطمینان داشته باشید با این طرز تفکر صعود و موفقت تیم هامون منوط به شانس و اشتباهات بازی خواهد شد... (219094)
اردشیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۵:۰۷
نماینده ایران با نام ایران نه و نه با نام استقلال یا پیروزی و... به میدان عرب ها رفته پس هیچ ایرانی در ایران از این باخت به ناداوری عرب بحرینی خوشحال نیست (219290)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۵:۳۵
به استثنای سایت خبرانلاین که حسابی ذوق زده شده و احتمالا عادل خان (219300)
تانیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۹:۵۵
قطعا هر ایرانی میهن پرستی چه استقلالی و چه پرسپولیسی از این موضوع ناراحت و بغض در گلو دارد
منطقی تر فکر کنیم (219369)
صالح
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۰:۵۴
استقلال نباید کارش به اینجاها می کشید... استقلال در مجموع امسال خیلی ضعیف و بی فکر بود... تنها تفکر حاکم بر این تیم، حرکت خسرو از کناره ها بود... (219080)
صالح
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۱:۱۷
البته استقلال امشب شجاعانه تر بازی کرد... مجبور هم بود شجاعانه بازی کنه... اما تاکتیک همچنان همون تاکتیک بود... (219091)
4444
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۰:۵۴
واقعامتاسفم برا فدراسیو ایران که دفعه اول هم هیچ اعتراضی نکرد (219081)
4444
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۰:۵۹
امروزخیلی دعاکردم اما مستجاب نشد فدراسیون باید پیگیری کند (219083)
1424
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۱:۰۱
امیرخان باید بمونه وجوان گرایی کنه (219085)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۵:۲۲
مشکل اصلی استقلال فتح اله و امیر هستند که با تفکرات غلط و سنتی میخواهند در لیگ حرفه ای بدون توجه به علم روز تنها با شانس و اقبال این تیم را مدیریت نمایند !!! (219294)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۱:۰۳
اعراب چون هیچ وقت توی هیچورزشی نه فقط فوتبال به پای ایران نمی رسند مجبورند فقط با این سبک یه جورایی جلوی ما رو بگیریند،ماهم از همون اول انقدر غیرمنطقی بازی می کنیم که کار می رسه به اینجا،با این حال بازهم پاینده باد خلیج فارس ایران و زنده باد ایران و ایرانی،به امید موفقیت فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان. (219086)
خودم و خودت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۱:۵۷
خاک بر سر من ایرانی که با تاریخ و فرهنگی هزاران ساله از یک جوجه کشور سیلی بخورم! ............. (219218)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۲۱:۵۶
دشمنت سيلى بخوره ؛ سيلى كجا بود ؛ اينا دهن كجيه ؛ همين و بس ؛ سرت رو بالا نگهدار هموطن ؛ نبينم احساس سيلى خوردن داشته باشى ؛ روباه صفتان غير مضحكه شدن خاص و عام و دهن كجى كارى از دستشون برنمياد ؛ ما باعث خارى و خودكوچيك بينيه اين ضعفاى حاشيه خليج هستيم كه با اين كارها فقط گهگاهى خارى و حقارتشون رو به رخ ميكشن ؛ من به عنوان يك برادر و هموطن شما بهت ميگم ؛ ايرانى بودن يعنى خار چشم اين روباه صفتان بودن ؛ دل قوى دار و سينه ستبر كن كه از قامت راستينت دل ما هم خوش و روزگار هموطنانت شيرين ؛ انشاالله (219402)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۱:۱۳
به فرض اینکه ناداوری نمیشد آیا بازهم استقلال صعود میکرد. تا کی میخواین پول ما رو بدین به یک سری آدمی که نمیدونن فوتبال یعنی چی!
طرفدار بیت المال (219089)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۱:۳۴
افرین که حرف دل میلیونهانفر که حقشان نا عادلانه به جیب یک مشت ادم مغرورمیریزند وهمیشه هم میگردند تا یک مقصر پیدا کنند زدید (219208)
ارمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۸:۲۰
اين تيم استقلال حتي اگر اين بازي و بازي بعدش رو هم ميبرد صعود نميكرد.پس خودمونو گول نزنيم استقلال به يه خونه تكوني اساسي نياز داره چون اين فوتبالي كه بازي ميكنه بهش ميگن:ديمي ! (219140)
کنترل پروژه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۰:۰۱
برادر من چرا از سر بی اطلاعی صحبت می کنی
استقلال با برد این بازی تنها با 1 برد دیگه قطعاً صعود می کرد.
فارغ از هر نتیجه ای که در بازی الشباب و الجزیره به دست میومد.
البته اگر اون بازی مساوی میشد استقلال محکوم به برد با اختلاف 2 گل در مقابل الریان بود. (219162)
ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۸:۳۱
درود براستقلال وحاجی فتح الله زاده وقلعه نوعی فوتبال برد وباخت داره تاحالااین همه بردین وایبنار هم باختیید واقعا این چه داوری بود مسولان فدارسیون چرا اعتراض نکردند (219143)
مجید.رشت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۸:۳۱
این هم آخر و عاقبت خریدن بازیکنان پرسپولیسی. آقای قلعه نوعی حیا کن.... (219144)
کامران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۹:۲۵
درود بر امیر قلعه نویی با مصاحبه شیکش.
خداییش مردم این کشورا چجوری از فوتبال لذت می برند وقتی ناداوری میشه.
بازم دم فولاد گرم
البته قبول کنیم تا حالا عملکرد تیمای خصوصی ایران بهتر از تیمهای دولتی بوده و جام باشگاه ها دیگه شوخی و گاوبندی داخلی نداره و فقط بایس تیمای قوی برن تا نتیجه بگیرند.
اینجوری ما همیشه عقب می مونیم از فوتبال دنیا...دولت باید آزاد سز کنه استقلال و پرسپولیسو
کامران پرسپولیسی (219153)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۹:۴۰
برای ملت ایران متاسفم که امیدشونو دادن امثال کسانی مثل قلعه نوئی و رحمتی و بقیه ،اون قلعه نوئی ام که فکر کرده فرگوسنه جمع کنید . . . ،خداوکیلی دم فولاد و سپاهانو و تراکتور گرم که قهرمان جام حذفی شد. (219155)
علی ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۰:۲۸
استقلال 6 ماه داره میبازه با داور بحرینی بی داور بحرینی. حالا استقلالی ها کامنت منفی بدن ارام بشن. (219169)
ب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۲:۱۰
پارسال اینقد تو جام باشگاهها باختن تا رسیدن یک چهارم!!!!!!! حالا شما تا یک هشتم برو جشن بگیر!!!!!!!!!!!!!!!!!! (219225)
علی ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۲۰:۰۴
این تیما با طرفدارای خوشبختی مثل شما که به یک چهارم قانع هستن و ذوق می کنن واقعا هیچی کم ندارن و واقعا باید همین رقمای میلیاردی بگیرن و مربیشون ژنرال و تیمسار باشه. تا... در جهان است مفلس درنمی ماند. (219375)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۲۱:۴۴
شما برو اول یک فکری به حال مشکل خودت کن . بعد به مشکل تیمت برس مضحکه اعراب نشه ... نگران تیم ما هم نباش (219396)
اس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۲:۲۱
تو هم با پیام دادن آرام میشی (219236)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۰:۵۳
استقلالم مثل پرسپولیس تنوع تاکتیکی نداره و بیشتر مواقع رو میاره به سانتر از جناحین انگار که دیگه هیچ تاکتیک دیگه ایی تو فوتبال وجود نداره ، در مواقع حساس هر دوتاشون قفل میشن و میخورن به بن بست. (219187)
پدر13ساله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۱:۳۹
کسی نیست یک بکس به این رحمتی بزنه؟ایا تو خط حمله ای میری جلو گل بزنی؟ (219211)
حسن مسترشب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۵:۴۲
من اگه بودم این رحمتی رو زیره مشت و لگد میبردم گل دوم بخاطر اون بود (219305)
نی نی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۲۱:۱۸
اخه مرد حسابی رحمتی ام گل دوم رو نمیخورد استقلال حذف بود باختن با تساوی فرقی نمیکرد رفت حمله که شانس گل زدن بره بالا تو که اطلاع نداری چرا نظر میدی؟ (219393)
عرفان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۲:۰۲
ميانگين سني استقلال 27 ساله كه مقداري بالاست، خصوصا بازيكنان ثابت اكثرا تو مايه هاي 30 سال هستن (219222)
بی نام
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۲:۴۳
استقلال یه بازی میگید به داوری باخت ، بازیهای افتضاح قبلیش پس چی میشه ؟ کلا استقلال آبروی فوتبال ایران رو در آسیا برد . هی آسیا آسیا . این بود فوتبال آسیایی . (219245)
سما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۳:۰۳
این آه کی روش بوده که استقلالی ها رو گرفته!!!
مگه تو ایران هم داور بحرینی داشتیم که استقلال همش می باخت!! (219261)
شهرام
United States
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۳:۵۱
وقتی در ایران ازمسئول تا بازیکن هدفشان شده پول باید دعای فوتبال را خوند (219276)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۴:۰۶
فرضا که استقلال دو گل آخری رو نخورده بود و یک بر صفر باز رو می برد بازم در صورتی صعود می کرد که با تفاضل دو گل از الریان ببره و حتما حتما الجزیره هم مغلوب الشباب بشه! یعنی در هر صورت دو تیم عربی بالای جدول با یه تساوی مصلحتی هر دو صعود می کردند.
من طرفدار استقلال و همه ی تیم های ایرانی هستم ولی اینو گفتم که بدونید تیتر اشتباهی زده اید. وداع تلخ استقلال با آسيا به دلیل بازی های بد دور رفت بود. (219280)
قادر خان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۵:۳۱
بهرام که گور میگرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور بهرام گرفت .

استقلال هم کم با کمک داور و عوامل فدراسیون برنده نشده بود حالا بچشید و ببینید وقتی گل صحیح نوری را آفساید میگیرند چه مزه ای داره یا در یک بازی 4 تا پنالتی برای تیم مقابل سوخت میشه و یا اینکه فدراسیون بی خبر برنامه جام حذفی را جلو میندازه در حالیکه تیم حریف پر از محروم و مصدوم است . (219296)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۲۱:۴۸
گهی پشت به زین ؛ گهی زین به پشت

سال دیگه که عرب ها سر تیمتون را بیرون زمین بریدند میبینمتون ... قادرخان شاعر معاصر (219399)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۸:۱۵
از حذف استقلال بسیار خوشحالم!!! رحمتی،جباری و در آخر کلیه عوامل باشگاه استقلال ناجوانمردی و نامردیهای خود را در حق تیم ملی ایران که متعلق به همه ایرانیان در همه جای دنیاست تکمیل کردند!!! برای باشگاه استقلال متأسفم که غرور و تکبر مانع از گذشت شد و بازیکنانشان را به تیم ملی ندادند و همه برنامه های تیم ملی را بهم ریختند (219348)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۲۱:۴۶
فکر کنم شما از همه جا بیخبرید ....... رحمتی که یکساله خواهان بازگشت به تیم ملی هست آقایون نمیزارند ..... جباری هم فردا پس فردا صداش در میاد چرا خداحافظی کرده !!!!111 (219398)
پرهام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۲۲:۴۷
زنده باد ايران و استقلالي , ببينيم اين عربا با اين ناداوري ها به كجا ميرسن,!!!!اونا بايد بشينن تو خونشون بازي تيم ملي ايران و تو جام جهاني ببينن (219408)