به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۳۸۴۹۸

واكنش سپاهاني‌ها به تصمیم کی‌روش

گروه ورزشي: برخی از بازیکنان ملی پوش سپاهان در واكنش به تصمیم کارلوس کی روش مبنی بر خط زدن آنها از ترکیب تیم ملی برای بازی های جام جهانی گفته‌اند فعلا ممنوع‌المصاحبه‌ هستند!
واكنش سپاهاني‌ها به تصمیم کی‌روش
پس از آنکه سپاهان اعلام کرد که بازیکنان ملی پوش خود را بعد از بازی با الهلال عربستان در اختیار تیم ملی قرار می دهد، کارلوس کی روش در اقدامی عجیب هر 6 بازیکن ملی پوش سپاهان را از ترکیب تیم ملی خط زد. رحمان احمدی در این خصوص گفت: باید از خلیلیان بپرسید که چرا خط خوردم! چیز بیشتری نمی دانم. باشگاه گفته است فعلا مصاحبه‌ای نکنیم تا موضوع را پیگیری کنند. مسوولیت هر تصمیمی که در این باره گرفته شود با باشگاه است. هچنین شجاع خلیل​زاده مدافع سپاهان اظهارکرد: من از این موضوع خبری ندارم و هیچ گونه صحبتی نمی​توانم بکنم! احسان حاج صفی نیز در این رابطه تصریح کرد: هنوز مطمئن نیستم این موضوع درست باشد، قطعا اگر اتفاق افتاد مصاحبه می‌کنم اما الان چیزی نمی‌توانم بگویم!

نبي: 6بازيکن سپاهان خط نخورده‌اند

دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: 6 بازيکن سپاهان از اردوي تيم ملي خط نخورده و به اردوي آفريقاي جنوبي اعزام مي‌شوند.
مهدي محمد نبي در مورد اعزام بازيکنان به اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي اظهار داشت: به هيچ عنوان بحث خط خوردن 6 بازيکن سپاهان مطرح نيست، بلکه از روز شنبه روند اعزام نفرات باقي مانده به اردوي تيم ملي آغاز خواهد شد.
وي افزود: روز شنبه حامد لک و کريم انصاري‌فرد از تراکتورسازي، سوشا مکاني، بختيار رحماني و مهرداد جماعتي از تيم فولاد و عليرضا بيرانوند از تيم نفت به آفريقاي جنوبي خواهند رفت. نبي يادآور شد: با توجه اينکه بازيکنان استقلال ديرتر به تهران مي‌رسند، قرار شد شنبه و يکشنبه را استراحت کنند و در روز دوشنبه اين 4 بازيکن استقلال يعني خسرو حيدري، آندرانيک تيموريان، هاشم بيک زاده و امير حسين صادقي به همراه مجيد صالح دستيار جديد کارلوس کي‌روش عازم اردوي تيم ملي فوتبال مي‌شوند.

دبيرکل فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: طبق صحبت‌هايي که با خليليان مديرعامل باشگاه سپاهان داشته‌ايم و نظرات سرمربي تيم ملي فوتبال به اين جمع بندي رسيديم که بتوانيم بازيکنان سپاهان را هم در همين اردو در اختيار داشته باشيم. وي تصريح کرد: به هيچ عنوان بازيکني از جمله 6 بازيکن تيم سپاهان از اردوي تيم ملي خط نخورده‌ و اين بحث صحت ندارد. فردا (شنبه) فدراسيون فوتبال در مورد وضعيت اعزام بازيکنان سپاهان تصميم گيري خواهد کرد و تمام سعي ما اين است که آنها در همين اردو به تيم ملي اضافه شوند. نبي درباره وضعيت جواد نکونام تاکيد کرد: تلاش ما اين است تا روز دوشنبه کارهاي مربوط به جواد نکونام را نيز انجام دهيم تا او نيز به اردوي تيم ملي فوتبال در آفريقاي جنوبي ملحق شود.
مرجع : ايسنا

ناصر کریمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۱۴:۱۶
حقشونه به خدا

یعنی چی که سپاهانی ها میخوان به تیم ملی ضربه بزنن (219473)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۱۶:۴۴
6 میلیارد پول بی زبان به یک اجنبی دادن که بشینه برای همه تصمیم بگیره! میخوام که صد سال سیاه نریم جام جهانی (219505)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۲۰:۰۵
علی اقا از ادبیات واسمت ودشمنی شما با کیروش به نظر میرسه همان علی معروف قلعه نوعی باشی (219533)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۲۱:۴۳
بابا خارجی داریم تا خارجی. ولاسکو اینطوری بود؟ فنی درجه 1. اخلاق درجه 1.... (219542)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۱۴:۲۱
دم کروش گرم (219474)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۲۲:۵۲
جالبه! هر توهینی کیروش به ملت میکنه و هر زوری که میگه، میگیم دمش گرم! همینکه تو خیابون زیر گوشمون نمی زنه خیلی آقاست!!! (219547)
سورنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۱۴:۲۳
سپاهان و استقلال باید دست از لجاجت بردارند
اینها انگار نمیدانند که بزرگترین رویداد ورزشی دنیا در پیش است (219475)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۲۱:۳۴
بابا به خدا همه جای دنیا مربیشون خارجیه فقط ما نیستیم که! فقط عقل کیروش میرسه؟ بقیه نمی فهمن؟ (219541)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۱۴:۵۷
کیروش دیگه گندش رو درآورده! تو هیچ دوره ای اینقدر تفرقه و نفرت حول تیم ملی نبوده! چطوره که بازیکن ملی پوش برانشواگ رو خط نمی زنه! فقط به ما ایرانیها بلده زور بگه! حالا فردا این فردوسی پور میاد همه حق رو میده به ایشون، دیگه هم از عبارت معروف "تو کجای دنیا....." خبری نخواهد بود! (219479)
mina
Romania
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۱۵:۰۰
تصمیم کی روش بسیار احساسی بود. (219481)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۱۵:۵۸
چه بهتر! سپاهان چی بود که استقلال چی باشه! بزودی زود مثل استقلال حذف میشه و بعدش هم نوبت فولاد هست.... و در آخر هم تیم ملی در همان دور اول فاتحش خواندست....و اینگونه پول بیت المال برای فوتبال ایرانی هدر میره.... و این داستان تا ابد در ایران ادامه دارد (219497)
موافقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۱۶:۴۲
حقیقت تلخ فوتبال ایران!!!! اگر این هزینه ها صرف بیماران نیازمند میشد بهتر بود. افسوس که این داستان تا ابد در ایران ادامه دارد رفیق (219504)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۲۲:۳۱
بازم دم این کیروش گرم که نخاله ها را تصفیه میکند. (219545)
bandari_amirali@yahoo.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ۲۳:۴۵
یک تیم باشگاهی میلیاردها تومان هزینه می کنه تا برسه به لیگ آسیا و اونجا نام ایران را سربلند کنه.... بعد یه مربی خارجی با کمک آقای همیشه خندان با بی برنامگی محض میگن باید با نوجوانانتون برید تو اسیا از نام ایران دفاع کنید و ملی پوشاتون رو ببرید افریقا.... یعنی تو خود ایران نمیشه اردو زد.... قحطی مکان اومده.... شمال بده----کیش بده.... اذربایجان و اردبیلل خوب نیستند و.... اگه پول اضاف دارید بخدا راههای دیگری هم وجود داره (219554)