به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۳۸۸۳۱

هيگواين: مسي سمبل تيم آرژانتين است

گروه ورزشي: گونسالو هيگواين با حمايت از ليونل مسي مي‌گويد او سمبل تيم ملي آرانتين است و نبايد به او انتقادات زيادي را وارد کرد.
هيگواين: مسي سمبل تيم آرژانتين است
ليونل مسي در چند بازي گذشته تيمش به همراه بارسلونا عملکرد ضعيفي از خود نشان داده و نتوانسته گلزني کند. عملکرد ليونل مسي باعث نگراني هواداران تيم ملي فوتبال آرژانتين شده است که نزديک به 50 روز ديگر تيم‌شان بايد در جام جهاني 2014 برزيل به ميدان برود. گونسالو هيگواين، مهاجم آرژانتيني ناپولي با حمايت کامل از ليونل‌ مسي گفت: لئو بهترين بازيکن تيم ما محسوب مي‌شود و به نوعي سمبل تيم ملي آرژانتين در جام جهاني خواهد بود. او يکي از مهم‌ترين بازيکنان ماست و انتقادهايي که از او مي‌شود را اصلا قبول ندارم. نبايد زياد به مسي فشار آورد. او جام جهاني را در پيش دارد که اهميت زيادي براي ما دارد.

هيگواين در ادامه گفت: بايد سابيا را در انتخاب بازيکنان تيم ملي آرژانتين در جام جهاني آزاد گذاشت. قطعا بهترين‌ها را به اردوي تيم ملي دعوت خواهد کرد و هر بازيکني که حضورش در اين تيم مفيد باشد به اردوي تيم ملي دعوت خواهد شد. مهاجم تيم ملي آرژانتين در پايان گفت: فصل خوبي را با ناپولي سپري کردم. در ناپل احساس راحتي مي‌کنم و مانند شهر خودم است. دوست دارم که فوتبالم را در اين تيم ادامه دهم. آرژانتين در اولين ديدار خود در جام جهاني 2014 برزيل برابر بوسني و هرزگوين به ميدان برود.