به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۳۸۸۳۲

يوونتوس يک گام ديگر به قهرماني نزديک شد

گروه ورزشي: سرمربي يوونتوس پس از پيروزي برابر بولونيا گفت که تيمش يک گام بزرگ براي سومين قهرماني پياپي خود برداشت. او بازي برابر بنفيکا در ليگ اروپا را سخت توصيف کرد.
يوونتوس يک گام ديگر به قهرماني نزديک شد
يوونتوس در هفته سي‌وچهارم سري A موفق شد با يک گل مهمانش بولونيا را از پيش رو بردارد تا يک گام ديگر به کسب سومين عنوان قهرماني پياپي خود نزديک شود. تک گل يوونتوس را در اين ديدار خانگي پل پوگبا، هافبک فرانسوي اين تيم به ثمر رساند. آنتونيو کونته، سرمربي موفق يوونتوس سه امتياز حساس تيمش برابر بولونيا را گامي بزرگ در مسير سومين قهرماني پياپي اين تيم در رقابت‌هاي سري A دانست.

کونته در نشست خبري بعد از بازي گفت: تنها چيزي که در ديدار برابر بولونيا براي ما مهم بود پيروزي بود که خوشبختانه با آن رسيديم. بازيکنان ما تمرکز بسيار بالايي در اين ديدار داشتند و مزد بازي خوب خود را گرفتند. پيروزي در ديدار امشب براي ما بسيار مهم بود؛ چرا که تمام تيم‌هايي که به يوونتوس آره‌نا مي‌آيند به بازي دفاعي روي‌ مي‌آورند و پيروز شدن برابر آنها بسيار سخت است.

او افزود: ما توانستيم در نهايت خط دفاعي حريف را شکست دهيم و پيروز بازي شويم. تيم حريف به بازي دفاعي روي آورده و پيروز شدن بر اين تيم اصلا آسان نبود خوشبختانه در نهايت توانستيم در دقيقه 45 گل پيروزي را به ثمر رسانيم و در نهايت سه امتياز حساس را به دست آوريم. کسب سه امتياز اين ديدار اصلا آسان نبود. سرمربي يوونتوس که سومين فصل حضورش در اين تيم را تجربه مي کند، ادامه داد: گامي بزرگ براي کسب سومين عنوان قهرماني پياپي خود برداشته‌ايم. يوونتوس تجربه بسيار بالايي دارد و بازيکنان اين تيم بسيار پخته شده‌اند و اين مرا بسيار خوشحال مي‌کند.

يوونتوس در نيمه نهايي ليگ اروپا بايد پنج شنبه اين هفته برابر بنفيکا نماينده پرتغال به ميدان رود. کونته درباره اين ديدار حساس گفت: بعد از پيروزي برابر بولونيا نوبت آن فرا رسيده است که به بازي حساس برابر بنفيکا فکر کنيم. بازي سختي پيش رو داريم. بايد برابر اين تيم با نهايت تمرکز به ميدان رويم. بنفيکا حريف بسيار سختي است و در ورزشگاه خود عملکرد خوبي دارد. بازي در پرتغال اصلا آسان نيست. بازي سخت و هيجان‌انگيزي پيش رو داريم. يوونتوس اگر مي خواهد به مرحله بعد صعود کند بايد در خانه حريف به پيروزي برسد.

سرمربي يوونتوس در پايان سخنان خود گفت: به سومين قهرماني خود در رقابت‌هاي سري A نزديک شده ايم. ما فقط به عملکرد تيم خود توجه مي‌کنيم و اصلا بازي‌هاي رم براي ما اهميت ندارد. رم در اين فصل نمايش بسيار خوبي داشته و نتايج غيرطبيعي گرفته است. درست است که فاصله ما با رم زياد است اما هنوز تکليف قهرماني ما نهايي نشده و بايد تا آخرين لحظه دست از تلاش برنداريم. الان فقط بايد به ديدار حساس برابر بنفيکا فکر کنيم و با نهايت تمرکز برابر اين تيم خوب پرتغالي به ميدان رويم. يوونتوس در رقابت‌هاي سري A با 90 امتياز در صدر قرار دارد. رم با 82 امتياز در جايگاه دوم است. ناپولي هم با 68 امتياز سوم است.