به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۳۸۸۳۵

رضایی دبیرکل والیبال نشسته آسیا شد

گروه ورزشي: مجمع انتخابات فدراسیون والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه در مشهد برگزار شد.
رضایی دبیرکل والیبال نشسته آسیا شد
ظهر امروز یکشنبه 31 فروردین ماه، مجمع انتخابات فدراسیون والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه با حضور نمایندگان سازمان جهانی و آسیایی والیبال معلولین و نیز نمایندگان استرالیا در مشهد برگزار شد. این انتخابات به منظور تعیین مسوولین جدید 4 پست ریاست، دبیر کلی، مدیر مسابقات و مسوول توسعه برگزار شد که هادی رضایی نیز از سوی کمیته ملی پاراالمپیک برای سمت دبیر کلی فدراسیون آسیایی نامزد اعلام شده بود.

در ابتدای جلسه گزارشات فعالیت 4 ساله فدراسیون توسط هیئت رئیسه ارائه شد و افراد کاندیدا در پست‌های مختلف نیز معرفی شدند. در پایان این مجمع هادی رضایی، تنها کاندیدای احراز پست دبیر کلی و سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران توانست با رای اعضاء مجمع به عنوان دبیر کل فدراسیون آسیا و اقیانوسیه انتخاب شود. رضایی طی 4 سال گذشته نایب‌رئیسی این فدراسیون را بر عهده داشت.

در ادامه انتخابات، «لم سونگ شین»، رئیس پیشین فدراسیون نیز دوباره برای حضور در این پست انتخاب شد، «تو وی پینگ» از استرالیا توانست از بین 2 رقیب سریلانکایی و چینی خود با هفت رای، عنوان مسوول توسعه فدراسیون را از آن خود کند. «بی لی» نیز برای حضور در پست مدیر مسابقات انتخاب شد. همچنین در پایان، با موافقت اعضای مجمع قرار شد تا در مناطق مختلف آسیا و اقیانوسیه زیرمجموعه و نمایندگانی برای گسترش و توسعه بیشتر والیبال نشسته تشکیل گردد.
مرجع : ايسنا