به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۳۸۹۵۴

راجرز در روياي رسيدن به 100 گل در ليگ برتر

گروه ورزشي: سرمربي ليورپول با خوشحالي از کسب پيروزي در بازي با نوريچ اميدوار است تيمش در رقابت‌هاي اين فصل ليگ برتر به 100 گل زده دست يابد.
راجرز در روياي رسيدن به 100 گل در ليگ برتر
ليورپول موفق شد با برتري 3 بر 2 برابر نوريچ يک گام ديگر به قهرماني در اين فصل ليگ برتر نزديک شود. آنها در صورتي که بتوانند در بازي برابر چلسي که هفته آينده برگزار مي‌شود به برتري دست يابند قهرماني خودشان را در رقابت هاي اين فصل قطعي مي‌کنند.

برندان راجرز، سرمربي موفق ليورپول پس از برتري تيمش برابر نوريچ در نشست خبر خود گفت: از کسب پيروزي برابر نوريچ خوشحالم. نوريچ در خانه تيم تدرتمندي است و تلاش زيادي کرد تا با امتياز گرفتن از ما بتواند شانس ماندن خود در ليگ برتر را افزايش دهد. اين فصل هدف نخست ما کسب سهميه ليگ قهرمانان بود که به آن رسيديم. در ابتداي فصل کسي پيش‌بيني نمي‌کرد که در پايان براي قهرماني در ليگ بجنگيم اما توانستيم در ميانه هاي فصل بازي هايمان را با قدرت جلو ببريم و به قهرماني در ليگ برتر نزديک شويم. اکنون حتي اگر در سه بازي آينده هم شکست بخوريم از رده سوم پايين‌تر نخواهيم آمد و اين يک اتفاق بزرگ براي ما محسوب مي‌شود. راجرز در ادامه گفت: هدف بعدي ما اين است که بتوانيم فصل آينده ليگ قهرمانان اروپا را از مرحله گروهي شروع کنيم. مي‌خواهيم هر 3 بازي آينده خودمان را برتري به پايان برسانيم و به قهرماني برسيم.

سرمربي جوان قرمز‌هاي آنفيلد ادامه داد: فشار زيادي روي ما قرار داشت. خيلي خوشحالم که بازيکنانم با اين شرايط کنار آمدند و توانستند 3 امتياز ارزشمند را کسب کنند. مهم ترين موضوع در اين گونه ديدار ها حفظ شرايط تيمي است. تيم ما موفق شده است در اين فصل 96 گل به ثمر برساند و اکنون هدف ما اين است که بتوانيم 100 گل يا بيشتر در يک فصل به ثمر برسانيم. مهاجمان ما در اين فصل بسيار باهوش عمل کردند و توانستند درخشش کم‌نظيري از خود نشان دهند. اکنون تيم ما فقط به سوآرس خلاصه نمي‌شود. حتي رحيم استرلينگ جوان نيز توانسته خودش را در ترکيب تيم جا بيندازد و به بلوغ کافي رسيده است.

ليورپول در بازي هفته آينده خود برابر چلسي رده دومي به ميدان خواهد رفت ديداري که اهميت زيادي براي دو تيم دارد. سرمربي ليورپول در پايان درباره بازي هفته آينده تيمش برابر چلسي گفت: هر دو تيم براي قهرماني در اين فصل شانس دارند. مي‌دانيم که اين ديدار براي چلسي چقدر مهم است اما ما در خانه بازي مي کنيم و به چيزي کمتر از پيروزي فکر نخواهيم کرد. ليورپول با برتري دربازي با نوريچ توانست جمع امتيازات خود را به عدد 80 برساند تا يک گام ديگر به قهرماني در اين فصل نزديک شود.
مرجع : ايسنا