به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۳۹۰۸۷

سيلوا در خطر از دست دادن جام جهاني

گروه ورزشي: هافبک اسپانيايي منچسترسيتي به خاطر آسيب ديدگي فصل را از دست داد. البته اين احتمال وجود دارد که او جام جهاني را هم از دست بدهد.
سيلوا در خطر از دست دادن جام جهاني
منچسترسيتي در هفته‌ سي و پنجم رقابت‌هاي ليگ جزيره با نتيجه‌ سه بر يک وست بروم‌ويچ را از پيش‌رو برداشت. داويد سيلوا، ها‌فبک اسپانيايي منچسترسيتي در اين ديدار آسيب ديد و در دقيقه‌ 70 از بازي بيرون رفت. رسانه‌هاي انگليسي آسيب ديدگي‌ داويد سيلوا را جدي دانستند و اعلام کردند که اين بازيکن اسپانيايي فصل را از دست داد. البته بعضي از آنها هم آسيب ديدگي‌ سيلوا را پارگي رباط صليبي دانستند و از غيبت او در جام جهاني 2014 برزيل سخن گفتند. البته تا الان باشگاه منچسترسيتي خبر رسمي را درباره آسيب ديدگي‌ بازيکن خود اعلام نکرده است.

مانوئل پيگريني، سرمربي منچسترسيتي پس از بازي گفت: سيلوا از ناحيه مچ پا احساس ناراحتي مي‌کرد. او حتي قبل از بازي هم آسيب ديدگي‌ جزئي داشت. من نمي‌دانم که آيا مشکل سيلوا جديد است يا همان ناراحتي قبلي. بايد منتظر بمانيم تا کادر پزشکي باشگاه ميزان آسيب ديدگي‌ سيلوا را مشخص کند. منچسترسيتي با پيروزي برابر وست بروم‌ويچ 74 امتيازي شد و با يک بازي کمتر نسبت به ليورپول و چلسي در رده سوم جدول رده‌بندي قرار گرفت.