به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۶
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب : ۳۹۲۷۶
فولاد ایران با السد قطر؛ 17 اردیبهشت در قطر

رائول در تركيب السد قطر در مقابل فولاد

گروه ورزشي: تيم فوتبال فولاد خوزستان در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف السد قطر مي‌رود.
رائول در تركيب السد قطر در مقابل فولاد
به گزارش بهارنيوز، فولاد خوزستان با توجه به اينکه صدر نشين گروه دوم ليگ قهرمانان است بايد در مرحله يک هشتم نهايي به مصاف تيم دوم گروه چهارم برود. با توجه به پيروزي شب گذشته السد قطر مقابل الاهلي امارات اين تيم 8 امتيازي شد و در مکان دوم جدول گروه چهارم قرار گرفت. بدين ترتيب فولاد خوزستان و السد قطر در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف يکديگر مي‌روند.

به این ترتیب تیم فولاد در روز چهارشنبه 17 اردیبهشت یک دیدار خارج از خانه مقابل این تیم برگزار خواهد کرد و در تاریخ 24 اردیبهشت در ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز پذیرای این تیم خواهد بود. مصاف شاگردان حسين فرکي با ياران رائول مي‌تواند يکي از ديدارهاي جذاب اين مرحله باشد. رائول گونزالس ستاره اسپانيايي این تیم که در سفر به اصفهان نتوانسته بود السد را همراهی کند، اگر شرایط بازی را به دست بیاورد کمتر از سه هفته دیگر مسافر اهواز خواهد شد.

ترکيب فولاد برابر الفتح مشخص شد

ترکيب تيم فوتبال فولاد خوزستان براي ديدار مقابل الفتح عربستان در ليگ قهرمانان آسيا مشخص شد. فولاد خوزستان در آخرين ديدار مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 21 و 45 دقيقه امشب در عربستان به مصاف الفتح مي‌رود.

با نظر حسين فرکي فولاد امشب با ترکيب ارشاد يوسفي، ايوب والي، چاوز، عبدالله کرمي، حسن جعفري، شهاب کرمي، اميد خالدي، غلامرضا رضايي، ساسان انصاري، اسماعيل شريفات و لوسيانو پريرا به ميدان مي‌رود. فولاد خوزستان با کسب 11 امتياز صعود خود به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا را قطعي کرده است. اين تيم در مرحله بعد با السد قطر روبرو مي‌شود.

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۱:۴۷
به امید شکست فولاد (220713)
فاطیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۲:۵۴
یک ایرانی از تیم کشورش طرفداری میکنه. نه اینکه آرزوی شکستشو داشته باشه. (220741)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۳:۳۲
فولاد با اختلاف سه گل برد

به کوری چشم دشمنان ایران و ایرانی!!!!!!!!!!!!!!!!!! (220748)
قهرمان،قهرمان...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۳:۵۳
حسود هرگز نیاسود...
برای موفقیت فولاد "صلوات بلند"... (220751)