به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۱
 
۲۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۳۹۳۰۶
طنز

حضور جنیفر لوپز در ضیافت‌ زنانه سعدآباد!

حضور جنیفر لوپز در ضیافت‌ زنانه سعدآباد!
گروه سياسي- رسانه ها: آیدین سیارسریع در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: یکی از مسائلی که این روزها واکنش نهادهای بین المللی مثل جبهه پایداری، احزاب مختلف در کشور همچون جبهه پایداری و افراد دلسوز در عرصه سیاست کشور نظیر اعضای جبهه پایداری را به همراه داشته، ضیافتی است که همسر رئیس جمهور در کاخ سعدآباد به مناسبت روز زن برگزار کرد. متاسفانه در زمینه اطلاع رسانی در رابطه با این جشن اشرافی حجب و حیای ذاتی رسانه‌هایی چون فارس و جهان و رجا و ... باعث شد تا اطلاعات به صورت ناقص در اختیار مردم قرار بگیرد. اما ما که از حجب‌و‌حیای ذاتی بی بهره هستیم اطلاعات بیشتری از این ضیافت را به اطلاع مردم شریف مي‌رسانیم:

- مدعوین (یعنی همسران مسئولان دولتی) با هلی کوپترهای گران‌قیمت (و نه آن هلی کوپترهای ساده زیستانه ای که آقای احمدی نژاد سوار می‌شد و گیر می‌کرد به کابل) تا بالای کاخ سعدآباد می‌آمدند و همانجا با چتر نجات مي‌پریدند پایین.
- لباس‌های مدعوین همه مارک بود و در دست برخی از آنها حتی گوشی موبایل نیز دیده مي‌شد.
- بعضی از حاضران در ضیافت کلیپس های گران‌قیمتی به سر خود زده بودند که باعث مي‌شد هنگام ورود و خروج از در کاخ از ناحیه سر گیر کرده و با مشکل مواجه شوند.
- در محوطه کاخ دو دستگاه جت اسکی دیده مي‌شد که بنا بر اظهارات افراد آگاه همسر آقای [...] و دخترخاله آقای [...] مکررا سوار این جت اسکی‌ها مي‌شدند و در کمال تعجب به پرواز در مي‌آمدند و با سفر به شمال کشور روی آب های نیلگون دریای خزر یه دوری مي‌زدند و برمی‌گشتند.
- در گوشه محوطه یک زمین تنیس (از مصادیق اشرافی گری) دیده می‌شد. بنا بر گفته افراد آگاه برگزارکنندگان این ضیافت اشرافی با صرف هزینه‌ای گزاف ماریا شاراپووا تنیسور معروف را نیز به این مراسم آورده بودند. زنان مسئولان دولتی برای لحظاتی در میانه ضیافت به محوطه کاخ آمدند و تور تنیس را که مزاحم بود برداشتند و با شاراپووا خرس وسط بازی کردند. آیا دعوت از ماریا شاراپووا برای یک مراسم زنانه در حالی که مردم عزیز کشور بر اثر مشکلات اقتصادی نمی توانند حتی استاداسدی را به خانه خود دعوت کنند اقدامی صحیح است؟

- متاسفانه برگزارکنندگان این ضیافت فقط به موارد فوق اکتفا نکرده و طی اقدامی شنیع با میلیون ها دلار پول بیت المال شخصی فاسد موسوم به جنیفرِ لوپز را برای رقص و آواز به این مراسم آورده بودند که این خواننده معلوم الحال که سال‌هاست کوس رسوایی اش در غرب به صدا درآمده در کمال وقاحت قطعه «امشب دل من هوس رطب کرده» را به زبان اسپانیایی اجرا کرد. این در حالی است که مردم مومن و متعهد کشور به دلیل مشکلات اقتصادی ایجاد شده در دولت به اصطلاح یازدهم از خرید یک عدد کاست علیرضا افتخاری عاجزند.
- در پایان این مراسم سکه های زیادی بین مدعوین پخش شد و همین‌طور جنیفر لوپز به طور رایگان تحت پوشش بیمه ایران درآمد.
- کارشناسان اقتصادی و ناظران دلسوز این اقدامات دولت را بعد از انتصاب عوامل فتنه در برخی پست ها از مهم ترین عوامل، عدم انصراف مردم از دریافت یارانه مي‌دانند.
خبرنگار واحد مرکزی جيگر – کاخ سعدآباد – مجلس زنانه

صلح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۲:۱۸
خیلی با حال بود (220810)
ناپایداری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۲:۲۵
من تو مراسم بودم و خودم شاهد دیدارهای مخفیانه و بدون هماهنگی جنیفر لوپز با عوامل فتنه 88 بودم. (220811)
ناپایدار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۲:۴۶
دمت گرم ایدین جان (220814)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۴:۱۹
کلا این حرکات تندروها احتمالا توسط یک تیم هدایت میشود و اینها از جنس همان بحرانهاي 9 روز یکبار زمان خاتمی است که هدفشان مشغول کردن دولت روحانی به حواشی و فشل کردن آنست ولی روحانی باید این گروهها را رسوا کند و با کشاندن خلافکارا ن اصلی در دولت قبلی به دادگاه عملا سران این گروهها را بزند و فرصت بحران سازی از آنها را بگیرد، د ر غیر اینصورت آنها گستاخ شده و ابتکار عمل را بدست می گیرند و نخواهند گذاشت آب خوش از گلوی ملت پایین رود (220846)
افشار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۳:۰۰
عالی بود حال کردم . ایکاش می نوشتید دراین مراسم انتخاب زیباترین زن ایران توسط هیئت ژولی انجام گرفت. (220820)
قمر
Romania
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۳:۵۸
برای رسیدن به اهداف مقدس هروسیله ای توجیه پذیر است ....زیرا مقدس است....مثلا استبداد هم اگر از صالحین باشد نه تنها مفید که واجب است! (220836)
ابراهیم
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۴:۰۷
یک سوال از وجدان: آیا ابتذال را می شود با طنز مخفی کرد؟!
سوال دیگر: آیا وجدان هست؟ (220842)
هاجر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۴:۳۴
کدوم ابتذال؟!
میشه بیشتر توضیح بدید؟! لابد شما تو مراسم تشریف داشتید، بیشتر در جریانید! بگید تا بقیه هم بدونند! (220855)
بهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۶:۰۶
از نظر شما هر کی یک خورده بخنده شادی کنه میشه مبتدل وهرکی که باشما نباشه میشه بی وجدان نه برادر من اسلام حدود همه چی رو انتخاب میکنه نه شما یک جشن برای روز زن انقدر حرف وحدیث نداره (220885)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۶:۴۹
یک سوال دیگر از وجدان: آیا دروغ گویی در کشوری که داعیه پیروی از دین اسلام را دارد قابل توجیه است؟!! (220908)
سپنتا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۸:۴۸
آیا بردن بیش از 100 نفر از اقوام به نیویورک کاردرستی است؟
آیا وجدان هست؟ (220951)
iman
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۲۲:۰۵
احسن...هشتاد سال پس رفت (220997)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۲۲:۴۹
ابی جان ابتذال یعنی 3000 میلیارد یعنی 9000 میلیارد یعنی دارو دسته جیره خوری که این ملت و مملکتو بردن به بدترین روزهایی که حتی بدبین ترین کس هم فکرشو نمی کرد. نمیدونم چرا ناراحتی شما و امثال شما... (221003)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۴:۲۱
این فتنه گرانِ صهیونیستِ کمونیزمِ سکولاریزمِ غرب زده ی پلورالیستِ مازوخیستِ روماتیزم را باید همان اول انقلاب اعدام می کردیم بروند پی کارشان که اینطور ملت شهید پرورِ ما را گول نزنند هی بشوند نخست وزیر و رییس جمهور و رییس مجلس و رییس مجلس خبرگان و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام! تقصیر ما هست که خیلی هی به همه رحمت اسلامی می کنیم! حالا هم دیر نشده... این جرثومه های فساد را باید در اوکرین فرستاد روی مین تا به کشور دوست و برادر روسیه کمک بشه!! (220848)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۲۲:۰۶
کشور برادر روسیه؟؟؟؟؟؟/؟؟؟؟؟؟؟ (220998)
پرسشگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۴:۲۷
این نماینده ها کار واجب تری ندارن بند کردن به یک مهمونی؟!
قضیه اختلاس های میلیاردی و تامین اجتماعی و بیمه و پول گم شده درآمد نفتی و رانت خواری میلیاردی بانک مرکزی حل شده ان شاءالله دیگه همه چی گل و بلبله؟!!! (220850)
سشیثلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۹:۴۶
وقتی قراداد کرسنت بره تو شورای عالی امنیت و پای نماینده ها رو ازش بریدن خوب حقم دارن به این مسائل ریز بپردارند (220974)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۴:۴۳
بیمه ی جنیفر لوپز باحال بود ;) (220858)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۴:۵۸
بله ادامه دهید ببینیم سه ساله دیگه وضعیتتان چه جوری هست.آنوقت مردم به شما میخندند (220866)
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۵:۱۴
کار زیبایی بوده و هیچ ایرادی ندارد، دم همشون گرم، ما هم مثه تمام کشورهای پیشرفته دنیا ، شماها این مسائل رو بزرگش میکنید و سر مردم رو شیره میمالید. (220869)
بهروز ra
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۵:۲۶
با سلام واقعا که عجب افتخاری در زمان ریاست جمهوریت افریدی (220874)
سياح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۵:۳۵
صرف نظر از اين كه آيا اين مهماني به جا بوده يانه آيا نويسنده مطلب به هم وطن وبازيكن تيم ملي آقاي استاد اسدي توهين نكردند .اين چه رويه اي است كه به راحتي به خود اجازه مي دهيم به ديگران توهين كنيم وقيافه حق به جانب بگيريم
نه اينكه ما مسلمانيم وبايد براساس آموزه هاي ديني مان نه تنها توهين به ديگران نكنيم بلكه بايد حرمت نگه داريم درضمن بنده نيز اين جور جلسات رانمي پسندم در پايان از نويسنده تقاضادارم كه از خداوند طلب مغفرت نمايند واز آقاي استاد اسدي طلب پوزش نمايند (220875)
عسجدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۲۲:۵۱
استاد اسدی خودش یک طنز پردازه و از این د استان ناراحت نمیشه . همه چیز را به اسلام و آموزه ها آن ربط نده . برای اینکه بدانی اسلام در اینجا پیاده میشود یا نه یک روز ناشناس سری به یک دادگاه خانواده یا یک کلانتری یا یک شهرداری منطقه بزن . (221005)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۵:۳۶
من هم آنجا بودم و حضور مادونا هم خیلی محسوس بود (220876)
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۶:۱۹
یعنی واقعاجنیفرحضورداشته یاواسه مسخره میگن،یکی که مطمینه جواب من وبده لطفا (220894)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۶:۳۱
این نویسنده به مرگ گرفته که به تب راضی باشیم! ولا ما اگه تومانی از بیت المال هزینه شده باشه راضی نیستیم... (220902)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۶:۳۸
نویسنده عزیز اینطور که داریم به پیش می رویم طولی نمی کشد که جنیفر لوپز هم سر از ایران ما در می آورد !!!!!
وقتی نقشه برای 45000 تومان ملت می کشند خوب معلوم است که جشنی در کاخ سعد آباد برای مردم مظهری از اشرافی گری نمود پیدا می کند نمی دانم چرا مردم فهیم ولی فقیر نباید هیچ اعتراضی به این ریخت و پاشها بکنند که اگر اعتراض کنند به جبهه و جناحی منسوب می شوند
تمسخر و به شوخی گرفتن مراسمی که می تواند شایعه نباشد پاک کردن صورت مسئله است !!!! (220905)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۷:۳۶
نه اینایی که خودشونو میکشن تا از دولت آتو بگیرن و نمیتونن وجدان دارن (220932)
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۸:۲۹
خییییییییییییییلیییییییی لوسسسسسسسسسسس بود!!!!!!!!! (220945)
عسجدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۸:۳۰
خبر نداری یک کارت مترو و یک برگ سهام عدالت و چند تا سر رسید بانک ملی و قول ثبت نام برای اعطای یارانه هم به او در آخرین ساعت داده شده که خبر نگار مخصوص کیهان به این راز پی برده و گذاشته روز انتخابات این مسئله را افشا گری کنه . (220946)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۸:۵۰
بیمه ایران رو عالی گفتی!! (220953)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۹:۳۸
متن خوب بو.ولی آگاه باشید که اینا دارند خوب کار می کنند ومردم هم زود باورند.اگر این اقدامات ادامه پیدا کندطولی نمی کشد که که اینان که هشت سال تمام ثروت کشور را در دست داشتند وخرج کارهایی بس بیهوده وهمچنین خرج جیب خودشان کردند با اشرافی نشان دادن دولت روحانی بار دیگری یک فردی همچون احمدی نژاد هشت سال پیش می آورندکه به قول خودشان آخر ساده زیستی وتقوا وعدالت و.......هست.وحال کار تفرقه افکنی را از شورای شهر تهران آغاز کرده اند ودارن میان اعضای اصلاح طلب اختلاف می اندازن. قالیباف هم شروع به اقداماتی ... (220970)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۲۲:۰۸
باید اصحاب رسانه و مسوولینی که بدنبال کشف حقیقت رخداد اخیر زندان اوین در مورد گروهی از زندانیان هستند مواظب باشند که پایشان روی پوست خربزه هایی که برادران پایداری جلو پایشان می اندازند، نرود.
شاید بهترین استراتژی در مقابل شیوه تجربه شده این برادران، مواظبت عقلانی از خود و مجادله اخلاقی با آنها باشد. مجادله اخلاقی با افرادی که ادعای اخلاقی بودن دارند ولی غیر اخلاقی هستند، آنها را جری تر کرده و در نتیجه ماهیت واقعی آنها را آشکار می سازد. (220999)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۲۳:۱۱
خیلی با حال بود. دم شما گرم. (221008)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۲۳:۳۲
خیلی هم بی مزه بود ۰البته طرفداران همچنین مراسمی خوششان میاد شاید هم جز ارزو هاشون باشه که جنیفر هم بیاد ایران ۰ (221017)