به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۳۹۳۱۲

پراید، يک روزه 21 میلیونی شد!/جدول

گروه اقتصادي: صحبت های اخیر تیم اقتصادی دولت مبنی بر شیب ملایم گرانی ها در فاز دوم هدفمندی و همچنین دستورات روز گذشته وزیر صنعت به خودروسازان مبنی بر هماهنگی برای هر گونه افزایش قیمت خودروها در حالی ادامه دارد که گرانی ها در بازار افسار گریخته است.
پراید، يک روزه 21 میلیونی شد!/جدول
صحبت های اخیر تیم اقتصادی دولت مبنی بر شیب ملایم گرانی ها در فاز دوم هدفمندی و همچنین دستورات روز گذشته وزیر صنعت به خودروسازان مبنی بر هماهنگی برای هر گونه افزایش قیمت خودروها در حالی ادامه دارد که گرانی ها در بازار افسار گریخته است. بر این اساس قیمت پژو 206 تیپ 5 یک میلیون تومان، پژو 206 V8یک میلیون و سی صد هزار تومان، تندر E1 یک میلیون و 500 هزار تومان و تیبا 800 هزار تومان افزایش یافته است.

همچنین قیمت انواع پراید نیز افزایش هفتصد تا یک میلیون تومانی را تجربه کرده است به طوریکه پراید 111 یک میلیون و پانصد هزار تومان، پراید 131 هشتصد هزار و پراید 132 هفتصد هزار تومان افزایش داشته است. این در حالی است که قیمت تیانا نیز 7 میلیون تومان گران تر شد. جدول زیر مقایسه قیمت خودرو به فاصله زمانی یک روز است؛ قیمت هایی که افزایش یک تا هفت میلیونی را نشان می دهد.

جدول زیر مقایسه قیمت خودرو به فاصله زمانی یک روز است؛ قیمت هایی که افزایش یک تا هفت میلیونی را نشان می دهد.

 

مرجع : اقتصاد ایران آنلاین