به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۳۹۴۵۶

برنامه مخابرات برای افزایش سرعت اینترنت

گروه علمي و فناوري: معاون شرکت مخابرات ایران مهمترین برنامه این شرکت را در سال 93 افزایش سرعت و کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزیهای تشویقی درصدد هستیم ADSL را به همه خانه ببریم.
برنامه مخابرات برای افزایش سرعت اینترنت
علی سپهری راد با اشاره به حل مشکل دریافت پهنای باند اینترنت و با بیان اینکه هم اکنون پهنای باند مناسبی در اختیار شرکت مخابرات ایران قرار گرفته است، اظهار داشت: در سال جاری، افزایش سرعت اینترنت و افزایش تعداد کاربران در دستور کار شرکت مخابرات ایران قرار گرفته است. وی با بیان اینکه مخابرات در راستای تحقق مصوبه کاهش 20 درصدی نرخ اینترنت حجمی، که اواخر سال 92 از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ابلاغ شده برنامه توسعه شبکه اینترنت را در دستور کار قرار داده است، افزود: براین اساس علاوه بر کاهش 20 درصدی نرخ اینترنت حجمی، برنامه ریزی برای افزایش سرعت و حجم دانلود براساس قوانین مدنظر در دستور کار قرار گرفته است.

معاون شرکت مخابرات ایران با اشاره به برنامه های این شرکت در جهت مکانیزم های تشویقی برای استفاده مردم از سرویس ADSL تاکید کرد: در سال جاری ADSL را به همه خانه ها خواهیم برد. وی افزود: نخستین سرویسی که در سال 93 مخابرات بر روی آن تمرکز خواهد داشت توسعه اینترنت پرسرعت در تمامی شهرها و روستاها خواهد بود و پس از آن ارائه سرویس های ارزش افزوده تصویری و دیتا بر بستر اینترنت در دستور کار قرار می گیرد.
مرجع : مهر