به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۵
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۳۹۴۶۱
در مقابل یاوه گویی‌ها و "دری وری"

رییس‌جمهور محکم بر دهان اوباما بکوبد

گروه سياسي: خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه وقتی رئیس جمهور آمریکا "دری وری" می‌گوید رئیس‌جمهور ما محکم بر دهان او بکوبد، گفت: نکند منطق آقایان این باشد که جواب بدی را باید با خوبی داد.
رییس‌جمهور محکم بر دهان اوباما بکوبد
آيت الله سیداحمد خاتمی تصریح کرد: مسئولان مذاکره‌کننده ما زمانی که وارد مجلس مذاکره می‌شوند و با طرف آمریکایی مواجه می‌شوند باید با این نگاه وارد شوند که با دشمنی کینه‌توز و کاملا غیرقابل اعتماد طرف هستند. وی گفت: الحمدالله بارها مسئولان مذاکره‌کننده این موضوع را گفته‌اند، آنچنان که در عرصه مذاکرات سیاسی هم‌آوردی می‌کنید در عرصه اظهارنظرهای سیاسی نیز وقتی رئیس جمهور آمریکا "دری وری" می‌گوید رئیس‌جمهور ما محکم بر دهان او بکوبد.

وی اظهار داشت:‌ در عرصه سیاسی،‌ فضای مجازی هم ‌هم‌آوردی کنید، نکند منطق آقایان این باشد که جواب بدی را باید با خوبی داد، این مسئله برای خودی‌ها صدق می‌کند. اما با دشمنانتان راه را مولی علی (ع) نشان داده است و جواب کلوخ‌انداز، سنگ است؛ سنگ را از همانجا که آمده پرتاب کنید و به دهان آنها بزنید، آنها قدرتی نیستند و این با این عملکرد در نزد ملت نیز محبوب می‌شوید. خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: مردم ما مسئولان شجاع،‌ با حماسه و باغیرت را از عمق جان دوست می‌دارند.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد:‌ نکته دیگر این است که یک عده تفکری را دارند و بر آن می‌دمند که اگر این مذاکرات شکست بخورد نظام آسیب می‌بیند؛ بدون آمریکا نمی‌توان زندگی کرد و اگر رابطه با آمریکا برقرار شد ایران گل و بلبل می‌شود و رابطه با آمریکا حلال همه مشکلات است، والله همه این‌ها دروغ است.