کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

منتظر تصمیم دولت یا شورای شهر برای افزایش نرخ کرایه‌ها هستیم

افزايش کرايه تاکسي در انتظار تصميم دولت

ايسنا , 6 ارديبهشت 1393 ساعت 12:31

گروه اقتصادي: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران گفت: منتظر تصمیم دولت یا شورای شهر تهران برای افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی هستیم.


مهندس میثم مظفر با اشاره به افزایش قیمت سوخت از هفته گذشته گفت: مصوبه شورای شهر در سال گذشته مبنی بر افزایش 25 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها با توجه به نرخ تورم سالانه بوده و ارتباطی به افزایش نرخ حامل‌های انرژی ندارد. وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش قیمت بنزین و CNG شورای شهر تهران باید مجددا افزایش قیمت کرایه‌ها را بررسی، تصویب و ابلاغ کند، افزود: راهکار دیگر این است که افزایش نرخ کرایه‌ها همین 25 درصد باقی بماند اما دولت یا میزان سهمیه تاکسی‌ها را افزایش دهد و یا بنزین سهمیه‌ای آنها را با نرخ کمتر در اختیار بگذارد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی جزو اقشار آسیب‌پذیر بوده و روزی آنها از کرایه‌ها تامین می‌شود، گفت: بدین ترتیب سازمان تاکسیرانی تهران منتظر است تا در خصوص یکی از راهکارهای اعلام شده تصمیم‌گیری و مراتب برای اجرا توسط بخش‌های مربوطه به ما ابلاغ شود. وی با اشاره به اینکه هنوز هیچ برچسبی مبنی بر افزایش نرخ کرایه‌ها در اختیار تاکسی‌ها قرار نگرفته است و دستورالعملی نیز ارائه نکرده‌ایم تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تا نیمه اردیبهشت ماه موضوع نرخ کرایه تاکسی‌ها تعیین تکلیف و ابلاغ شود.


کد مطلب: 39540

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/39540/افزايش-کرايه-تاکسي-انتظار-تصميم-دولت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir