به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۰
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۳۹۸۲۰
تويوتا كمري بهترين نمره در درامنيت جاده دارد

مطمئن​ترین برندهای خودروساز / تصاویر

گروه فناوري: هر برند خودروسازی محصولات خود را مطمئن‌ترین اتومبیل در بازار می‌داند اما باید دید استانداردهای جهانی کدام ادعا را تائید می‌کند.
استانداردهای تعیین شده از سوی انجمن جهانی امنیت جاده تعیین کننده کیفیت و امنیت اتومبیل‌ها با برندهای مختلف هستند. جدیدترین فهرست مطمئن‌ترین برندهای خودروساز در سال 2014 عبارتند از:

تویوتا: در میان محصولات متنوع این کمپانی ژاپنی، تویوتا کمری بهترین نمره را در زمینه امنیت جاده می‌گیرد بطوریکه هیچکدام از مدلهای اروپایی قادر به رقابت با آن نیستند.



لکسوس: یک کمپانی ژاپنی دیگر در صدر فهرست مطمئن ترین خودروسازان جهانی قرار گرفته است. تقریبا تمامی مدل‌های تولید شده توسط لکسوس از نمره امنیت جاده بالایی در سطح استانداردهای جهانی برخوردار هستند.



جی ام سی: نوبت به اتومبیلهای آمریکایی رسید. جی ام سی به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی جنرال موتورز دارای مدل‌های SUV با ضریب امنیت جاده بالا است.



هوندا: دو مدل آکورد و اودیسه از بهترین اتومبیل‌های تولید شده توسط هوندا هستند. فروش جهانی این دو مدل نیز از سال تولید تاکنون بسیار چشمگیر بوده است.



شورولت: شوی مشهور به خوبی از عهده امتحانات سخت جاده برآمده و دارای مدل‌های ایمنی همانند شورولت کوروت است.



اینفینیتی: این برند ژاپنی تحت لیسانس نیسان فعالیت می‌کند و دارای خدمات پس از فروش کامل و بدون نقصی می‌باشد.



آکورا: مدل‌های جهار سیلند آکورا از کمپانی هوندا بهترین عملکرد جاده‌ای را داشته‌اند. Acura RSX و Acura TSXدو مدل ایمن و مطابق با استانداردهای جهانی هستند.



مرسدس بنز: سرانجام نوبت به یک برند اروپایی رسید. کیفیت محصولات و مهندسی دقیق موتورهای مرسدس، اتومبیل‌های این برند آلمانی را در فهرست ایمن‌ترین محصولات جاده قرار داده است.



هامر: اتومبیل‌های هامر معمولا ضد گلوله و ضد بمب تولید می‌شوند. علاوه بر آن تنظیمات دقیق موتور و کیفیت بالای قطعات از هامر یک اتومبیل ایمن ساخته است‌.



میتسوبیشی: تکنولوژی و سیستم الکترونیکی بکار رفته در اتومبیل‌های میتسوبیشی برگرفته از دانش بالای ژاپنی‌ها است و دور از ذهن نیست که دیگر رقبا نتوانند در زمینه فن آوری بکار رفته در میتسوبیشی با آن برابری کنند.

مرجع : نورنيوز