به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۳۹۸۳۹
اعطای 80 میلیون وام تعمیرات مسکن؛

پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی

گروه جامعه: رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی وامهای اعطایی به بازنشستگان را در سال جاری تشریح کرد و گفت: بازنشستگان برای نوسازی خودروهای فرسوده 20 میلیون تومان وام و همچنین دو میلیون تومان نیز بصورت بلاعوض دریافت می کنند.
پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی
علی اصغر بیات با بیان این مطلب افزود: در سال جاری براساس برنامه ریزهای انجام شده با سازمان تامین اجتماعی و همچنین مدیرعامل بانک رفاه کارگران تسهیلاتی برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است به طوریکه وامهایی مانند تعمیرات، قرض الحسنه، جعاله، نوسازی خودروهای فرسوده و ... به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می شود. وی به وام نوسازی خودروهای فرسوده اشاره کرد و گفت: به 20 هزار نفر از بازنشستگانی که خودروی فرسوده دارند 20 میلیون تومان وام به آنان تعلق می گیرد که بازپرداخت آن 4 ساله در نظر گرفته شده است و همچنین به این افراد 2 میلیون تومان نیز وام بلاعوض پرداخت می شود.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در مورد وام تعمیران نیز تاکید کرد: میزان وام تعمیرات 80 میلیون تومان است که به ازای دریافت آن بازنشستگان باید سند ملک گرو بگذارند. بیات با اشاره به اینکه 5 تا 10 میلیون تومان نیز وام جعاله به بازنشستگان تامین اجتماعی اختصاص پیدا می کند، گفت: همچنین 50 هزار فقره وام دو میلیون تومانی قرض الحسنه نیز به بازنشستگان پرداخت می شود که ضمانت دریافت این وام کسر از حقوق این افراد است و ضمانت دیگری نیاز ندارد. به گفته وی، بازنشستگان برای گرفتن وام دو میلیون تومانی به کانون بازنشستگان شهرستانها و سایر وامها نیز به بانک رفاه کارگران مراجعه کنند.
مرجع : مهر