به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۳۹۸۵۷
علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپوليس شد

مدیرعامل جديد قرمز مي‌خواهد كم حرف بزند

گروه ورزشي: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از نشست امروز هیات مدیره این باشگاه انتخاب شد و از این پس علیرضا رحیمی مدیریت سرخ‌ها را بر عهده خواهد داشت.
مدیرعامل جديد قرمز مي‌خواهد كم حرف بزند
نخستین نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از ساعت 11:30 امروز (دوشنبه) در وزارت ورزش و جوانان آغاز شد و 7 عضو جدید پس از بحث‌هایی که انجام دادند، مدیرعامل جدید را انتخاب کردند. علیرضا رحیمی با رای اعضای جدید هیات مدیره از این پس مدیریت پرسپولیس را در دست خواهد داشت و باید دید فصل چهاردهم لیگ برتر برای پرسپولیس تحت مدیریت این فرد چگونه آغاز خواهد شد. حمید استیلی، محمدرضا زادمهر، علی‌اصغر مونسان، حمیدرضا سیاسی، مصطفی سلیمی، محمد ابراهیم کاظم‌پور و مهدی خواجه وند اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس هستند که روز گذشته به وسیله وزارت ورزش انتخاب شدند.

علیرضا رحیمی، مدیرعامل سابق سپاهان که کارنامه نسبتا موفقی هم از خود به جا گذاشته در دوران بازی تنها در سپاهان توپ زده است، یک سال پس از بازنشستگی در سال 1364 به عنوان عضو کمیته فنی باشگاه سپاهان انتخاب شد و تا سال ۱۳۶۹ در این پست مشغول به کار بود. سپس به عضویت فدراسیون هندبال ایران در آمد و در سال ۱۳۷۲ به عنوان رئیس فدراسیون هندبال انتخاب شد. او در تاریخ ۲۳ اسفند سال ۱۳۸۸ با وجود اینکه در تاریخ ۱۳ بهمن همان سال برای ۴ سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون هندبال انتخاب شده بود٬ از سمت خود استعفا کرد.

او در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ با استعفای محمدرضا ساکت٬ جانشین او در مقام مدیرعاملی باشگاه سپاهان شد. در زمان مدیریت او سپاهان به مقام قهرمانی در لیگ برتر یازدهم و جام حذفی در سال بعد رسید. در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ با استعفای علیرضا رحیمی از مدیرعاملی باشگاه سپاهان نیز موافقت شد. همچنین رحیمی در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ در انتخابات فدراسیون فوتبال٬از سوی اعضای مجمع به عنوان نماینده باشگاه‌ها، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال شد.

اولين اظهارات

رحيمي امروز پس از جلسه هیأت مدیره گفت:«الان در کشور مشکل ما این است که مدیر، محور است. این مشکلی است که در همه جای کشور داریم. در حالی که محور باید برنامه باشد. تمام تصمیماتی که خواهم گرفت با تصمیم و تصویب هیأت مدیره خواهد بود و من تنها مجری برنامه های هیأت مدیره خواهم بود. تا زمانی که هستم هیچ کاری را بدون مصوبه هیأت مدیره انجام نخواهم داد. از آقای رویانیان هم تشکر می کنم که خیلی زحمت کشیدند.»

رحيمي برخلاف مدیرعاملان گذشته تیم، قصد ندارد زیاد در رسانه ها حضور داشته باشد و در این باره گفت: «امروز انتخابات برگزار شد و قرار شد از این به بعد بنده حرف نزنم. افتخار می کنم که در خدمت آقای استیلی هستم. انشالله که کنار هم بتوانیم کارهای مثبتی را برای باشگاه انجام دهیم. همچنین کاری که در سپاهان انجام دادم را در پرسپولیس انجام خواهم داد. تمام کارهایی که مدیریت قبلی داشته را انجام می دهم. امروز ساعت یک ابلاغ گرفتم و امکان ندارد در مورد ساعت 12 پرسپولیس صحبت کنم. من از الان مسئولیت باشگاه را در اختیار دارم.»
 
رحیمی در مورد وضعیت علی دایی نیز گفت:«همه اینها را با آقای استیلی جمع بندی می کنیم و به هیات مدیره می بریم. هر چه تصویب شد را اجرا می کنیم. ما باید تیم خوبی را ببنیدم تا هواداران راضی باشند. در کشور ما می گویند اعضای هیأت مدیره باید ورزشی باشند. در حالی که اگر هیأت مدیره سراسر دنیا را ببینید ترکیبی از نفرات سیاسی و اقتصادی هستند. من اگر بخواهم 50 - 60 میلیارد بگیرم و هزینه کنم، کاری نکرده ام بلکه باید بدهی های باشگاه را پرداخت کنم.»

مدیرعامل پیشین باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا اختلاف نظر شما با مهدی تاج همچنان ادامه دارد یا خیر، گفت:«ایشان همشهری من هستند و سالهاست که با یکدیگر رفیق هستیم. ما سالها کنار هم کار کردیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. من با آقای تاج بیشتر از همه رفیق هستم.» او در مورد طرح هایی مثل دعوت از رئال مادرید که در زمان رویانیان قرار بود اجرا شود گفت:«من از این طرح ها خبری ندارم ولی اگر برنامه ای از قبل طراحی شده باشد ما آن را پیگیری خواهیم کرد.»

علیرضا رحیمی در مورد میزان کمک مالی اسپانسر به باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می شود مبلغ کمک آنها بین 30 تا 42 میلیارد خواهد بود گفت:«بگذارید کارش را بکند، چه کار دارید مبلغش چقدر است! (با خنده)» مدیرعامل سرخپوشان در پاسخ به این پرسش که تکلیف اتومبیل های بدون سند بازیکنان چه می شود گفت:«اصلا در مورد گذشته پرسپولیس حرف نمی زنم. حتی اگر مرا هم بکشید بازهم در مورد اتفاقات گذشته این باشگاه اظهار نظری نخواهم کرد!»

وی در مورد مشخص شدن وضعیت بدهی های باشگاه که ممکن است مثل ماجرای وینگادا به کسر امتیاز از پرسپولیس منجر شود گفت:«در جریان این موضوع هم نیستم. در جلسه ای که عصر امروز خواهیم داشت در مورد موضوعاتی که مشکل ساز خواهد شد زودتر از بقیه مسائل تصمیم گیری خواهیم کرد.»

محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۱۶:۰۵
امیدوارم که شرایط به حالت نرمال برگرده و استرس های این چند ساله از پرسپولیس عزیز دور بشه و دوران طلایی جدیدی رو در پرسپولیس ببینیم. (222516)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۲۰:۵۷
دوست عزیز نگران نباشید هر سربالایی یگ سرازیری هم داره حتما تیم موفق خواهد بوئ (222632)
am
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۱۶:۴۲
از وقتی صادقیان و مسلمان را به پرسپولیس فروخت معلوم بود چه خبره (222531)
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۱۹:۴۱
ما ایرانی ها همیشه باید در توهم تو طئه باشیم؟ بس کنیم دیگه! (222611)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۱۹:۴۸
بازیکنان بی کلاس وتربیت صادقیان آبروی پرسپولیس را از نظر جوانمردی برد

دیگه کسی جرأت نمیکنه بچه اش را ببر بازی صادقیان راببنه (222614)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۲۱:۲۶
رحیمی مدیر عامل سپاهان بودوصادقیان و مسلمان بازیکن ذوب اهن. چه ربطی داره؟ (222639)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۱۷:۰۶
چقدر خوب است که تا زمان از دست نرفته و با رعایت عدالت فتل را از استقلال بردارند ویکنفر آدم توانمند وکاردان بیاورند تا تیم استقلال هم هر چه سریعتر سرو سامان بگیرد و تیم متضرر نشود . (222546)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۱۹:۴۳
فتل را بردارند بعد کی ترقه های نم گرفته بترکونه که ترکشش استقلال را زخمی کنه. (222612)
بلوط
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۱۷:۱۱
پس بااین حرف شما علی دایی فصل اینده درپرس پلیس نیست. استیلی الان شاده ولی اخرش باناراحتی خواهد رفت. به اقای رحیمی بفرمایید ازنقطه نظرات امیر قلعه نوعی هم استفاده کنه بدنیست .چون اینها باهم وکمک همدیگر تیمهای مقابل راناک اوت میکردند البته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باکمک.................... (222547)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۱۷:۱۲
جناب رحیمی سوال اینه که اقای پروین سالی پانصد میلیون تومان به اندازه نیم قرن حقوق منه هوادار که در هوای سرد صفر درجه میام تیم محبوبم را تشویق میکنم چکار میکنی انشاالله موفق باشید (222548)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۱۸:۵۷
چه جالبه هیئت مدیره دیروز منصوب شدن امروز مدیر عامل انتخاب شد
بطور قطع بررسی زیادی در انتخاب مدیر عامل شده است! ؟!؟!؟
نه باند بازی بوده نه نه نه نه!؟!؟
قیمت بازیکنان را هم مدیر عامل وقت سپاهان بالا نبرده بر منکرش... (222596)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۲۰:۵۴
ضمن تبریک به تمام طرفداران تیم محبوب پرسپولیس امید است این تیم به جایگاه اصلیش با این هیت مدیره ومدیر عامل که کارنامه بسیار خوبی دارد موفق باشند ما هم در کنار امام رضا برایشان دعا می کنیم (222630)
مانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۲۰:۰۰
امیدوارم با حضور علی دایی عزیز پرسپولیس قهرمان آسیا بشه (222617)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۰۰:۰۷
به هیت مدیره عزیز توصیه میکنم ترکیب تیم برنده رو دست نزن وبه علی دایی اجازه بدن کار کنه (222671)