به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۴۰۰۱۸

28 بازيکن به تيم ملي اميد دعوت شدند

گروه ورزشي: سرپرست تيم ملي اميد از آغاز حضور نلو وينگادا در تمرين‌هاي اين تيم از شنبه آينده خبر داد.
به گزارش فدراسيون فوتبال، رسول دانشجو، سرپرست کميته جوانان گفت: وينگادا بامداد شنبه 13 ارديبهشت وارد تهران خواهد شد و از بعدازظهر شنبه نيز ملي‌پوشان تمرين‌هاي خود را زير نظر سرمربي جديد خود آغاز مي‌کنند. وي افزود: اردوي تدارکاتي تيم ملي از 13 ارديبهشت به مدت 5 روز در کمپ تيم‌هاي ملي برگزار مي‌شود که در اين اردو 28 بازيکن زير نظر وينگادا تمرينات خود را پيگيري مي‌کنند. در واقع با استعداديابي‌هايي که از سوي کادر فني تيم ملي اميد صورت گرفت، 60 بازيکن را انتخاب کرده و اين بازيکنان در طي 3 يا 4 مرحله اردو از سوي وينگادا مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند و در نهايت نفرات اصلي انتخاب مي‌شوند.

سرپرست کميته جوانان افزود: اين تيم فرصت دارد تا شهريور اردوهاي تدارکاتي داخلي را برگزار و با آمادگي کامل در رقابت‌هاي اينچئون کره جنوبي شرکت کند. بر همين اساس طي نشست‌هايي که در مرکز نظارت بر عملکرد تيم‌هاي ملي کميته ملي المپيک داشتيم، قرار شد تا به کشورهاي ارمنستان، ازبکستان و چين سفر کرده و بازيهاي تدارکاتي خوبي داشته باشيم. اميدوارم با برگزاري ديدارهاي تدارکاتي و اردوي‌هاي آماده‌سازي اين تيم در بازيهاي پيش‌رو موفق‌تر باشد.

همچنين 28 بازيکن از سوي نلو وينگادا به اردوي تدارکاتي تيم ملي اميد دعوت شدند تا تمرينات خود را از 13 ارديبهشت به مدت 5 روز در کمپ تيم‌هاي ملي پيگيري کنند. پس از ارزيابي کادر فني از بازيکنان 60 نفر نهايي که در طي چند مرحله در اردو حضور داشته، انتخاب شدند و زير نظر وينگادا تمرينات خود را پيگيري مي‌کنند و در نهايت نفراتي اصلي تيم براي حضور در رقابت‌هاي اينچئون کره جنوبي از سوي سرمربي تيم ملي اميد انتخاب مي‌شوند.
ملي پوشان بايد راس ساعت 14:00 در هتل المپيک خود را به کادر فني معرفي کنند.

اسامي بازيکنان دعوت شده به شرح زير است:

محمد حسين مرادمند - حسين فاضلي - علي کريمي و احسان پهلوان از اصفهان
حسن معاوي و يوسف وکيا از خوزستان
محمد دانشگر - فرشيد اسماعيلي - احسان سخندان و آرام عباسي از فارس
حجت صدقي از کرمان
روزبه چشمي از قم
ارسلان مطهري - علي محسن زاده - علي نوريان - محمدحسين کنعاني زادگان - فرشاد قاسمي - اميررضا عابدزاده - محمدرضا اخباري - مرتضي آقاجان - وحيد حيدريه - بهنام برزاي - محمد حسين پور و مهدي مهدي پور از تهران
عليرضا نقي‌زاده از آذربايجان شرقي
شاهين ثاقبي از گيلان
محسن لطفي از همدان
احمد نورالهي از يزد

در حالي وينگادا اين بازيکنان را به اردوي تيم اميد فراخوانده که خودش پس از امضاي قرارداد با فدراسيون فوتبال به دليل مشکلات مالياتي نتوانسته به ايران سفر کند.