کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون باشگاه فولاد:

بیشترین مبلغ قرارداد در فولاد؛ 600 میلیون

ايسنا , 9 ارديبهشت 1393 ساعت 19:34

گروه ورزشي:​ معاون اجرایی مدیرعامل باشگاه فولاد با بیان جزئیاتی از قرارداد بازیکنان این تیم گفت: این که سازمان لیگ مقرر کرده در فصل آینده تعداد بازیکنان بزرگسال تیم‌ها کم شود، کاملا به نفع ماست.


اسماعیل عسگریان درباره وضعیت فولاد پس از پایان لیگ سیزدهم، اظهار کرد: سعی می‌کنیم که بیشتر بازیکنان را حفظ کنیم. خیلی از بازیکنان قرارداد دارند و پنج – شش نفر قراردادشان تمام شده است. ضمن این که سعی می‌کنیم در صورت جدا شدن هر بازیکن از تیم، جایش را با بازیکنان پرورش یافته در آکادمی فولاد پر کنیم.وی ادامه داد: دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا داریم و با جدیت به کارمان در این رقابت‌ها ادامه می‌دهیم. اگر به دور بعدی هم صعود کردیم چه بهتر! البته به احتمال زیاد با توجه به پتانسیل تیم‌ها، امید زیادی داریم که به مراحل بالاتر برسیم.

عسگریان افزود: پس از دیدار با السد، بازی‌ها تعطیل می‌شود تا بعد از جام جهانی که دوباره شروع می‌شوند. فعلا دو، سه روز به بازیکنان استراحت داده‌ایم. پس از شروع تمرین‌ها، یکشنبه هفته‌ آینده به تهران می‌آییم و دوشنبه عازم قطر می شویم. پس از بازگشت از قطر هم سریع به اهواز می رویم تا برای بازی برگشت آماده شویم.

معاون اجرایی مدیرعامل باشگاه فولاد درباره تصمیم جدید سازمان لیگ برای کاهش بازیکنان بزرگسال تیم‌های لیگ برتری به 18 بازیکن گفت: این کار کمک زیادی به ما می‌کند و خیلی به نفع ماست. ما در فصل سیزدهم 15 بازیکن بالای 23 سال داشتیم و میانگین سنی تیم ما 23 سال بود. همیشه می‌خواستیم که از جوان‌ها استفاده کنیم. وی درباره سرنوشت حسین فرکی نیز گفت: تلاش و خواست ما این است که فرکی را حفظ کنیم. صحبت‌هایی هم با او انجام شده و منتظر پاسخ هستیم. طی دو یا سه روز آینده تکلیف مشخص می‌شود.

عسگریان درباره میزان پرداختی‌ها و قراردادهای بازیکنان فولاد هم گفت: بیشترین مبلغ قرارداد ما حدود 600 میلیون تومان است که البته به این معنا نیست که 600 میلیون به آن بازیکن می‌دهیم! مبلغ قرارداد 600 میلیون است، اما پرداختش مشروط به عملکرد بازیکن و تعداد بازی‌هایی است که انجام داده است. وی افزود: پنج بازیکن داریم که مجموع قراردادهایشان روی هم حدود 600 میلیون تومان است.

عسگریان همچنین با استقبال از طرح سقف بودجه برای باشگاه‌ها، اظهار کرد: این طرح خیلی خوب است، به شرطی که همه رعایت کنند و رفتارشان صادقانه باشد. پیشه ما همواره خلاقیت بوده است. وی درباره وضعیت ملی‌پوشان فولاد در آستانه دو دیدار حساس آسیایی این تیم هم به ایسنا گفت: به عنوان تنها نماینده حاضر ایران در لیگ قهرمانان آسیا از تیم ملی انتظار همکاری بیشتری داریم، ولی کماکان اولویت ما تیم ملی است. اگر بازیکنان ملی‌پوش ما را برابر السد همراهی کنند که خیلی خوب است و گرنه ناچاریم با نبودشان بسازیم.

معاون اجرایی مدیرعامل باشگاه فولاد درباره جذب بازیکنان جدید تیم گفت: فعلا از سوی سرمربی در این باره حرفی زده نشده است. اول باید تکلیف کادر فنی مشخص شود تا سپس درباره مسائل دیگر بحث کنیم. وی همچنین با اشاره به قهرمانی تیمش در تبریز گفت: از حدود چهار ماه پیش از قهرمانی ما، خانواده شهید خلیل پور که در خوزستان به شهادت رسیده بود از تبریز با ما تماس گرفتند و پیشنهاد دادند که پس از قهرمانی جام را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس تقدیم کنیم.

عسگریان ادامه داد: جدا از این که آنها با اطمینان از قهرمانی ما حرف می‌زدند، پس از قهرمانی به هتل ما آمدند و ما به صورت نمادین، جام را از دست مادر شهید دریافت کردیم. معاون اجرایی مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان گفت: تصمیم داریم جام قهرمانی را به منطقه عملیاتی "دوکوهه" یا "دهلاویه" محل شهادت دکتر مصطفی چمران اهدا کنیم.


کد مطلب: 40062

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/40062/بیشترین-مبلغ-قرارداد-فولاد-600-میلیون

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir