به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۲ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۰۳۱۸

رحيمي: من با علی دایی دست یاعلی دادم

گروه ورزشي: مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس با تکذیب شایعه حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس گفت: من با علی دایی دست یا علی دادم و هیچ کدام برای یکدیگر شرط نگذاشتیم، بنابراین شایعات مطرح شده صحت ندارد.
رحيمي: من با علی دایی دست یاعلی دادم
علیرضا رحیمی که به صورت تلفنی با برنامه "ورزش و مردم" صحبت می‌کرد، شایعه حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس را تکذیب کرد و گفت: نمی‌دانم چرا چنین شایعاتی را مطرح می‌کنند و این در حالی است که من با علی دایی دست دادم و یا علی گفتیم تا پرسپولیس را موفق کنیم. ضمن این که در صحبت‌هایی که بین ما بود، هیچ کدام برای یکدیگر شرطی نگذاشتیم و اصلا شانیت من و دایی به گونه‌ای نیست که برای یکدیگر شرط بگذاریم. ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا فضایی برای علی دایی و تیم ایجاد شود تا آنها بتوانند به کار اصلی شان بپردازند و دغدغه‌ پول هواپیما و هتل و ... دیگر نداشته باشند.

وی با بیان این که انتقاداتی که بعضا عده‌ای از ترکیب اعضای هیات مدیره پرسپولیس دارند، نمی‌تواند درست باشد، گفت: جمع کردن تک تک اعضای هیات مدیره پرسپولیس برای وزارت ورزش و جوانان کار آسانی نبود و به واقع هیچ کدام از این افراد برای کسب شهرت به پرسپولیس نیامده‌اند. آنها به لحاظ تمکن مالی و جایگاه اجتماعی وضعیت بسیار خوبی دارند و نیازی به دیده شدن ندارند. برخی می‌گویند اعضای هیات مدیره پرسپولیس فوتبالی نیستند و این موضوع در مدیریت چندان معنایی ندارد، چون خود من که به هندبال رفتم اصلا تخصصم هندبال نبود و رشته ‌ای که در آن کار کرده بودم چیز دیگری بود.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارنظر‌هایی که از سوی بعضی پیشکسوتان پرسپولیس درباره انتخاب او به این سمت مطرح شده است، گفت: من به برخی از صحبت‌ها مثل رخصت گرفتن و یکسری حرف‌های کلیشه‌ای کاری ندارم و فکر می‌کنم در عمل باید خودم را به همه آنها ثابت کنم. پرسپولیس را پیشکسوتان آن به وجود آورده‌اند. اگر دست من بود دلم می‌خواست نصف این 30 میلیارد پول اسپانسر را داخل پاکت گذاشته و میان پیشکسوتانی چون علی پروین، حسین کلانی، جاسمیان، محمد مایلی کهن و ... تقسیم کنم، آنها پرسپولیس را به اینجا رسانده‌اند.