به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۲ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۴۰۳۳۷
کمتر کسی در فوتبال توانسته بيش از من بازي كند

خاوير زانتی کفش‌هایش را خواهد آویخت

گروه ورزشي: مدافع 41 ساله آرژانتینی اینترميلان می‌گوید کمتر کسی در دنیای فوتبال توانسته بیش از او فوتبال بازی کند.
خاوير زانتی کفش‌هایش را خواهد آویخت
توهیر، مالک اندونزیایی باشگاه اینتر ایتالیا هفته‌ گذشته اعلام کرد: خاویر زانتی، مدافع آرژانتینی این تیم پس از سال‌ها حضور از فوتبال خداحافظی می‌کند و کفش‌هایش را خواهد آویخت. خاویر زانتی درباره خداحافظی‌اش از فوتبال در پایان فصل، گفت: وقتی فصل تمام شود دورانم به عنوان بازیکن در اینتر به پایان می‌رسد و از آن زمان به بعد به عنوان مربی در خدمت باشگاه خواهم بود. البته هنوز نمی‌دانم پست من چه خواهد بود. در حال حاضر به سه هفته‌ باقی مانده با اینتر فکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم با پیروزی در بازی‌های باقی مانده خداحافظی خوبی با این تیم داشته باشم.

مدافع محبوب اینتر در ادامه گفت: من تا به حال 1112 بازی با اینتر انجام داده‌ام و فکر می‌کنم فقط دروازه‌بان‌ها از من بیشتر بازی کرده‌اند. آتلتیکو مادرید چهارشنبه شب موفق شد با حذف چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی آتلتیکو مادرید هم تیمی سابق زانتی بوده است و ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی نیز در اینتر، سرمربی این مدافع آرژانتینی بوده است.

زانتی در پایان درباره بازی آتلتیکو مادرید و چلسی، گفت: برای سیمئونه خوشحالم. او دوست من است. اما به همان اندازه که خوشحالم، شگفت زده نیز هستم. مورینیو با این شکست هنوز هم بزرگ می‌ماند. دو سال خوب را با او سپری کردم و از این که تیم او از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد شگفت زده‌ام. خاویر زانتی از سال 1995 در تیم اینتر حضور داشته است و در سال 2010 توانست به بزرگ‌ترین افتخارش با این تیم، کسب قهرمانی در لیگ اروپا دست یابد.
مرجع : ايسنا