به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۲ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۴۰۳۶۰

سوآرس شایعه پیوستن به رئال را رد کرد

گروه ورزشي: مهاجم گلزن لیورپول شایعات پیوستنش به رئال مادرید را رد کرد و گفت: در آنفیلد می‌مانم.
سوآرس شایعه پیوستن به رئال را رد کرد
باشگاه رئال مادرید که معمولا هر سال یک بازیکن گرانقیمت را به فهرست خود اضافه می‌کند پس از آن که سال گذشته موفق شد گرت بیل را از تاتنهام بگیرد تلاش خود را برای به خدمت گرفتن لوئیس سوآرس، مهاجم گلزن اروگوئه‌ای لیورپول آغاز کرده است و حتی حاضر است رکورد خرید بازیکن را برای جذب این بازیکن گلزن بشکند. لوئیس سوآرس در واکنش به شایعات پیوستنش در پایان فصل به رئال مادرید گفت: از بودن در لیورپول خوشحالم و قصد ندارم تیمم را ترک کنم. نکته مهم برای من این است که خانواده‌ام نیز از زندگی در لیورپول راضی هستند.

سوآرس در ادامه گفت: مطمئن باشید در زمان جابجایی تابستان اتفاقی برای من نمی‌افتد و من در لیورپول خواهم ماند. لیورپول دوشنبه در هفته‌ سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیداری حساس در خانه کریستال پالاس به دیدار این تیم می‌رود. قرمزپوشان آنفلید هفته‌ گذشته شکست غیر منتظره‌ دو بر صفر برابر چلسی متحمل شدند تا شانس قهرمانی‌شان در لیگ برتر کم شود.

سوآرس در پایان درباره شانس قهرمانی تیمش در رقابت‌های این فصل لیگ برتر، گفت: تلاش زیادی می‌کنیم تا در دو بازی آینده قهرمانی را به ارمغان بیاوریم، اگر بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم به افتخاری بزرگ دست یافته‌ایم که باور نکردنی خواهد بود.
مرجع : ايسنا