به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب : ۴۰۵۷۱
افزايش سقوط خمپاره‌‌ها به دمشق؛

مربی سابق تیم ملی سوریه کشته شد

گروه بين‌الملل: دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال سوریه و مربی دروازه بان های این تیم بر اثر اصابت خمپاره در جریان درگیری‌های داخلی این کشور، جان خود را از دست داد.
مربی سابق تیم ملی سوریه کشته شد
به گزارش ایرنا، خبرگزاری ها به نقل از فدراسیون فوتبال سوریه گزارش دادند: «صلاح مطر» بر اثر اصابت خمپاره در منطقه ˈالدویلعهˈ شهر دمشق پایتخت سوریه کشته شد. مطر یکی از بهترین دروازه بان های فوتبال سوریه در دهه های 70 و 80 میلادی بود و پس از آنکه از صحنه دروازه بانی سوریه کنار رفت، در بسیاری از تیم های محلی، کار آموزش دروازه بان ها را برعهده گرفت.

به نوشته خبرگزاری ها، مطر به تازگی از تیم هایی از کشورهای اردن، لبنان و عراق پیشنهاد همکاری داشت اما همه این پیشنهادها را رد کرده بود! پیش از این نیز «طارق عزیز» بازیکن تیم فوتبال نوجوانان سوریه در ماه گذشته میلادی بر اثر اصابت خمپاره در شهر حمص جان سپرد.

سال گذشته نیز «یوسف سلیمان» عضو ماده پرش طول تیم ملی دوومیدانی سوریه بر اثر اصابت خمپاره در حین مسابقه در لیگ دوومیدانی این کشور جان خود را از دست داد. همچنین یکی از بوکسورهای تیم ملی بوکس سوریه و یکی از بازیکنان تیم ملی هندبال سوریه نیز سال گذشته در جریان درگیری های داخلی این کشور جان خود را از دست دادند.