به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۴۰۶۳۹

برادران؛ لطفا دولت را بیشتر تخریب کنید!

گروه سياسي: انتخابات 24خرداد 92 و پیروزی اعتدالگرایان در این انتخابات پایه​های جبهه پایداری را لرزانده است. نمایندگان این جریان در مجلس فکر می​کنند با انتقاد از دولت می​توانند لرزه​هایی که به بدنه خودشان افتاده است را پنهان کنند. از همین روست که یک روز به مذاکرات هسته​ای می​تازند و روز دیگر به چگونگی برگزاری مجلس بزرگداشت حضرت فاطمه(س) توسط همسر رئیس جمهور.
برادران؛ لطفا دولت را بیشتر تخریب کنید!
جلسه ای در مجلس نیست که «روح الله حسینیان»، نماینده جبهه پایداری، نطقی علیه دولت ایراد نکند و سئوالی نپرسد. او در آخرین اظهارنظر خود گفته است که انتقادها از دولت به همین جا ختم نمی​شود و از این پس شدیدتر خواهد شد.
حسینیان به خبرگزاری «آریا» گفت:« ازاين به بعد انتقاد از دولت را شديدتر خواهيم كرد. در واقع تلاش ما بر اين بود كه تا فروردين به دولت فرصت بدهيم، به همين دليل تا اسفندماه انتقادي از دولت نداشتيم اما روش​هاي دولت را مناسب نديده​ايم.» او همچنین بیان کرده که چند روزي است نمایندگان جریان پایداری در مجلس كار خودشان را برای انتقاد شدید از دولت آغاز كرده​اند.

«عابد فتاحی» نماینده ارومیه در مجلس درباره اين اظهارنظر حسینیان به سايت تدبير گفت:« برادران جبهه پایداری هرچه در توان دارند انجام دهند. معتقدم که در این مدت این برادران صد درصد توان خود را برای تخریب دولت به کار برده​اند. من می​خواهم به این برادران بگویم لطفا اگر توان بیشتری دارید، شدیدتر تخریب کنید اما حرفم این است که دیگر شدیدتر از این در توانشان نیست زیرا هرچه داشته​اند انجام داده​اند.»

او ادامه داد:« نمایندگانی که این صحبت ها را مطرح می کنند خودشان خوب می​دانند که دولت قبل همه زیرساخت ها را از بین برده است. دولت یازدهم یک خرابه را تحویل گرفته است. به خاطر خرابی​های هشت سال گذشته دولت در این چند ماه نمی​تواند کاری انجام دهد. با این وجود دولت آقای روحانی آرامش را به کشور برگرداننده است. سیاست خارجی دولت آقای روحانی باعث شده است که کشور از التهاب بیرون بیاید. معتقدم اگر ما در داخل این التهابات را دامن نزنیم، دولت می​تواند در برنامه هایش موفق شود.»

این نماینده اصلاح طلب مجلس همچنین می​گوید:«دولت آقای روحانی در این مدت دستاوردهای زیادی داشته است. اما گرانی و بیکاری یادگارهای شوم دولت گذشته است.» او ادامه داد:« رهبر انقلاب از مردم خواست تا حماسه سیاسی بیافرینند. مردم هم در انتخاباتی پرشور شرکت کردند و آقای روحانی را انتخاب کردند. جبهه پایداری نباید رودرروی رهبر انقلاب و مردم قرار بگیرد. جبهه پایداری همیشه شعار می​دهد که براساس سخنان رهبری و خواست مردم حرکت می​کنند اما در عمل ثابت کرده​اند که مقابل رهبری و مردم ایستاده​اند. من توصیه می​کنم که این افراد به سمت مردم و رهبری برگردند. این برخوردهای شدید در شرایط حاضر جز تخریب چیزی برای کشور به همراه ندارد.»

فتاحی تاکید کرد:« نمایندگان جبهه پایداری شدیدتر از این نمی​توانند دست به تخریب و انتقاد بزنند زیرا با این کار عملا یک خط کشی بین خودشان و مردم ایجاد می​کنند. معتقدم در میان اعضای جبهه پایداری افراد عاقل و باتقوا وجود دارد و هیچ کدام نمی​خواهند عاقبتشان به اینجا ختم شود.» او همچنین گفت:« من قاطعانه به شما می​گویم مردم با این تندروی های مخالف هستند و اگر این جبهه برای انتخابات آینده مجلس کاندید شوند به آنها رای نمی​دهند. مردم از تندروی بیزار هستند. مردم آرامش می​خواهند، حل مسئله هسته​ای را می​خواهند، رسیدگی به گرانی را می​خواهند. مردم به کسانی که بتوانند این مشکلات را حل کنند رای می​دهند.»