کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حاشيه‌سازان نمي‌توانند دهكردي را وارد حاشيه كنند

سعداوی: فولاد خاري در چشم برخي‌هاست

14 ارديبهشت 1393 ساعت 16:58

گروه ورزشي: مربی تیم فوتبال فولادخوزستان معتقد است تحمل اين موضوع كه یک تیم شهرستانی بدون داشتن ستاره، چنین نتایجی را در ليگ ايران و آسيا به دست آورده است، براي خيلي‌ها سخت و مانند خاری در چشم آن‌ها است.


نعیم سعداوی در گفت‌وگو با ایسنا ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: طرح این موضوع حاشیه است و هدف از حاشیه‌سازی نیز ضربه زدن به تيم فولاد است. برای خیلی‌ها سخت، طاقت‌فرسا و غیرقابل تحمل است و نمی‌توانند شاهد اين باشند كه یک تیم شهرستاني با این شرایط، با اقتدار به قهرماني رسیده است. در هر صورت تحمل این موضوع برای خیلی‌ها سنگین و گران تمام شده است و باتوجه به اين‌كه اين موضوع يك حاشیه است، ما در قالب مربی وظیفه داريم كه از نظر فنی تمرکزمان را روی مجموعه تیم بگذاریم. بازی بسیار حساسی مقابل السدقطر پیش‌رو داریم و تمام تمرکز، تلاش و تفکرمان باید متوجه دو بازی پيش‌رو با السد باشد.

مربی فولاد خوزستان گفت: آن‌هایی كه اين حاشیه را ايجاد كردند و به آن دامن زده‌اند، باید بدانند در هر زمینه‌ای مراجع ذی‌صلاحی وجود دارد که پیگیر این موضوع و بررسی آن هست اما آن‌چه محرز است، این می‌باشد که ما در مملکتی زندگی می‌کنیم که فکر نمی‌کنم یک جوان به راحتی بتواند به طور مثال یک کارت جعلی پایان خدمت بگیرد و بازی کند و با گرفتن پاسپورت هم بارها به صورت متعدد به خارج از کشور برود.

وی عنوان‌کرد: ما خیلی علاقه‌مند نیستیم به این موضوعات بپردازیم یا پاسخگوي آن باشیم. به هر حال آن افرادی که به این حاشیه‌ها دامن می‌زنند و هدف‌شان هم کاملا مشخص است، خودشان هم باید اين موضوع را پیگیری کنند و ببینند اصلا چنین موضوعاتی هست یا خیر. آن ها از جعلي بودن كارت ساسان انصاری نام برده‌اند در حالي كه او سال گذشته پدر خود را از دست داد و به صورت تحت تکلف بودن، كارت معافی خود را دريافت كرد كه كار قانونی‌اي هم بوده است.

سعداوی بیان‌کرد: باتوجه به این‌که در حال حاضر شرایط امتیازدهی برای سهمیه مسابقات آسیایی سال آینده دچار تغییراتی شده است، اگر ما موفق شویم از این مرحله ليگ قهرمانان آسيا هم صعود کنیم، این موضوع امتیازات بیشتری را متوجه فوتبال ایران می‌کند و الان همه باید به فولاد كه تنها نماینده ایران است، کمک کنند، نه این‌كه حاشیه‌ای ایجاد کنند و به آن دامن بزنند. فکر می‌کنم این موضوعات خیلی شایسته نیست و کمکی به فوتبال ایران نمی‌کند.

وی در پاسخ به اين سوال كه شايعاتي مبني بر تلاش پرسپوليس براي گرفتن جام قهرماني از فولاد و كمك به سپاهان براي كسب سهميه در رسانه‌ها مطرح شده، نظر شما در اين خصوص چيست؟ خاطر نشان‌ کرد: به هر حال در ارتباط با این موضوع قوانین به صورت شفاف وجود دارد. آن‌ها آمده‌اند یک نظریه‌ي حاشیه‌ای را مطرح کرده‌اند و باوجود این‌که هیچ چیزی را ثابت نکرده‌اند، در خصوص تبعات آن مانور می‌دهند. به نظرم آن‌ها باید اول این موضوع مطرح شده را ثابت کنند، سپس دنبال گرفتن جام باشند.

مربی فولاد خوزستان افزود: اصلا باور این موضوع که یک تیم شهرستانی با حداقل بودجه و بدون داشتن بازیکنان ستاره، چنین نتایجی را در ليگ ايران به دست آورد و اکنون هم با اقتدار در لیگ قهرمانان آسیا کار می‌کند، سخت است. این موضوع مانند خاری در چشم خیلی‌ها است و نمی‌توانند آن را تحمل کنند و سعی می‌کنند از هر موضوعی سوء استفاده کنند و یک حاشیه ایجاد کنند ولي ما حواس‌مان است و متوجه این موضوعات هستیم و سعی می‌کنیم شرایط بدی را که مسایل حاشیه‌ای می‌خواهند در تیم ما ایجاد کنند، کنترل کنیم و تمرکزمان را روی کار اصلی‌مان بگذاریم.

سعداوی گفت: آن‌هایی که این موضوعات را مطرح کرده اند، به نوعی می‌خواهند فولاد را وارد مسایل حاشیه‌ای کنند. دهکردی یکی از بی‌حاشیه‌ترین مدیران عامل باشگاه‌های کشور است و کارش را فوتبالی دنبال می‌کند، آن‌ها می‌خواهند دهكردي را هم به هر نحوی وارد حاشیه کنند ولی مطمئنا نمی‌توانند خیلی در این جریانات موفق باشند. وی در ادامه درباره شرایط فولاد پیش از مصاف با السدقطر عنوان‌کرد: خوشبختانه آمادگی تیم‌مان خوب است و شناخت خوبی هم از حریف داریم. ملی‌پوشان تیم‌مان هم روز گذشته از اردوی تیم‌ملی برگشتند و امروز بعدازظهر همگی با هم تمرین می‌کنیم و فردا راهی قطر می‌شویم.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان ادامه‌داد: تیم السد تیم خیلی خوبی است و از بازیکنان خوبی هم بهره مي‌برد ولی ما هم از نظر هماهنگی در جایگاه مناسبی قرار گرفته‌ایم و امیدواریم که مشکل خاصی پیش نیاید تا دست پر برگردیم و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشیم. وی خاطرنشان‌کرد: برای این بازی هدف، انگیزه و برنامه داریم و امیدواریم كه دست پر برگردیم. باتوجه به این‌که تنها نماینده ایران در ليگ قهرمانان آسيا هستیم، تمام تلاش مان را می‌کنیم تا از دو بازی پیش‌رو با السدقطر سرافراز خارج شویم و در نهایت به مرحله بعد صعود کنیم.


کد مطلب: 40661

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/40661/سعداوی-فولاد-خاري-چشم-برخي-هاست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir