کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

این نوشیدنی شما را زیبا و لاغر می‌کند

15 ارديبهشت 1393 ساعت 14:22

گروه سلامت: مطالعات جدید دانشمندان نشان می‌دهد آب جزو عناصری از طبیعت است که باعث بازسازی و احیای سلول‌های مرده پوست می‌شود و سلول‌های مرده در پوست را ازبین می‌برد. آب از بهترین عناصر طبیعت است که باعث لاغری و کاهش وزن می‌شود و کمبود آن ضررهای زیادی را به بدن وارد می‌کند.


روزنامه شهروند در ادامه نوشت: بررسی‌ها نشان می‌دهند، کم‌آبی از مواردی محسوب می‌شود که بدن علایم آن را سریعا نشان نمی‌دهد و مدت‌ها طول می‌کشد تا علایم و بیماری‌هایی به دنبال آن خود را نشان دهند. نوشیدن آب کافی به‌ویژه هنگام ناشتا باعث از بین رفتن چین و چروک‌های پوستی می‌شود و چشم‌ها را براق و زیبا می‌کند. مصرف آب در مردان به‌علت فعالیت زیاد فیزیکی بدن و تعریق شدید باید زیادتر باشد و آقایان باید روزانه ۲ الی ۳ لیوان بیشتر از خانم‌ها آب بنوشند.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند افراد نیاز خود به نوشیدن آب را باید به نحوی تنظیم کنند که کمبود آن را حس نکنند و افرادی که اغلب زیاد احساس تشنگی می‌کنند بدن آنها از کم‌آبی رنج می‌برد. نوشیدن آب قبل از صبحانه علاوه‌بر افزایش انرژی و دفع سموم باعث شفافیت و زیبایی پوست می‌شود و پیری و چین و چروک را از صورت به ویژه در سالمندان دور می‌کند.


کد مطلب: 40786

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/40786/این-نوشیدنی-زیبا-لاغر-می-کند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir