به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۴۰۸۲۸

گلزار و شاکردوست به برزیل می‌روند

گروه ورزشي: طالبی درخصوص حمایت از تیم ملی فوتبال و سفر بازیگران و ورزشکاران به جام جهانی برزیل گفت: مجموعه ما برای سرمایه گذاری وارد این موضوع شده و برنامه های برای بازگشت سرمایه پس از اعزام بازیگران و ورزشکاران به برزیل دارد.
گلزار و شاکردوست به برزیل می‌روند
وی در ادامه افزود: وظیفه ما حمایت از تیم ملی است و اتحادیه فوتبال نیز در این مسیر از ما حمایت معنوی دارد و از ما پشتیبانی می کند. مسئول این مجموعه بازرگانی تاکید کرد: اکثر دوستان بازیگر از جمله محمدرضا گلزار، بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، بهنوش بختیاری و الناز شاکردوست در این سفر حضور خواهند داشت. وی در خصوص حضور ورزشکاران نیز گفت: اتحادیه فوتبال پیشنهاد داده که از مربیان و مدیران فوتبالی استفاده شود البته احمدرضا عابدزاده، خداداد عزیزی، وحید هاشمیان و خاک پور نیز از جمله ورزشکارانی هستند که در لیست اتحادیه دیده می شود.

طالبی یادآور شد: برای بازگشت سرمایه خود در نظر داریم تا مجموعه مستندی از جام جهانی برزیل را به صورت سینمای خانگی منتشر کنیم و در کنار آن نیز مسابقه ای 52 قسمت طراحی شده که این مجموعه نیز در سینمای خانگی منتشر می شود. وی در پایان گفت: تا زمانی که تیم ملی در برزیل باشد، تیم ما نیز در آنجا خواهد بود و این کار به صورت پروژه ای به نام «یاردوازدهم» منتشر خواهد شد.
مرجع : ايسنا