به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۶ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۴۰۹۶۶

اصغرزاده: باید با دنیا تعامل داشته باشیم

گروه سياسي: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه خطری که امروز جامعه دینی را تهدید می‎کند، تفکر بنیادگرایی است، گفت:این تفکر با استفاده از ابزارآلات و فناوری پیشرفته قصد دارد بشر را به عصر جاهلیت برگرداند.
اصغرزاده: باید با دنیا تعامل داشته باشیم
"ابراهیم اصغرزاده" در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان با بیان این مطلب، اظهار کرد: امام خمینی(ره) نقش روحانیت و نقش دانشگاه و دانشجو را در فضای جامعه، قوی و پررنگ قلمداد می‎کردند که این دو قشر نقش مهمی در ایجاد بسترهای مناسب فکری و سیاسی و تأمل عقلانی با مردم دارند و باید در این ارتباط قوی عمل کنند. وی افزود: امروز باید مخالفت‎ها را کنار بگذاریم و در تأملی مشترک انتقاد‌ها و نظرات خود را در کمال آرامش بیان کنیم تا به یک وحدت نظر برسیم.

اصغرزاده در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد:این‌که امروز درصد قابل توجهی از مردم به دنبال تماشای برنامه‌های ماهواره می‌روند، بیانگر ضعف صدا و سیما است ‎که نتوانسته با برنامه‌های خود در دل مردم نفوذ کند. ما باید قبول کنیم که نمی‎توانیم مردم را با هر آنچه که خود می‌پسندیدم رهنمون کنیم، زیرا این مردم در همه صحنه‎های سیاسی کشور، ما را غافل‌گیر کرده‎اند، بنابراین باید به این اصل واقف باشیم که این ملت دارای پیشینه قوی فرهنگی و مذهبی هستند و اشتباه محض است که بخواهیم از این مردم افراد یکسان با اندیشه‌ای واحد بسازیم.

وی ادامه داد: باید تا می‎توانیم فضای کشور را کمی بازتر کنیم تا افراد به راحتی بتوانند نظرات خود را در جهت رشد و شکوفایی کشور ارایه دهند. ما باید جامعه‎ای را تقویت کنیم که مردمش در برابر دولت پرسش‌گر و دولت نیز در مقابل مردم پاسخ‏گو باشد. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: با کاهش فضای امنیتی جامعه و شفاف‎سازی فعالیت‎های اقتصادی و سیاسی می‎توانیم جامعه مدنی را تقویت کنیم تا مردم در رفاه و آرامش کامل به زندگی خود ادامه دهند. همچنین فضای دانشگاه باید با داشتن محیطی سیاسی در جهت رشد خلاقیت و تقویت و بالندگی دانشجو باشد. اصغرزاده اظهار کرد: ما باید با دنیا تعامل داشته باشیم، اما نباید به هیچ وجه تسلیم آن‌ها شویم، بلکه باید با شناساندن جایگاه کشور به دنیا در جهت پیشرفت کشور گام برداریم.
مرجع : ايسنا