به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۰ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : ۴۱۴۳۵
گذشته‌ها گذشته است

کی‌روش: نمی‌شود کریمی را دعوت کنم

گروه ورزشي: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه سفر این تیم به اتریش برای برگزاری اردوی آماده‌سازی جام جهانی از وضعیت تیم ملی ابراز رضایت کرد و گفت که همه چیز خوب پیش می‌رود.
کی‌روش: نمی‌شود کریمی را دعوت کنم
به گزارش ايسنا، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: همه چیز خوب است و طبق برنامه‌هایی که از پیش طراحی کرده بودیم حرکت می‌کنیم. در پشت پرده همه چیز خوب است. هیچ کدام از 28 نفری که دعوت کرده‌ایم مصدوم نیستند.

وی در ادامه درباره اردوی پیش روی تیم ملی در اتریش و حضور تعداد بیشتری از ملی‌پوشان در این اردو گفت: امیدوارم که اکثر بازیکنانم را تا 18 می در اختیار داشته باشم. به جز شجاعی و جهانبخش که یکی دو روز دیرتر به ما ملحق می‌شوند. نهایتا در 26 می همه بازیکنان را در اختیار داریم. در اردوی اتریش برنامه‌های تاکتیکی بیشتری داریم تا خود را برای دیدار با نیجریه آماده کنیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال همچنین درباره اینکه با توجه به آمادگی تیم ملی چقدر به صعود از گروه مقدماتی فکر می‌کند گفت:‌ نگرش ما باید این باشد که برای جام جهانی آماده باشیم. این طور نیست که این نگرش را از اردوی قبل یا اردوی پیش رو شروع کرده باشیم بلکه از ماه‌ها قبل برنامه داشتیم که برای عملکرد آبرومندانه در جام جهانی آماده باشیم.

وی افزود: اگر می‌خواهیم برابر بهترین‌های دنیا بازی کنیم که همین اتفاق هم می‌افتد باید بهترین آماده‌سازی را هم داشته باشیم اما اکنون زمانی است که باید تمرکز بالایی داشته باشیم. آبی که از پل رد شده است را نمی‌شود برگرداند. گذشته‌ها گذشته است. شخص من و کادر فنی معتقدیم که عملکرد تیم ملی باید طوری باشد که باعث افتخار هواداران شود.

کی‌روش در ادامه در پاسخ به سوالی درباره حریفان ایران در جام جهانی گفت: آرژانتین یکی از نامزدهای قهرمانی است. نیجریه قهرمان آفریقا است و بوسنی هم یکی از بهترین تیم‌های جوان اروپاست. هدف ما رقابت مناسب با این تیم‌هاست و ما می‌خواهیم بجنگیم و عملکرد بهتری داشته باشیم.

در ادامه خبرنگاری از کی‌روش درباره روبه‌رو شدن فوتبال ایران با سه نوع فوتبال مختلف در جام جهانی پرسید. کی‌روش پاسخ داد: مطمئنا کاری که در 6 سال انجام می‌شود را نمی‌شود در 6 هفته انجام داد اما ما در اردوی اتریش با تیمی مثل مونته‌نگرو بازی می‌کنیم که سبکش به بوسنی شبیه است و همین طور با آنگولا روبه‌رو می‌شویم که در آفریقا موفق شد نیجریه را حذف کند. ما به دنبال پیدا کردن راهکارهای مناسب برای روبه‌رو شدن با نیجریه هستیم.

کی‌روش در ادامه درباره اینکه اکنون دغدغه اصلی او و تیم ملی چیست، گفت: دغدغه خاصی نداریم. شخص من تجربه کافی برای روبه‌رو شدن با این شرایط را دارم. افراد معدودی هستند که می‌خواهند با مخاطره انداختن تیم ملی حواس‌مان را پرت کنند ولی آن‌ها نمی‌توانند به هدف‌شان برسند چون هدف ما موفقیت در جام جهانی است.

در ادامه خبرنگاری از کی‌روش پرسید روز گذشته تعدادی هوادار با در دست داشتن بنری در حمایت از علی کریمی به ورزشگاه آمده بودند نظر شما در این رابطه چیست؟ سرمربی تیم ملی گفت: من با حضور هواداران در اینجا مشکلی ندارم و به آن‌ها خوش‌آمد می‌گویم. باید بگویم من هم خودم را هوادار ایران می‌دانم و احساس آن‌ها را درک می‌کنم. من دوست داشتم می‌توانستم مهدی مهدوی کیا، علی کریمی و علی دایی را به تیم ملی دعوت کنم چون واقعا عاشق آن‌ها هستم. ولی نمی‌توانم از آنها دعوت کنم. اگر یک جا وجود داشته باشد مطمئنا آن جا در قلب من و آن هم برای علی کریمی است. در حال حاضر نباید به این مسائل فکر کنیم. باید روی به جلو حرکت کنیم و فصل جدیدی را از فوتبال ایران آغاز کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌در حال حاضر از 28 بازیکنی که در اردو داریم، به غیر از چند بازیکن که از این اردو خارج می‌شوند 23 بازیکن را برای جام جهانی با خود همراه خواهیم برد.

حاااااااااااامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۰ ۲۳:۵۴
بخاطر پوله فقط این حرفاش. (226541)
شقايق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۱ ۰۰:۲۵
اقاي محترم همينکه عدم دعوت از کريمي که الان داره تو ليگ فوتبال بازي ميکنه با عدم دعوت از دايي مقايسه مي کنيد نشان ميده خيلي تهديدت کردن (226546)
صلابت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۱ ۰۰:۲۸
لااقل يه دليل خوب مياوردي اقاي دلار (226550)
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۱ ۰۱:۳۱
آقای کی روش! حتی اگرازگروهمان صعودبکنیم بازهم شمارا برای عدم استفاده ازاستعدادهای داخلی و عدم جوانگرایی و پشتوانه سازی نخواهم بخشید (226551)
بنفش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۱ ۰۲:۴۲
بابا بندازینش بیرون این همونیه که به رونالدو بازی نمیداد چه برسه کریمی و رحمتی و عقیلی . اشک رحمتی رو در اورد هرکسی بود میبخشید با توجه به نیازی که بهش داریم. (226553)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۱ ۱۰:۴۷
اشتباه منفی دادم (226589)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۱ ۰۹:۲۸
زمان برا نکو فدراسیون انقدر عرضه و فهم داشت که دو تا مربی ایرانی مثل فرکی رو بزاره کنار دست برانکو که هم به موقع به او مشورت درست دهند و هم از علم برانکو استفاده کنن و یه پشتوانه ای برا فوتبال ایران بشن ولی این کفاشیان کلا یا از مرحله پرته و یا چون یادگار زمان محمود ه جز خرابکاری کاری بلد نیست ، به نظر من مشکل اصلی از ضعف فدراسیون است که کی روش رو ول کردن هر کاری میخواد بکنه ، کریمی هم با تکنیک و تجربه بالاش میتونه حداقل 45 دقیقه کامل به تیم کمک کنه و به نظر من حتی اسمش از بعض این انتخاب شده بیشتر موثره (226572)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۱ ۱۱:۴۳
احتمالا شما اون موقع هم از منتقدای برانکو بودی..
بسه دیگه تضعیف..هر مربی ای اومده کوبیدیمش...این تا حالا که بد نتیجه نگرفته...چرا نمیزاریم کارشو بکنه.. لیاقت فوتبال ما امثال مایلی کهن قلعه نوعی و دایی ان (226602)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۱ ۰۹:۳۳
رحمتی ک حقشه نباشه (226574)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۱ ۱۰:۴۰
ای بابا کی روش به خودت بیا مردم ایران رحمتی دوس دارن چون بهترینه چون از همه دروازبان ها سرتره.بعد توا غریبه میای اونو بازی نمیدی!! تیم ایران صعود نمیکنه که شکی نیست . اما اگر با نتایج افتضاح باخت بده مقصر اول واخر و اصلی خود کی روش خودش !چون یه دنده مث بچه هاست انگار نه انگار یک مربی هست مردم دارن از تو الگو میگرن اما تو وقعا خنده داری متاسفم برات کارلوس کی روش (226585)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۱ ۱۰:۵۰
خداییش کریمی تو فوتبال ایران حروم شد . ایکاش سال 78 که از اتلتیکو مادرید اومدند بازیشو ببینند باش قرارداد میبستند اونوقت دنیا روی دیگر این ستاره ایرانی رو میدید. حیف شد کریمی به حقش نرسید (226590)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۱ ۱۱:۰۹
یکی از عیبهایه بزرگه ما ایرانیها خود بزرگ بینی ونداشتن دیسیپلین هستش اون روزی که امساله رحمتی برایه تیم ملی چشم نازک میکردند فکر امروزشو نمیکردند که مربی خارجی اولین مشخصه کاریش برخلافه مربی هایه وطنی دیسیپلین وانضباطه تیمی هستش فدراسیون اقایه کفاشیان تنها نکته مثبتش همین انتخابه اقایه کیروش بوده واین حرفمو با اطمینانه کامل عنوان میکنم که هر کسی به جز اقایه کیروش سرمربی تیم بودند امروز ما به جام جهانی نرفته بودیم وانشاالله تو جامه جهانی با بازی خوب گرفتن از تیم این ادعا رو ثابت خواهد کرد (226594)