به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۶
 
۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۴۱۶۸۶
افراطيون زورشان نرسید به ظریف کارت زرد بدهند

علي باقری به مجلس آمد و توافق ژنو را نقد کرد!

به نفع منافع ملی، منافع جناحی را دنبال می‌کنند
گروه سياسي: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از رویکرد تقابلی برخی نمایندگان مجلس با دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: وظیفه مجلس همراهی و کمک به دولت است، وظیفه مجلس نظارت است نه ایجاد تقابل. آنچه که برخی نمایندگان دنبال می کنند یعنی ایجاد تقابل و رو در رو قرار دادن تیم مذاکره کننده سابق هسته ای با تیم مذاکره کننده فعلی نه به نفع مجلس است نه به نفع نظام و انقلاب.
علي باقری به مجلس آمد و توافق ژنو را نقد کرد!
احمد شوهانی، در گفتگو با فرارو، ضمن بیان این مطلب با اعلام خبر حضور علی باقری معاون سابق شورای عالی امنیت‌ملی و حمید عسگری رئیس سابق کمیته هسته‌ای شورای عالی امنیت ملی و رئیس سابق تیم کارشناسی مذاکره هسته‌ای با 1+5 در کمیسیون امنیت ملی گفت: پیش از این برخی نمایندگان خواستار حضور اعضای تیم مذاکره کننده سابق و فعلی در کمیسیون امنیت ملی مجلس شده بودند تا به نوعی میان دو طرف یک مناظره برگزار کنند.

نماینده ایلام افزود: این دعوت به مناظره از سوی نمایندگان در حالی صورت گرفته است که اساسا در هیچ کجای آیین نامه مجلس چنین چیزی نداریم که دو طرف را دعوت کنیم در مجلس با یکدیگر مناظره کنند. وی با بیان اینکه مجلس جای مناظره نیست گفت: نمایندگان در راستای وظایف نظارتی خود این حق و اجازه را دارند که مسوولان را جهت روشن شدن زوایای مختلف مسائل دعوت کنند. غیر از آن هم افرادی که مسوولیتی ندارند هم ممکن است به عنوان مطلع دعوت شوند. اما اینکه فردی را دعوت کنند تا توافق همچون توافق ژنو را به نقد بکشد نوبر است و شاید تنها در این مجلس بتوان ان را مشاهده کرد.

شوهانی با استقبال از رد درخواست نمایندگان برای مناظره از سوی وزارت خارجه و تیم مذاکره کننده هسته ای فعلی گفت: دیروز در جلسه یک طرفه آقایان باقری و عسگری دو عضو تیم مذاکره کننده سابق هسته ای توافق ژنو را نقد کردند. وی با بیان اینکه جای نقد توافق ژنو در دانشگاه ها و محافل علمی و کارشناسی است گفت: نمایندگان اگر نقدی به توافق ژنو دارند می توانند مسوولان و اعضای تیم مذاکره کننده را دعوت کنند و از آنها سوالات خود را بپرسند نه اینکه مسوول سابق را دعوت کند تا او در یک جلسه یک طرفه عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای را نقد کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: آقایان در حالی به تیم مذاکره کننده انتقاد می کردند که نسبت به عملکردشان در تیم مذاکره کننده هسته ای سابق بیشترین انتقاد وارد بود. اما در طول جلسه دیروز تلاش می کردند فضا را به سمتی هدایت کنند که ما خوب بودیم و عملکرد ما مطلوب بود اما تیم مذاکره کننده فعلی و بد و عملکرد آنها مخرب است.

شوهانی ادامه داد: اعضای تیم مذاکره کننده سابق که از مناظره با تیم مذاکره کننده فعلی هسته ای استقبال می کند ایکاش ابتدا در جلسه ای حاضر می شدند و پاسخگوی عملکرد خود می بودند. در طول دورانی که آقای جلیلی مسوولیت تیم مذاکره کننده هسته ای را برعهده داشت یکبار ما اعضای این تیم را در کمیسیون امنیت ملی ندیدم و دیروز برای اولین بار بود که اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای سابق را از نزدیک در مجلس می دیدم. آن موقع چطور این آقایان در شان خودشان نمی دیدند که در جلسات کمیسیون امنیت ملی حاضر شوند اما اکنون احساس وظیفه می کنند که برای نقد تیم مذاکره کننده فعلی در مجلس حضور پیدا کنند.

شوهانی با بیان اینکه رو در رو قرار دادن تیم مذاکره کننده هسته ای سابق و فعلی اساسا به نفع مردم و کشور نیست گفت: به هر حال مذاکراتی به روش و رویکرد جدید تحت نظارت کامل مقامات عالی نظام و در راس ان مقام معظم رهبری با حفظ اصول و خطوط قرمز کشور آغاز شده است و در حال به سرانجام رسیدن است. در چنین شرایطی بهتر است همه دست به دست هم دهند تا کشور را از شرایطی که در پی سیاست های غلط از مسیر پیشرفت دور کرده بود، خارج کنیم.

وی با بیان اینکه اقلیتی در مجلس هستند که به نام منافع ملی صدای خود را بلند کرده اند و فضای تقابل با دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای را پیش گرفته اند گفت: این اقلیت به نام منافع ملی، منافع جناحی را دنبال می کنند و برای آنها منافع مردم کوچکترین ارزشی ندارد که اگر غیر از این بود از تداوم تحریم ها علیه کشورمان استقبال نمی کردند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه اقلیت منتقد تیم مذاکره کننده هسته ای ره به جایی نخواهد برد گفت: تمام زور این اقلیت در جلسه سوال از وزیر خارجه مشاهده کردیم که نتوانستند به وزیر کارت زرد بدهند چرا که اکثریت مجلس پشت تیم مذاکره کننده و دولت است.

مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۱:۴۲
از شما جماعت دو رو دو رنگ خیلی بهترن. (227103)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۶:۴۶
دو روی واقعی کسانی هستند که هشت سال یک رویشان مخالفت با اسراییل و نفی هولوکاست بود و لی نتیجه کارشان عدم دلواپسی نتنياهو بود ، من شخصا هر کس را که منتخب محمود بوده ده شاهی قبول ندارم مگر اینکه از وی تبری جسته باشد و خوبی خود را ثابت کند (227190)
یاسرشرفیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۲:۱۸
با نظر فوق مخالفم (227249)
ايران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۲:۴۱
آقا اگه شيوه ي قبلي خوب بود جواب ميداد حالا اين عزيزان بنشينند ببينند نتيجه آخر كار چه مي شود نه اين كه همان اول در كشور تشنج ايجاد كنند.
اين آقايان بايد بدانند همه براي اين مملكتشان دلواپسند و كشور متعلق به همه است نه عده اي خاص نيست كه كاسه ي داغ تر ازآش شده اند. (227257)
صمد
Sweden
۱۳۹۳/۰۲/۲۴ ۰۱:۰۰
دو رو؟!!
چگونە کشف کردی کە چە کسی دو رو است؟

حالا از دو و چند رو بگذریم، واقعا مسئلە اصلی دلوابسان " جیب و متعلقات درون آن"
است، بە مولا. (227269)
روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۱:۵۰
مثل اینکه پایداری ها بدجور به پیسی خوردند. (227104)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۶:۵۶
براستی ملت ایران چه بدهی به این گروهک پایداری و دلواپس ها دارد که دست از سرمان بر نمی دارند ؟ مگر نه اینکه کاندید پایداریها و دلواپس ها و افراطیها بیش از چهارملیون رای نیاورد و به خدا قسم بعضی از ضد انقلابها هم خود من دیدم که با این تفکر که اینها همه چیز را نابود می کنند به اینها رای دادند ( غافل از اینکه اینها کشور و امنیت مردم را هم نابود خواهند کرد ) ، اقلیتی قلدر و . . . (227191)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۰:۲۰
بدهی ما به جبهه پایداری، عدم شرکت همه جانبه در انتخابات مجلس سال 90 بود که باعث نمایندگان این جبهه خیلی راحت به کرسی های مجلس دست پیدا کنند و فردی مثل کوچک زاده، تنها با 200 هزار رای آن هم در تهران بزرگ، بتواند نماینده مجلس شود (227235)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۱:۵۸
افرین اقای شوهانی (227105)
خسته قول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۱:۵۹
وقتي نخست وزير صهيونيست از توافق ژنو نگران مي باشد بايد بپذريم مخالفان داخلي .... هستند در داخل نظام نفوذ کردند ......... (227106)
نی نی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۹:۳۰
مخالفان آشتی ایران با دنیا
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ، حمید رسایی،مهدی کوچک زاده،حسینیان و.... (227222)
اميد 222
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۲:۰۲
سرانجام خون شهيدان بي نتيجه نماند و جاسوسان... و همگام با افکار پليد نخست وزير صهيونيستها در داخل کشور تحت عنوان دلواپسان خود را به مردم نشان دادند (227107)
asad
United States
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۲:۰۵
در هیچ جای دنیا این مدلی که عده ای قلیل منافع اکثریتی را نا بود کنند پیدا نمیشه انشالا که همه مساییل و مشکلات حل بشه تا ملت خواری این عده را ببینند (227108)
روح الله - مشهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۲:۲۹
همه باهم برای بایکوت پایداری؛ وعده ی ما : اسفند94 (227253)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۲:۱۶
چرا برخی از نمایندگان در دوره احمدی نزاد تیم مذاکره کننده زمان آقای روحانی را برای مناظره باتیم آقای جلیلی فرا نخواند؟ ودیدیم که آنان را خائن هم خواندند. آفرین بر آقای ظریف ورد این خواسته نامعقول برخی از نمایندگان و وابستگان آنان برای ناکام ماندن مذاکرات حاضرند همه گونه خسارتی به مردم و منافع ملی کشور وارد کنند . دست آورد تیم آقای جلیلی در این هشت سال مذاکره چی بود که حالا میخواهند از آن دفاع کنند !! . خلاصه آقایان ترس از دست دادن اقتدار چند ساله !منافع ورانت شخصی وگروهی هرکاری رامجاز میدانند (227111)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۲:۱۸
معنی جناح های پایداری واصولگرایی وچه وچه و چه کم کم مشخص میشود (227112)
انصاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۲:۱۹
حتما مجلس قانع بوده كه اعضاي تيم مذاكره كننده قبلي رو دعوت نكردند درضمن چرا شما بدون حضور اعضاي دولت سابق پشت سر اونها بد گويي ميكنيد ولي تحمل يك نقد را نداريد درضمن وقتي دعوت شدند ونيامدند كسي مقصر نيست در ضمن مجلس آيين نامه دارد بر اساس آيين نامه حتما اين مناظره صورت گرفته مسبوق به سابقه نبودن كه دليل بر اشتباه بودن نيست گوگوري مگوري (227113)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۲:۲۴
برای مجلس ما همان ادبیات اقای احمدی نژاد لایق ودر خور است ونه احترا م واقایی دولت جدید .رای اقای روحانی چفدراست ورای هر کدام از افراد دلواپس مجلس چقدر .اینها مردم را ..... ادم حساب نمی کنند . (227114)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۲:۲۷
این آقا چه کاره بود؟...............
(227116)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۹:۵۰
شما اصلا متن را خوندید؟نوشته نماینده ایلام در مجلس.دلبندم (227225)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۲:۳۰
اقايون و مسئولين نسبتا محترم با اين رفتارها و كارشكنيها به اسم دين وپايداري جوانان اين مرزو بوم رو دچار خودباختگي ديني ميكنيد...شما كه مصداق ائمه دائم برزبانتان جاري است چرا كوچكترين رفتاري از انها در رفتار و كردارشما نمود پيدا نميكند
ايا برراستي شما پيروان مولا علي هستيد؟؟شك دارم شما ذره ايي به فكر منافع اين ملت باشيدشما مجلسيها و دولت بايد كنار هم باشيدنه مقابل هم...واقعا تاسف برانگيزه (227117)
liia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۲:۴۱
از آقای لاریجانی بعید بود چنین اجازه ای بدهند ، حیف وقت مجلس نیست (227118)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۳:۰۲
اینها همان شکست خوردگان انتخاباتند راهی جز تخریب ندارند چون اساسا فقط خودشان و همفکرانشان را محق در دخالت در امور همه مردم ایران و جهان میدانند چون خودشان را نماینده خدا بر روی زمین فرض میکنند!!!! (227120)
حاجی پور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۳:۰۶
برای نقدتوافق ژنوبایدازمنتقدان آزاد ومتعهدبه سربلندی کشوراستفاده کردنه ازشکست خوردگان انتخابات گذشته اینها در8سال گذشته کشوررابه عقب بردندبسیاری ازبدبختیهای ملت نتیجه بی تدبیری تیم هسته ای گذشته است اتفاقا یکی ازعللی که موجب روی کارآمدن دولت تدبیروامیدشدوبه یکباره رای مردم ازاصولگرایان برگشت تیم هسته ای گذشته بودازمجلس انتظارحرکت سنجیده تری می رفت جای سوال است که چرامجلس به سمت مهره های سوخته رفته است (227121)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۳:۰۷
این دیگه چی میگه؟! (227122)
روح الله - مشهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۲:۳۱
چراشماهایی که به بالاییها مثبت دادین به این هم مثبت میدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلاحواستون هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (227254)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۳:۰۹
خداوکیلی اصلا تیم حرفه ای ظریف در مذاکرات اصلا قابل مقایسه با تیم قبلی نیست.... بهترین و زبده ترین فرزندان این مملکت در سیاست خارجی دارند مسائل را حل می کنند اونوقت یک جوان که نتیجه ی کارهای خودش و رییسش در طول 6 سال بدبختی کشور بود عملکرد آن ها را نقد می کنند....
آقای باقری اگر نوه ی حاج آقا مهدوی کنی نبودید آیا جایی در تیم مذاکره داشتید؟؟؟؟؟ دیپلمات های کارکشته ی فعلی چه کار دارند به یه مشت آدمی که از روی رابطه سر کار بودند (227123)
دانشجوی اسبق امام صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۶:۴۳
دوست عزیز محمد
آقای علی باقری فرزند ایت الله باقری کنی نماینده خبرگان و برادر مهدوی کنی هستش و قبلا در دانشگاه امام صادق معاون آموزشی دانشگاه بود و مدیریت یا اقتصاد خونده البته در دانشگاه عموی گرام (227188)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۸:۱۴
متشكرم از تذكر شما.
حالا يا نوه يا برادر زاده مهم اين است كه امثال اين آقا لياقت ديپلمات بودن را ندارند و در توهمات خود سير مي كنند اگر هم مسىوليتي دارند از روي رابطه و زد و بند سياسي هستش
اما از تذكر شما ممنون كه اشتباه بنده را تصحيح فرموديد. (227211)
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۳:۰۹
هر كار دلشان مي خواهد انجام بدهند روزي هم انتخابات مجلس خواهد رسيد ان وقت جواب دندان شكن خواهيم داد (227124)
آرمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۳:۱۰
به قول دکتر ولایتی بزرگترین دستاورد تیم سابق در مذاکرات هسته ای تعیین شهر برای دور بعدی مذاکرات بود و در برابر سوال خبرنگاران که نتیجه مداکرات را جویا می شدند جنا ب جلیلی با افتخار می گفت ما به توافق رسیدیم که دور بعدی مذاکرات در شهر آلماآتی برگزار شود. (227125)
كبوتري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۳:۲۱
بنده به عنوان يك بازاري كه تمامي نظرات مردم راهمه روزه مي شنوم اكثرا" ازتيم مذاكره كننده فعلي واز جمله آقاي دكترظريف خيلي ابراز رضايت ميكنندوبنده هم اميدوارم موفق باشند وخواهش ميكنم اجازه بفرمايند انها كارشان راخيلي خوب بلدند ادامه دهند. ممنون اززحمات تيم قبلي (227128)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۳:۲۲
درود بر اقای ظریف و تیم مذاکره کننده ایشان که به حق حافظ منافع ملی هستند و این اقلیت مجلس از هم اکنون از ترس به نتیجه رسیدن مذاکرات و کم شدن نفوذشان در کشور و نیاوردن رای در دور بعدی انتخابات تنها دغدغه شان اخلال در کار تیم مذاکره کننده و در بعد وسیع تر اخلال در کل دولت است چیزی که در ماه های اخیر ب مراتب مشاهده شده است ولی با همه این اوصاف مهم این است که دولت اقای روحانی و شخص اقای ظریف در کشور از محبوبیت زیادی برخوردارند (227129)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۳:۲۳
از نتیجه مذاکرات مشخص نیست که قبلا چه اتفاقی افتاده؟؟؟چقدر دروغ چقدر ریا............ (227130)
کورتانا و کرتکس
United States
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۳:۵۳
اون بیاد زندگی نامه ی خودش رو تفسیر کنه-وقتی هر امام جماعت شهری میاد در مورد سیاست هرچی میگه همین میشه دیگه (227131)
nnn
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۴:۰۵
جلیلی و باقری و .... چیزی از سیاست می دونن اینها حرفاشونم لنگ می زنه (227136)
بختيار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۴:۳۵
هر كاري كه منافع افزاطيون را تامين كنه جايز است (227146)
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۴:۴۴
آخه چرا انقدر وحشت دارید از آقای جلیلی؟!!!
فکر میکنید این نوع مذاکره ای ( بخوانید مسامحه ای) که جناب آقای ظریف الممالک انجام می دهند رو تیم قبلی مذاکره کننده نمی تونستند انجام بدهند؟!! (227150)
رهی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۹:۵۸
برمردم بیکار درود (227228)
روح الله - مشهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۲:۳۴
میتونستن ولی ازامثال شما اجازه نداشتن (227255)
anderson
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۳:۳۰
والا وحشت نداریم فقط وقت نداریم که صرف این آقایان کنیم که 8 سال مملکت را به خاک سیاه نشاندند. (227262)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۴ ۰۱:۴۰
یقین داشته باش که نمی تونستن چون سواد دیپلماسی رو نداشته و ندارند ولی کاری که آقای جلیلی انجام داد رو هر بچه ای می تونه انجام بده_ بدبخت کردن مردم به واسطه تحریم بیشتر هنر نمیخواد (227272)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۴:۵۰
تیم مذاکره کننده دولت دروغ گوی احمدی نژاد باید پاسخ دهد چرا 4سال فقط خطابه میخوندید؟ چرا با لجبازی ها شان باعث شدند غرب شدید ترین تحریم ها علیه ملت ایران اعمال کنند؟ (227152)
مطيع رهبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۴:۵۰
مشاورمقام معظم رهبري:مذاكره كنندگان قبلي را(جليلي و باقري و...)راقبول ندارم ازمذاكره كنندگان فعلي مطمئن هستيم .معلوم نيست اين نمايندگان جبهه پايداري از رهبر انقلاب پيروي ميكنند يا خودشان خودسرهستند. (227153)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۴:۵۱
با شروع هر مجلس دوستان یه کلاس حداقل یک ماهه بزارن تا نماینده ها با وظایفشون آشنا شن ... یه بار ندیدیم عمل یه نماینده مطابق با وظیفش باشه (227154)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۵:۱۵
براي حفظ خود،حاضرند همه كشور ومردم از بين بروند . آقايون: مردم چطوري ديگه بايد بگويند شماها را نمي خواهيم ؟چقدر طلب داريد ؟ تا مردم با شما خشكه حساب كنند؟ كه البته يارتان احمدي نژاد ورفيقتان پوتين چيزي جا نگذاشتند. نه شرع نه عرف نه قانون به هيچ چيز پايبند نيستيد. باور كنيد دوران زور گذشته. ميگيد نه ؟ دوباره امتحان كنيد. (227156)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۵:۲۱
عملکردشون عالی بود مثل همه کارهای موفق دیگه دولت قبل، تورم که خیلی کم بود، بیکاری نبود ارزش پول بالا رفت، تو مذاکرات هم که عالی !!! هر دفعه جلیلی می رفت 4 تا عکس می انداخت بر می گشت ما هم هر دفعه بیشتر تحریم می شدیم یعنی اکه من هم می رفتم و بر می گشتم باز همین می شد. عروسک هم می فرستادیم باز همین می شد تحریم بیشتر... حالا اینکه اونجا چه کار موفق آمیزی انجام دادند ما که خبر نداریم.... (227160)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۵:۴۱
آفرین بشما جناب شوهانی ودیگرنمایندگان که منافع ملت وکشور را درنظرگرفتید خدایی اوضاع معشیت مان اقتصادی امان خراب است برایمان کاری بکنید خداخیرتان بدهد (227165)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۵:۴۳
کشتی جامعه در طوفان فقر،اعتیاد و طلاق و سایر بدبختی و بیچارگیها داره متلاشی میشه نماینده ها ی جامعه دنبال چی میگردن جز تأسف و سکوت چه چیزی... (227166)
جمشیدیی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۵:۵۵
این ها که 8 سال مملکت را به نابودی کشاندند حالا دوباره به شیوه ابو جهلی زبان دراز کرده اند اینها نه برای کشور نه برای اسلام و نه برای مردم دل سوزی میکنند این ها فقط و فقط در فکر این هستند که منافعشان به خطر نیفتد سی و چند سال است با نام اسراییل و امریکا و فتنه و منافق و...و ایجاد دشمنی و تحریم خون مردم را مکیده اند و بر مردم سلطه داشته اند. که امید وارم خداوند آن ها را هدایت کند ............ (227173)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۶:۲۲
احسنت به شما
این آقایان همان اول کار میخواستند رئیس جمهور مملکت را به مناظره وادار کنند که تیرشان به سنگ خورد
اگر آقای لاریجانی میگویید فصل الخطاب رهبری است وتوافق نهایی با نظر آقااست
این ها چه میگویند
به قول شما این نمایندگان دلواپس آن زمان حداقل یک نشست به اسم دلشاد میگذاشتند که بااین دلواپسی یر میشد
دعای یک ملت پشت سر تیم مذاکره کننده هست و این دلواپسان ....... (227180)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۶:۳۰
بابا دست از سر کچلمون برداری بسه دیکه (227183)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۶:۴۴
علت پرهیز از مطرح شدن مطالب تیم سابق هسته ای چیست ؟ آیا از این بابت نگرانی وجود دارد ؟ (227189)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۹:۲۱
تیم مذاکره کننده سابق . . . و برخلاف نظر مردم کشور را به سوی پرتگاه و تحریم هدایت کردند تا .... با خیال آسوده بیت المال را غارت کنند. (227218)
رانت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۹:۵۵
آقایون اقلیت دستشون از رانت کوتاه شده به این دلیل به هر در و دیواری می زنند
آقای باقری هم اگه عرضه داشت زمانی که جزء تیم بود مشکل هسته ای را حل میکرد................ (227227)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۰:۳۷
همه تحریمها را همین سروران درست کردند و هر روز می گفتند کاغذ پارهای بیش نیست .اما مملکت را تا مرز نابودی پیش بردند.قدرت خرید ماراهم ...... (227239)
mahmoud
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۰:۴۳
همه ما باید دشمن مشترک را بشناسیم وتما م نیروی خودمان را ارش وار جمع نموده وبه نقاط حساس خصم وارد اوریم والسلام (227240)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۱:۲۸
در پاسخ به آقاتیرانی: "شما خودت بیشتر «یه جوری» هستی، بخصوص با اون کارت سبزت، عزیز دل برادر!" (227246)
رضا
United States
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۳:۴۱
دلواپسان ، دلواپس جیب خود هستند ، تا از آب گل آلود، تا عبد جیب خود را پر کنند ، نه بدبختی و انزوایی که برای ملت بوجود آورده اند. (227263)