به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۰
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۹ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۲۴۵۴

شوق برخی مسئولان برای دوربین تلویزیون!

گروه سياسي: معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقاد از روش برخی از مسوولان در نحوه اطلاع رسانی گفت : میل دیده شدن برخی مسوولان در تلویزیون بسیار افراطی است.
شوق برخی مسئولان برای دوربین تلویزیون!
حسین انتظامي در نشست مدیران روابط عمومی ها در هتل ارم تهران افزود : برخی مسوولان در برخورد با دوربین تلویزیون دست و پای خود را گم کرده و توجهی به دیگر رسانه ها ندارند. وی به اهمیت نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی اشاره و خاطر نشان کرد:رسانه ها نمایندگان افکار عمومی هستند از این رو مسوولان باید پاسخگوی پرسش های رسانه ها باشند. معاون مطبوعاتی افزود: مسوولان روابط عمومی باید به نحوی فعالیت کنند که خبرنگاران مجبور نشوند از روش های نادرست اقدام به کسب خبر کنند.

انتظامی به تلقی نادرست برخی نسبت به روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: برخی توقع دارند مسوولان روابط عمومی، موبایل به دست و در دسترس باشند در حالی که در این شرایط آن مسوول توانایی انجام وظایفش را ندارد. وی با بیان اینکه تاکنون آمایش سرزمینی در حوزه رسانه ها وجود نداشته است، افزود: هم اکنون این ذایقه در میان مردم ایجاد شده است. انتظامی در عین حال پاسخگویی و اطلاع رسانی شفاف را از وظایف روابط عمومی ها اعلام کرد.
مرجع : ايرنا