به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۳۱ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۴۲۷۵۴

تماس تلفنی سراج‌الدين میردامادی از اوین

گروه ساسي: سیدسراج الدین میردامادی روزنامه نگار اصلاح طلب و از اعضای با سابقه ی مجمع نیرو های خط امام که در پی احضار به دادسرای شهید مقدسی اوین به دستور بازپرس بازداشت شده بود، پس از ١٢ روز بی خبری کامل طی تماس تلفنی کوتاهی با خانه پدری در مشهد محل بازداشت خود را زندان اوین اعلام کرد.
تماس تلفنی سراج‌الدين میردامادی از اوین
به گزارش انصاف نیوز به نقل از خط امام، خانواده سید سراج میردامادی در باره ی تماس امروز وی اظهارداشتند، سراج از اوین با خانه پدریش در مشهد تماس گرفته است. اول چند ثانیه صدایش را به جا نیاوردیم، بعد با همان صدای پر انرژی همیشگی با کمی گرفتگی و خستگی گفت که حالم خوب است. طی این تماس وی گفته که در انفرادی است و بازجویی می شود و از خانواده خواسته که به خدا توکل کنند. سراج الدین میردامادی جانباز و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که همچنان ترکش های بجا مانده از آن دوران سلامت او را تهدید می کند.

چندی پیش گیتی پورفاضل در مصاحبه با ایرنا گفته بود که دادسرای اوین در پاسخ به پیگیری وضعیت پرونده میردامادی اعلام کرد که پرونده وی چهارشنبه هفته گذشته به دادگاه انقلاب ارسال شده، پور فاضل اظهار داشته البته در مراجعه‌ای که روز شنبه به دادگاه انقلاب داشتم، اعلام شد هنوز پرونده به دادگاه نیامده است.