کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

علم‌الهدی سخنگوي مردم شد: مردم از اینکه مذاکرات پيشرفتي نداشت، خوشحال شدند!

نامه نيوز , 2 خرداد 1393 ساعت 15:34

گروه سياسي: امام جمعه مشهد با اشاره به یکی از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب گفت: خواست ایشان این است که دست آوردهای هسته‌ای به هیچ عنوان قابل تعدیل و براندازی نیست و همه اینها با عزم ملی و مدیریت جهادی به وسیله مردم باید صورت پذیرد.


آیت‌الله احمد علم الهدی ظهر جمعه در خطبه های نماز این هفته مشهد الرضا با بیان اینکه عده ای در کشور به دنبال آرمان شهر عیاشی و پول درآوردن هستند، گفت: اگر کسی بخواهد جلوی درآمدها و عیاشی شان را بگیرد و این کار آنها نا امن شود از نظر آنها دیگر آرمان شهر نیست که البته اینها اقلیت بسیار کمی هستند. امام جمعه مشهد با بیان اینکه اکثریت مردم ما، مردمی دین دار و با ایمان هستند، گفت: اغلب مردم در این کشور سکویی برای جنگ با استکبار درست کرده اند. آیت الله علم الهدی با اشاره به عدم پیشرفت در مذاکرات هسته ای افزود: آنهایی که از عدم پیشرفت مذاکرات اخیر هسته ای ناراحت شدند عضو همان گروه اول هستند.

وی گفت: اما اغلب مردم این کشور که در گروه دوم جای دارند از اینکه مذاکره کنندگان ما به دشمنان امتیاز ندادند و پیشرفتی در مذاکرات حاصل نشدند خوشحال شدند و اینکه هیئت نمایندگی ایران در مقابل کفار مردانه ایستادند این برای ما مایه پیروزی است. امام جمعه مشهد افزود: این مردم برای انقلاب و کشور جان و خون دادند و اینها حاضر نیستند دست در دست دشمنان خدا بگذارند. آیت الله علم الهدی گفت: آمریکا می خواهد که ما غنی سازی را در کشورمان به صفر برسانیم و تاسیسات فردو که برای صنعتی بودن کشورمان بسیار مهم است و همچنین آب سنگین اراک را که بزرگترین شهر فناوری ما در منطقه است تعطیل کنند.

وی بیان کرد: ملت ما پشت سر رهبری قرار گرفته است و رهبری نیز می گوید سرنوشت کشور را به مذاکرات گره نزنید ما در کشورمان منابع عظیم اقتصادی داریم که با تکیه بر این منابع می توانیم تا نسل های بعد کشور را اداره کنیم. امام جمعه مشهد با اشاره به سالروز شهادت امام هفتم گفت: ما باید در روز شهادت این همام که پدر امام رضا(ع) هستند این روز را گرامی داشته و حرمت امام هشتم را حفظ کنیم و در روز شهادت ایشان کاسب ها مغازه ها را تعطیل کرده تا حرمت این روز جانگداز حفظ شود.


کد مطلب: 42888

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/42888/علم-الهدی-سخنگوي-مردم-اینکه-مذاکرات-پيشرفتي-نداشت-خوشحال-شدند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir