به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۴۰
 
۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۴۲۹۴۲

عملیات 6 ساعته کی شروع می‌شود؟!

گروه سیاسی- رسانه‌ها: جعفر محمدی در سایت عصر ایران در مورد بنزین های آلوده پتروشیمی و همچنین دستگیری چند جوان خواننده تهرانی نقدی نوشته است که در ادامه می‌خوانید:
1 - چند جوان که دقایقی رقصیده و فیلم رقص شان را در فضای مجازی منتشر کرده بودند، ظرف 6 ساعت توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند و به سرعت، پشت به دوربین همانند قاچاقچیان مواد مخدر در تلویزیون ملی علیه خود مصاحبه کردند.

2 - الان چند ماه است که مقامات رسمی در وزارتخانه های بهداشت، نفت و سازمان حفاظت محیط زیست می گویند که به دستور مسوولانی در دولت قبل، بنزین آلوده پتروشیمی در کل کشور توزیع شده و عده زیادی دچار آسیب های جسمانی ناشی از آن بنزین خطرناک شدند ولی کسی با متهمان این پرونده برخورد نکرده است. حال عملیات 6 ساعته برای دستگیری خاطیان توزیع بنزین آلوده کی شروع می شود و کی پشت به دوربین درباره کارهایشان توضیح خواهند داد؟ خدا می‌داند!

3 - علی علیه السلام یکی از علل ناکامی حکومت ها را " "تضییع الاصول والتمسك بالفروع" می دانند، یعنی کارهای مهم را رها کردن و چسبیدن به امور فرعی.

محمد
United Arab Emirates
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۲:۲۸
باور کنید این ملت نجیب تر از این حرفها هستن
یکبار این عوامل را محاکمه کنید باور کنید اعتماد به نظام برخواهد گشت براحتی (229625)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۲:۲۸
براي گرفتن 6 جوان رقاص كل ژليسو بسيج مي كنند تا بگيرنشون
ولي براي 3000 ميليارد و هزاران اختلاس و مواد مخدر و ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (229626)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۳:۱۷
اتفاقا از نظر بعضیها این چندتا جوون خطرناکتر از دزد و قاچاقچی و قاتل ها هستند چون نشون میدن میشه برخلاف خیلی از چیزهایی که اقایون نمیپسندن رفتار کرد از تغییر میترسند از اینکه جوونها مطابق حرفهای اونها زندگی نمیکنند ناراحتند و نمیخوان این قضیه توسعه پیداکنه واسه همین با شدت جلوشو میگیرن ولی تا کی؟؟؟؟؟ (229669)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۱۳:۵۲
اتفاقا از نظر بعضیها این چندتا جوون خطرناکتر از دزد و قاچاقچی و قاتل ها هستند چون نشون میدن میشه برخلاف خیلی از چیزهایی که اقایون نمیپسندن رفتار کرد از تغییر میترسند از اینکه جوونها مطابق حرفهای اونها زندگی نمیکنند ناراحتند و نمیخوان این قضیه توسعه پیداکنه واسه همین با شدت جلوشو میگیرن ولی تا کی؟؟؟؟؟ (229692)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ۲۱:۰۲
حداقل باعث شد که خیلی ها برن حتما" این کلیپ رو نگاه کنند :) (229888)