به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۶ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۳۲۵۳

تمدید کنسرت رضا صادقی

گروه فرهنگ و هنر: کنسرت رضا صادقی در تبریز به‌مدت یک روز تمدید شد.
تمدید کنسرت رضا صادقی
کنسرت رضا صادقی که قرار بود روزهای هشتم و نهم خردادماه در تبریز برگزار شود، با توجه به استقبال مردم، به‌مدت یک روز دیگر تمدید شد و قرار است، روز دهم خرداد نیز در یک سانس برگزار شود. این کنسرت در روزهای هشتم و نهم خردادماه در دو سانس 18 و 21:45 در تالار «چیچک» واقع در چهارراه ابوریحان، خیابان مشروطه، جنب پمپ گاز برگزار و روز دهم خرداد نیز در یک سانس اجرا می‌شود. دومان صوفیانی - تهیه‌کننده‌ی کنسرت رضا صادقی در تبریز - درباره این کنسرت، گفت: رضا صادقی آخرین آلبوم خود را با عنوان «تقدیم به دست و لب‌های ترک خورده از سرمای مردم صبور آذربایجانم» اجرا می‌کند.

او ادامه داد: صادقی شهر تبریز را برای اجرای قطعاتی از این آلبوم در نظر گرفته است و برای نخستین‌بار، یکی از قطعات فولکلور آذربایجان را اجرا خواهد کرد. وی اظهار کرد: کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان شرقی، مجری این کنسرت است و رضا کمالی، مدیر اجرایی و پویا نیک‌پور، رهبر ارکستر خواهند بود. تهیه‌کننده‌ی کنسرت رضا صادقی در تبریز با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته برای جلوگیری از ایجاد شدن بازار سیاه فروش بلیت، گفت: با توجه به تجارب قبلی که از کنسرت‌های فرزاد فرزین، سالار عقیلی و سیروان خسروی در شمال غرب کشور داشتیم، جلوی این کار را با تمهیدات خاصی خواهیم گرفت.

او درباره‌ی محل‌های فروش بلیت، توضیح داد: آتلیه‌ی هنری پیک، واقع در خیابان آبرسان، پیرایش شانتیا، موسیقی کمالی و انتشارات فروزش، واقع در خیابان ولی‌عصر (عج) و استریو صدا واقع در خیابان شریعتی، محل‌های فروش بلیت این کنسرت هستند. صوفیانی اضافه کرد: از امروز، فروش اینترنتی بلیت سانس روز شنبه (دهم خردادماه) آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.royalconcert.ir اقدام به خرید اینترنتی بلیت این سانس کنند.
مرجع : ايسنا