به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۴۳۳۶۹

کارگردان جاذبه به دنیای هری​پاتر باز‌نمی‌گردد

گروه فرهنگ و هنر: «آلفونسو کواران»، کارگردان مکزیکی فیلم اسکاری «جاذبه» خبر ساخت سه‌گانه جدید فیلم «هری پاتر» را تکذیب کرد.
کارگردان جاذبه به دنیای هری​پاتر باز‌نمی‌گردد
«آلفونسو کواران» که سال گذشته با ساخت فیلم سه‌بعدی فضایی «جاذبه» موفق به کسب هشت جایزه اسکار شد، اعلام کرد قصد ندارد سه گانه جدید «هری پاتر» را براساس مجموعه کتاب‌های «جی.کی رولیک» راهی سینما کند. گزارش‌های اخیر «کواران» را به عنوان گزینه اصلی مجموعه جدید «هری پاتر» بر اساس کتاب «هیولاهای خارق‌العاده و راه پیدا کردن‌شان» معرفی کرده‌ بودند که پیش‌درآمدی مربوط به 70 سال قبل از مجموعه هشت قسمتی بسیار موفق هری پاتر است. «کواران» که در سال 2004 کارگردانی فیلم تحسین شده «هری پاتر و زندانی آزکابان» را بر عهده داشت، در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های ایتالیایی گفت: اولین برنامه‌ام در چند ماه آینده بردن بچه‌هایم به مدرسه و برنامه‌ریزی برای صرف وقتم با آن‌ها در تابستان است. من دوباره به زندگی متصل شده‌ام و هیچ برنامه کاری در حال حاضر ندارم.

«کواران» درباره ساخت یک قسمت از مجموعه «هری پاتر» در سال 2004 نیز گفت: تجربه بسیار زیبایی بود، من آن دنیا را بسیار دوست داشتم و «جی.کی رولینگ» را تحسین می‌کنم، اما امروز پروژه‌هایی مبتنی بر حجم زیادی از جلوه‌های بصری دیگر برایم جذاب نیست. «کواران» در ادامه مصاحبه خود با نشریه ایتالیایی خاطر نشان کرد، برخلاف آنچه شایعه‌ شده، پیش‌درآمدی بر فیلم «درخشش» اثر موفق «استنلی کوبریک» در سال 1980 نیز نخواهد ساخت.
مرجع : ايسنا