به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۴
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۳۳۹۱
مدافع پیشین تیم ملی‌:

نکونام و شجاعی در تیم‌ملی اضافی هستند

گروه ورزشي: مدافع پیشین تیم ملی‌ با انتقاد از جواد نکونام گفت: نکونام در حال حاضر یک بازیکن اضافه در تیم ‌ملی‌ است و کارلوس کی‌روش نباید از این بازیکن استفاده کند.
نکونام و شجاعی در تیم‌ملی اضافی هستند
مرتضی فنونی‌زاده ابتدا در مورد بازوبند آبی رنگ نکونام که در چند روز اخیر سوژه رسانه‌ها شده است، گفت: معتقدم تیم ملی‌ ارث پدری کسی نیست و نخواهد بود. شما می‌‌بینید که بازیکنان آفریقایی روی مچ خود از مچ‌بندی استفاده می‌‌کنند که پرچم کشورشان است. آنها با این کار می‌خواهند کشور خود را معرفی کرده و به دنیا نشان دهند. حالا جواد نکونام با شش ماه سابقه بازی در استقلال بازوبند آبی می‌بندد. فکر می‌‌کنم این مسائل باید توسط سرپرست تیم یا مسئولان فدراسیون از جمله نبی پیگیری شود.

وی ادامه داد: مردم خیلی از کشورها با پرچم کشورهای دیگر آشنا نیستند و شاید چیزی از کشورهای دیگر ندانند. من معتقدم بازوبند کاپیتانی تیم ملی‌ باید پرچم خوشرنگ کشورمان باشد. امثال بزرگانی مثل منصور پورحیدری و علی پروین با بیش از دو دهه سابقه حضور در استقلال و پرسپولیس چنین کارهایی را انجام نمی‌دادند. محمد پنجعلی که سال‌ها در کنار او بازی کردم 12 بازوبند داشت اما بازوبندهای او در تیم ملی قرمز رنگ نبودند.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اصلاً معتقدم جواد نکونام در تیم ملی‌ یک بازیکن اضافی است و حالا بازوبند کاپیتانی را هم آبی رنگ کرده است. او شش ماه در استقلال بازی کرد و این در حالی است که هواداران استقلال بابت بازی‌ها ضعیف، از او راضی نبودند. من معتقدم نکونام در تیم ملی‌ یک بازیکن اضافه است و در مورد شجاعی نیز همین نظر را دارم.

فنونی‌زاده در قسمت دیگری از حرف‌هایش گفت: نظر شخصی من این است که ایران با 9 نفر بازی می‌‌کند و این دو بازیکن تأثیری در بازی تیم ملی‌ ندارند. در ضمن فکر می‌‌کنم شجاعی و نکونام در تصمیم‌گیری‌های کی‌روش نقش دارند و این اصلاً درست نیست. معتقدم کی‌روش در حق رضا حقیقی و امید ابراهیمی که جزو بهترین هافبک‌های دفاعی در ایران هستند اجحاف کرده است.

بازیکن اسبق تیم ملی‌ در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم شرایط تیم ملی‌ در خط دفاعی خوب است و در خط حمله هم می‌توانیم وضعیت بهتری داشته باشیم. کی‌روش با استفاده از جوان‌هایی مثل سردار آزمون و جهانبخش و همچنین بازیکنانی مانند قوچان‌نژاد و انصاری‌فرد می‌‌تواند بهتر نتیجه بگیرد. این مسئله در بازی دوستانه با مونته‌نگرو هم ثابت شد.
مرجع : فرهنگ نیوز

يكي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ۱۳:۴۷
اي بابا! چه موضوع مهمي، هنوز اينو نمي‌دونيد وقتي نكونام مياد توي زمين بقيه بازيكنان با اعتماد به نفس بيشتري بازي مي‌كنند؟؟؟ حضورش الان مثل علي‌دايي در زمان كاپيتانيش مي‌مونه، آرامش به تيم مي‌ده. اگر در مورد بازوبندش موردي مي‌بيني نبايد رسانه‌اي كني، شما كه مي‌توني يك تماس كوچيك باهاش بگيري و ازش خواهش كني رنگ بازوبند رو سه رنگ كنه. (230722)
كوهدشت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ۱۴:۰۴
كاملن موافقم اقاي فنوني زاده..........لايك (230728)
ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ۱۴:۱۶
اقای فنونی ما شما را نمی شناسییم فقط اقا مهدی تان می شناسیم ضمنا نکونا م بهترین بازیکن ایران گل اون به کره با ده نفر باعث صعود تیم شد شما درحد خودتان صحبت کنید (230731)
در پاسخ به ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۸ ۰۵:۴۹
اونوقت که شما تاتی می کردین براداران فنونی زاده برای خودشان توی این فوتبال آقایی می کردن...
دیگه دنیا میدونه نکونام زیرآب صادقبان را زد تا رفیق گرمابه و گلستانش آقا مسعود فیکس بازی کنه
زیر آب رحمتی و کریمی رو هم همین طور... (230947)
ارسطو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ۱۴:۱۸
من اصلا از نکونام خوشم نمیاد. (230732)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ۱۴:۲۰
چوخ ممنون استاد (230733)
۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ۱۴:۵۳
ببخشید آقای فنونی زاده هر کسی نميتونه در مرد نکونام نظر بده.من مطمئنم شما دنبال مطرح شدنی.همین (230743)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ۱۵:۱۳
فوتبالیستهای الان که به تیم باشگاهی شون تعهد و غیرتی ندارند چه توقعی هست که به تیم ملی شون داشته باشن ، براشون فقط پول معنا داره و بس. (230748)
روح اله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ۱۵:۲۳
نکونام اخرین اسطوره فوتبال ایران (230753)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ۲۰:۴۹
اسطوره؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الان سرمو بکوبم به دیوار؟ (230886)
mahdi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ۱۵:۵۱
کامل و درست گفتن (230768)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ۱۶:۳۰
خداییش آقای فنونی زاده حرف حقی زده نکونام و شجاعی خیلی کندند و بدرد تیم ملی نمیخورند خصوصا" نکو نام که اخلاق بدی هم دارد و باند باز.. (230787)
سعید کلک باز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ۱۶:۴۱
من پرسپولیسی ام ولی میگم برای دفاع چپ نه بیگ زاده خوبه نه پولادی ، حاج صفی بهتر از بقیه است
ضمنا هادی عقیلی و شجاع خلیل زاده بهتر از امیرحسین صادقی نیستن عایا ؟؟! (230792)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ۱۶:۵۴
بهتر از نکونام سراع دارید نکنه فکر میکنید فامبل کی روش ایت یا کی روش اعتبار خودشو وایه اون خرج میکنه فکرتونو عوض کنید آقای فنونی زاده (230800)
حمید
۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ۱۷:۱۵
حالا شجاعی یک چیزی واقعا بی مصرفه واسه تیم ملی ولی جواد نکونام یه وزنه روحیه این فنونی زاده ام تو رئال وبارسا بازی کرده نظرم میده (230808)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ۱۸:۰۳
اقای فنونی زاده !
شما عوض این که به تیم ملی کشورمون روحیه بدهید ، چنین اظهارنظری میکنید؟
دلیل نمیشه که شما از نکونام بدتون میاد همچنین اظهار نظری داشته باشید ...
روزنامه ها و رسانه ها هر اخباری را که صحت نداره رو به دست مردم میرسانند ، کی گفته جواد نکونام همچنین قصدی داشته ؟!!!! چرا هرموقع رنگ قرمز و آبی را مشاهده میکنید به یاد استقلال و پرسپولیس می افتید ؟! از انتقاد دومتون خوشم اومد من هم نظرم راجبِ مسعودشجاعی این است که جای خیلی از کسایی که لیاقتشون بیشتره روپرکرده ولی بازم تشخیص باسرمربی هست (230849)
sam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ۲۱:۰۰
مسعود شاعی واقعا به جز توپ خراب کردن کار دیگه ای بلده؟چرا انقدر کنده این ادم؟مثل اینکه بهش وزنه بستن (230889)