به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۴۳۵۸۲

تجاوز 40 مرد به دختر 15 ساله در مالزی!

گروه بين​الملل: نیروهای پلیس مالزی 13 نفر از افراد مظنون به تبانی و دخالت در تجاوز به دختری پانزده ساله را بازداشت کردند.
ماه گذشته، یک دختر 15 ساله مالزیایی در ایالت شمالی کلانتان مورد تجاوز گروهی از سوی افرادی قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری فرانسه از کوالالامپور، پلیس مالزی هنوز در حال بررسی این موضوع است که ایا به یکی از دوستان این دختر، که او هم 17 ساله است تجاوز شده است یا خیر و اینکه تعداد افرادی که مرتکب این عمل قبیح شده اند چند نفر بوده​اند؟

روزنامه دیلی استار بیان کرده است که 40 نفر این دختران را مورد آزار جنسی قرار داده اند. متهمان اصلی پرونده تجاوز جنسی که از همان روستای دختران هستند به مواد مخدر معتاد بوده اند. مقامات پلیس تاکنون به جزئیات و چگونگی این ماجرا اشاره ای نکرده اند. سوری کمپه، از فعالان حقوق زنان در اسلام و افزایش پرونده های تجاوزات جنسی را بسیار نگران کننده توصیف کرد.

وی افزود، پسرها بگونه ای در این فرهنگ تربیت شده اند که تصور می کنند مرد بودن با تجاوز و خشونت برابر است. در سال 2012، تنها دراین کشور جنوب شرقی اسیا با جمعیت 28 میلیون بیش از 3000 پرونده مربوط به تهاجمات جنسی تشکیل شده است.بسیاری از قربانیان اینگونه حوادث زیر 16 سال هستند. برخی از فعالان معتقدند شمار واقعی پرونده ها و حوادث مربوط به حملات جنسی بیش از آمار رسمی کشور است.
مرجع : باشگاه خبرنگاران