به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۴۳۵۸۷

ریزش ادامه دار قیمت سکه و ارز در بازار

گروه اقتصادي: قیمت سکه که در روز چهارشنبه 16 هزار تومان کاهش پیدا کرده بود در آخرین روز هفته ای که سپری شد بار دیگر 11 هزار تومان افت قیمت را ثبت کرد.
ریزش ادامه دار قیمت سکه و ارز در بازار
به دنبال کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی به یکباره قیمت این فلز گران بها با کاهش چشمگیری در بازار داخلی روبرو بود به طوریکه روز چهارشنبه به یکباره هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید 16 هزار تومان ارزان شد. این روند نزولی در آخرین روز هفته نیز ادامه پیدا کرد به گونه ای که بار دیگر سکه تمام بهار آزادی کاهشی معادل 11 هزار تومان را به ثبت رساند و بر قله 961 هزار تومانی آرام گرفت. نیم سکه بهار آزادی نیز در ادامه روند نزولی قیمت سکه و طلا 5 هزار تومان ارزان شد تا قیمتی برابر 486 هزار تومان داشته باشد.

از سوی دیگر هر ربع سکه بهار آزادی نیز از کاهش قیمت بی نصیب نماند و افت قیمتی معادل 1000 تومان داشت تا 280 هزار تومان به فروش برسد. گفتنی است هر دلار آمریکا نیز 5 تومان کاهش قیمت را به ثبت رساند تا نخستین روز هفته ای که در پیش است قیمت دلار از 3270 تومان کار خود را آغاز کند. یورو دیگر ارز پر متقاضی بازار نیز 5 تومان افت قیمت داشت و با قیمتی معادل 4495 فروخته شد.
مرجع : خبرآنلاين