به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۴۳۶۱۰

برکناری مشکوک سرمربیان لیگ برتری!

گروه ورزشي: به نظر می رسد انتخاب سرمربی تیم های لیگ برتری حسابی حساس شده است و حتی پس از ثبت قرارداد هم نباید کسی را سرمربی تیمی دانست.
برکناری مشکوک سرمربیان لیگ برتری!
به گزارش بانك‌ورزش،  نفت مسجدسلمان کم کم به عنوان پرمربی‌ترین تیم لیگ برتر معرفی می‌شود! آنها چند روز پس از صعود به لیگ برتر پرویز مظلومی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند که به یکباره و به طرز مشکوکی از این تیم رفت و اعلام شد توافقی میان دو طرف حاصل نشد. این حرف در حالی زده می شد که پیش از این گفته می شد قرارداد مظلومی و نفت نهایی شده و همه چیز برای ادامه همکاری مهیاست. گذشت و تا اینکه مجتبی تقوی به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان انتخاب شد. حالا خبر رسیده مجتبی تقوی هم به دلایل نامعلوم از سرمربیگری نفت کنار رفته است.

تهدید پیامکی گزینه تراکتورسازی!

از سوي ديگر و در حالی که از منصور ابراهیم‌زاده به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تراکتورسازی در فصل جدید نام برده می‌شود، شنیده‌ها از تبریز حاکی از آن است که جو عمومی این شهر چندان موافق این مربی نیست. از قرار معلوم در برخی موارد کار حتی به تهدیدهای پیامکی هم رسیده است که همین مساله می‌تواند شرایط را برای ابراهیم‌زاده دشوارتر کند. به نظر می‌رسد بخشی از ناخشنودی تبریزی‌ها از آقا منصور به حوادث سال گذشته مربوط می‌شود؛ جایی که او تا آستانه نشستن روی نیمکت تراکتور پیش رفت، اما در نهایت سر از راه‌آهن درآورد! اين در حاليست كه تراكتورسازي قبلا با يك مربي خارجي هم به توافق اوليه دست يافته بود اما در دقيقه 90 همه چيز به هم خورد و او ايران را ترك كرد!

رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۰۹:۰۰
مشکل پورسانت هست (231488)