به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۱ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۳۷۵۴

استادیوم پیرخاورمیانه دوباره جوان می شود

گروه ورزشي: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از شتاب گیری عملیات بازسازی نخستین ورزشگاه خاورمیانه خبر داد.
استادیوم پیرخاورمیانه دوباره جوان می شود
مهندس ابراهیم پیرامون افزود: هم اکنون اکیپ های مختلف متشکل از کارکنان این شرکت با جدیت در حال رفع نواقع جهت رسیدن به استانداردهای مورد نظر فدراسیون فوتبال می باشند. عضو هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اینکه این عملیات در راستای رفع نواقص اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال صورت می گیرد افزود: هدف از این عملیات تحقق خواسته ی عموم شهروندان این شهر مبنی بر انجام بازی های تیم نفت در چارچوب رقابت های لیگ برتر در شهر مسجدسلیمان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به لیستی که فدراسیون فوتبال به باشگاه اعلام کرده با استفاده از مدت زمان کوتاهی که تا شروع دوره ی جدید لیگ برتر وجود دارد بدنبال رفع نواقص و تحقق خواسته ی عموم می باشیم. اصلاح رختکن تیم های میهمان و میزبان، احداث اتاق ناظر بازی، اصلاح اتاق داوران، احداث جایگاه VIP و VVIP بر روی سقف جایگاه موجود، احداث اتاق کنفرانس مربیان و همچنین احداث جایگاه تماشاچیان پشت دروازه و افزایش تعداد صندلی تماشاچیان به تعداد 5000 نفر از جمله اقداماتی است که هم اکنون با جدیت و سرعت از سوی اکیپ های مختلف این شرکت در حال انجام است.

لازم به ذکر است استادیوم فوتبال شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان که در مالکیت شرکت ملی نفت ایران قرار دارد اولین استادیوم فوتبال منطق خاورمیانه و کشورمان محسوب می شود که در سال 1287 خورشیدی و بدنبال فوران نفت در این منطقه احداث گردید. این استادیوم در سال 1387 به همت این شرکت بطور کامل واساسی مورد مرمت قرار گرفت و سیستم روشنایی کلاس B فیفا به همراه اسکوربورد و چمن طبیعی با قابلیت زهکشی و جمع آوری و هدایت آب باران در آن نصب گردید.
این استادیوم قرار است از مرداد ماه امسال که رقابت های لیگ برتر کشور آغاز می شود پذیرای
تیم های کشور باشد که برای مصاف با تیم تازه راه یافته نفت مسجدسلیمان دراین شهر حضور می یابند.