به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۱ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۳۷۸۰

پوگبا: دوست ندارم یووه را ترک کنم

گروه ورزشي: هافبک فرانسوی یوونتوس با وجود پیشنهادهای خوب دوست ندارد این تیم را ترک کند؛ چرا که در کنار الگوی فوتبالی خود یعنی آندره‌آ پیرلو بازی می‌کند.
پوگبا: دوست ندارم یووه را ترک کنم
پوگبا از بازیکنانی است که خیلی سریع از یک بازیکن معمولی به یک فوق‌ستاره تبدیل شد. زمانی که این هافبک جوان فرانسوی در منچستریونایتد توپ می‌زد، کسی درباره او چیزی نمی‌دانست. نیمکت‌نشینی‌ها زیاد پوگبا و بی‌توجهی سر آلکس فرگوسن به او باعث شد تا اولدترافورد را به مقصد یوونتوس ترک کند. پوگبا خیلی سریع در یوونتوس جا افتاد و الان یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم به شمار می‌آید. عملکرد خوب او در بیانکونری باعث شده است تا تیم‌های سرشناس اروپایی از جمله رئال‌مادرید و منچسترسیتی و البته منچستریونایتد به دنبال جذب او باشند. با این حال این هافبک فرانسوی دوست دارد در یوونتوس بماند؛ چرا که در این تیم الگوی او یعنی پیرلو بازی می‌کند.

او گفت: من فرد بسیار خوش‌شانسی هستم؛ چرا که در کنار بازیکنی بازی می‌کنم که الگوی فوتبالی من به شمار می‌آید و او آندره‌آ پیرلو است. از این که در کنار چنین بازیکن بزرگی بازی می‌کنم به خود می‌بالم. همه می‌دانند که می‌خواهم روزی شبیه پیرلو شوم. پیرلو هر آن چه را می‌خواسته به دست آورده است. او سهم بسزایی در موفقیت‌های تیم‌هایی که در آنها بازی کرده، داشته است. پیرلو واقعا بازیکن بزرگی است و از بازی کردن در کنار او لذت می‌برم. پوگبا درباره مقایسه بین یوونتوس و تیم ملی فوتبال فرانسه گفت: اصلا نمی‌خواهم بین آنها دست به انتخاب زنم. بازی برای هر دو تیم برایم افتخار و بسیار مهم است.

این هافبک فرانسوی در پایان سخنان خود درباره تجربه بسیار بدش با منچستریونایتد صحبت کرد و گفت: حضورم در منچستریونایتد بدترین دوران فوتبالیم بود. طبیعی است که وقتی در تیمی بزرگ و پر ستاره بازی می‌کنی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی کمی صبر کنی اما من در منچستریونایتد احساس کردم که آنها نه به عنوان بازیکن و نه به عنوان یک انسان احترامی برایم قائل نیستند و به همین خاطر تصمیم گرفتم این تیم را ترک کنم و به فوتبال ایتالیا بروم. خوشبختانه در یوونتوس خیلی سریع جا افتادم و پاسخ اعتماد کادر فنی را دادم. خوشحالم که در یووونتوس بازیکنی تاثیرگذار به شما می‌آیم.
مرجع : ايسنا