به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۱ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۳۷۸۲

برج میلاد با موسیقی پاپ آشتی می‌کند؟

گروه فرهنگ و هنر: شش ماه از تصمیم تیم مدیران برج میلاد برای کمرنگ شدن موسیقی پاپ در سالن همایش‌ها می‌گذرد، اما باید دید که درخواست رضا یزدانی و مازیار فلاحی مورد توجه مسئولان قرار می‌گیرد یا خیر؟
برج میلاد با موسیقی پاپ آشتی می‌کند؟
از چند ماه پیش یعنی درست نیمه دوم سال 92 به تدریج اجرای موسیقی پاپ در سالن‌ همایش‌های برج میلاد حذف شد و حضور خوانندگان پاپ در این سالن رنگ باخت. پس از این تصمیم مدیران برج میلاد‌، حضور خوانندگان پاپ در این سالن رنگ باخت. پس از این تصمیم مدیران برج میلاد، خوانندگان پاپی که تعداد مخاطبانشان قابل توجه بود به سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی نقل مکان کردند که اگر چه سالن بزرگتری محسوب می‌شود اما از نظر کیفیت و قابلیت در رتبه پایین‌تری نسبت به این سالن قرار دارد. از طرفی موقعیت جغرافیایی برج میلاد مناسب‌تر از موقعیت جغرافیایی و مکانی سالن میلاد نمایشگاه بین المللی است.

هم اکنون و در حالی که بیش از 6 ماه از تصمیم مدیران برج میلاد می‌گذرد رضا یزدانی و مازیار فلاحی در اجرایی که شامگاه 8 خرداد ماه برای جانبازان و در سالن همایش‌های برج میلاد داشتند‌، از مسئولان در خواست کردند تا موسیقی پاپ بار دیگر به این سالن برگردد و خوانندگان پاپ بازهم بتوانند در سالن همایش‌ها به سوی صحنه ببرند. فرزاد هوشیار در گفت‌وگویی که بیش از این با رسانه‌ها داشت‌، اعلام کرده بود که دلیل این تصمیم در اولویت قرار گرفتن موسیقی سنتی برای مجموعه است و با توجه به ویژگی‌هایی که این سالن دارد و اینکه حمایت کمتری از موسیقی سنتی می‌شود‌، حضور اهالی موسیقی اصیل ایرانی در این سالن در اولویت اول قرار دارد. اما هنوز معلوم نیست که آیا مسؤولان این مجموعه تصمیم دارند که به درخواست رضا یزدانی و مازیار فلاحی رسیدگی کنند یا خیر؟
مرجع : ايسنا