کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تبلیغ تعدد زوجین در سیما +عكس

9 مرداد 1391 ساعت 11:18


گروه جامعه: در اقدامي تازه كه به نظر مي‌رسد در جهت تبليغ افزايش جمعيت باشد، صدا و سیمای استان قم در ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه نور با نام شهر یاکریم با دعوت از دو هووی قمی، شیوه زندگی موفق این دوبانو با یکدیگر را مورد بررسی قرار داد.

سیمای نور قم در اقدامی نو به معرفی این دو هووی موفق و بیان داستان هایی از زندگی مشترک این دو بانو با یکدیگر در زیر یک سقف با حضور فرزندانشان پرداخت.

ضیافت های پرخرج افطاری در هتل های مجلل
سايت مشرق هم نوشت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بازار افطاری های هم داغ شده و هر شب در یکی از هتل های مجلل تهران، افطاری ها با هزینه های میلیونی در حال انجام شدن است. نمونه این هزینه ها را این شب ها می توان در مهمانی افطاری نهادهای دولتی دید. مهمانی هایی که به بهانه ماه مبارک رمضان بر پا می شود و در آن به فراخور نهاد و سازمان دعوت کننده، تعداد مهمانان از ۲۰ نفر تا ۵۰۰ نفر متفاوت است. این مهمانی ها که با اسراف های زیادی برگزار می شود، اغلب در هتل های مجلل تهران بر قرار است و هر شب می توان با عبور از کنار هر کدام از آنها، تعداد قابل توجهی از خودروهای پلاک قرمز دولتی و خودروهای چندصد میلیونی مدیران برخی شرکت ها را هم مشاهده کرد. اما بخش خصوصی نیز از این قافله عقب نمانده و با دعوت از مسئولان و برخی نمایندگان مجلس از طریق این افطاری ها در فکر حل مشکل خود هستند!


کد مطلب: 4384

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/4384/تبلیغ-تعدد-زوجین-سیما-عكس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir