به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۸
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب : ۴۳۹۹۲
در مراسم بدرقه تیم ملی چه گذشت؟

چراروحانی دربدرقه ملی‌پوشان شركت نكرد؟

گروه ورزشي: مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل عصر (دوشنبه) با شرکت دو - سه هزار نفر در سالن 12هزار نفری آزادی و اهدای پرچم ایران، اجرای برنامه های فرهنگی همچون اجرای گروه هنری جایلان، اجرای حرکات نمایشی با توپ، پخش موسیقی و کلیپ های ورزشی و اجرای مراسم ورزش باستانی اجرا شد.
چراروحانی دربدرقه ملی‌پوشان شركت نكرد؟
علی کفاشیان در سخنانی با تشکر کردن از تمام کسانی که از تیم ملی فوتبال ایران حمایت کردند خواستار ادامه این حمایت‌ها تا جام جهانی فوتبال شد. او گفت: از تمام کسانی که در موفقیت و پیروزی تیم ملی ایران نقش داشتند تشکر می‌کنم. از کادر فنی و رسانه‌ها که بدون هیچ حاشیه‌ای از تیم ملی حمایت کردند ممنونیم و امیدوارم پشتوانه تیم ملی ایران برای کسب موفقیت باشند.

او ادامه داد: صعود به جام جهانی آن هم به عنوان تیم اول افتخاری بزرگ برای ایران بود و تیم ملی فوتبال ایران پیام‌آور صلح و دوستی، روح پهلوانی و جوانمردی در جام جهانی 2014 خواهد بود. رییس فدراسیون فوتبال با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت ایران در جام جهانی خاطرنشان کرد: امیدوارم با شهامت و شجاعت، تعصب، رعایت موازین اسلامی و اخلاق ایرانی، نمایش قابل قبولی را از ملی‌پوشان ایران شاهد باشیم. او در پایان گفت: باید از زحمات دولت و به خصوص رییس جمهور، شخص وزیر و رسانه‌ها تشکر ویژه‌ای کنم و از مردم برای موفقیت ایران تقاضای دعای خیر دارم.

وزیر ورزش خطاب به ملی‌پوشان فوتبال: مانند رزمندگان برای اعتلای نام ایران تلاش کنید

پیش از شروع رسمی مراسم بدرقه ملی‌پوشان فوتبال ایران، وزیر ورزش و جوانان در جلسه خصوصی که در دفتر ریاست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، دیداری با ملی پوشان داشت. دکتر محمود گودرزی در این جلسه اظهار کرد: من خوشحالم که شما را می‌بینم. امیدوارم شما همانند رزمنده‌ها برای اعتلای نام ایران بجنگید. امیدوارم طوری تلاش کنید که دل همه ایرانیان شاد شود. وظیفه ما این است که تلاش کنیم تا دل ایرانیان شاد باشد. مطمئن باشید که دعای خیر رهبری، ریاست جمهوری، مسئولان و همه مردم ایران پشت سر شما خواهد بود. ورزشکاران همیشه زحمات زیادی را می‌کشند و ما هم باید به آن‌ها احترام بگذاریم. من هم به عنوان یک خدمتگزار کوچک هر کمکی که بتوانم برای شما انجام می‌دهم.

کی‌روش نیز گفت: برای رسیدن به جام جهانی راه طولانی را طی کرده‌ایم. بازیکنان تلاش‌های زیادی را به جان خریده‌اند و خیلی از مواقع از خانواده‌هایشان دور بوده‌اند. من به شما قول می‌دهم تمام سعی‌مان را انجام دهیم تا با همه توان برای ایران بجنگیم.

در ادامه جواد نکونام نیز دقایقی صحبت کرد. او گفت من به نمایندگی از همه بازیکنان از حمایت‌های شما تشکر می‌کنم. مطمئنا حمایت‌های وزارت ورزش و زحمات فدراسیون و کادر فنی باعث شد که به جام جهانی صعود کنیم. من به شما قول می‌دهم با تمام توان تلاش کنیم تا بهترین نتیجه ممکن را بگیریم. در ابتدای این مراسم همچنین زمانی که وزیر ورزش و جوانان ملی‌پوشان را دید، از آن‌ها خواست که هر انتقادی به او دارند در همین جلسه اعلام کنند اما ملی‌پوشان تنها از او تشکر کردند.

دستیار ارشد رئیس‌جمهور: دولت از تمدید قرارداد کی‌روش حمایت می‌کند
حسین فریدون، دستیار ارشد و برادر رئیس جمهور اسلامی ایران می گوید که دولت آماده است تا برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال حمایت کند. دستیار ارشد رییس جمهور که به نمایندگی از ایشان در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال حضور پیدا کرده بود، درباره این مراسم گفت: مراسم خوبی بود و من ملی‌پوشان را با روحیه دیدم. ان‌شاءالله که این تیم در جام جهانی موفق باشد. وی درباره حمایت‌های دولت از تیم ملی و فدراسیون و به ویژه برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش گفت: دولت آمادگی کامل دارد تا همان طور که تاکنون از تیم ملی و فدراسیون حمایت کرده، باز هم این حمایت‌ها را داشته باشد. تمدید قرارداد با کی‌روش در اختیار وزارت ورزش است اما دولت، برای تحقق این امر آماده همه گونه همکاری است.
حسین فریدون درباره عدم حضور دکتر روحانی در این مراسم نیز گفت: بدی آب و هوا و طوفان امروز تهران مانع از آن شد که رییس جمهور در این مراسم حاضر شوند.

کی‌روش: در جام جهانی حسرت چیزی را نخواهیم خورد

سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد که تیم ملی در جام جهانی با تمام وجود می‌جنگد و حسرت چیزی را نخواهد خورد. کارلوس کی‌روش در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی اظهار کرد: امشب شاهد غرور ملی در سالن بودیم. الان زمان این نیست که بخواهیم افسوس گذشته را بخوریم. باید با تلاش زیاد برای حضور موفق در جام جهانی آماده شویم.

وی همچنین افزود: من قول می‌دهم که با تمام وجود بجنگیم و سعی کنیم بهترین نتیجه ممکن را بگیریم. مهم‌ترین مسئله‌ای که امشب شاهد آن بودیم این بود که شاهد غرور و هبستگی ملی بودیم. مطمئنا حضور مسئولان رده بالای کشور نیز باعث دلگرمی ما خواهد شد. باز هم تکرار می‌کنم که ما در جام جهانی با تمام وجود می‌جنگیم و حسرت چیزی را نخواهیم خورد.

مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۰۱:۰۷
خوب توفان وباد که خوبه حالا میرفتید چی میشد
میدید مردم توتوفان هم بیرونن یک نفر از پشت بام میفته دونفر بادرخت یک نفربامصالح ساختمانی یک نفرم نامعلوم میمیره احتمالا همشون هم از طبقه ی محروم جامعه بودند چون توفان از جنوب شهر شروع شده جناب روحانی بیا بیرون ببین مردم چی میکشند (232730)
ه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۰۱:۲۹
اصلاً معلوم نيست مخالف روحاني هستي (232733)
على
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۰۲:۱۱
روحانى بيا ببين احمدى نژاد چه فقر و فلاكتى براى مردم درست كرده ! (232739)
سینا صفوی
Romania
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۰۶:۴۹
توفان هم ضررش از دولت معجزه و محبوب محمود کمتره البته... (232748)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۰۷:۵۳
مهرداد زیادی صحبت میکنی (232760)
نجف اباد اصفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۰۸:۱۳
عزيز دل برادر:
ايشان رييس جمهور مملكت هستند نه يك شهروند عادي.بفهم! (232764)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۰۸:۲۳
حتما به مشکلات طوفان رسیدگی کرده نتونسته بیاد (232765)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۴:۳۱
بله آقای میثم خان.در همه جای دنیا مسئولان سیاسی در شرایط فوق العاده برنامه های حتی مهم را معلق می کنند تا به عنوان رییس ستاد بحران در مرکز ستاد باشند.این جمله احیانا طعنه آمیزی که شما نوشته اید تنها در روشهای حسین قلی خانی در مملکتداری رایج است که هشت سال بلبشویش را دیدیم. دوست من کشورداری با هیاتداری فرق میکند.این را به خاطر داشته باش البته اگر منظور طعن آمیز داشته ای. (232869)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۰۹:۰۱
حرص نخور... طوفان رو با ط دسته دار می نویسن. (232767)
ماندانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۶:۵۳
درست نوشته عربیش باط فارسیش رو بات مینویسن
کلاس اکابر بری بد نیست (232952)
تارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۸:۰۷
درست نوشته بی سوادبات مینویسند فارسیشو (232981)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۵:۰۷
شما 8 ساله کجایی ؟نکنه خدای ناکرده زمانی از مردم یاد میکنی که بیکار شدی و جناحت سرکار نیست؟نظر کاوه ایرانی رو انتهای صفحه بخونید (232898)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۸:۰۱
چرا از روي منطق حرف نميزني...طوفان كه ديگه كار خداست شما همه اش يقه دولتو ميگيري... مثلا وقتي طوفان كاترينا اونجور به امريكا خسارت ميزنه مردم ميرن اول يقه اوباما رو ميگيرن ؟؟؟در ثاني طوفان كه يكهويي نمياد از قبل اگر چشماشونو باز ميكردن ميديدن داره نزديك ميشه و احتياط ميكردن من خودم تو جاده قم بودم نيم ساعت زدم كنار واستادم تا طوفان بگذره بعدم بارون گرفت وهمه گردو غبارها شسته شد (232977)
برزیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۲۱:۲۴
این افراطیون انتظار دارن روحانی توفان رو هم کنترل کنه (233038)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۰۱:۵۶
دكتر به جهت رسيدكي و كنترل أوضاع در اين مراسم شركت نكرده يادت نره همين جند روز قبل جنوب شهر بين مردم بود (232738)
توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۰۶:۳۲
حیف شد (232745)
از طرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۰۶:۴۸
بیکاره مگه. (232747)
دکتر محمدی
Romania
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۰۷:۱۴
مگر فوتبال چیست و فوتبال بازها کی هستند که رئیس جمهور بخواهد بدرقه آنها برود ؟!! مگر بدرقه دانشمندان و نخبگان شرکت کننده در المپیادهای علمی جهانی و یا حتی دیگر ورزشکاران می روند ؟! فوتبال متاسفانه عوامفریبانه و سوداگرانه این همه تبلیغ می شود و جزو انواع فسادهای مالی و سوء اخلاق ها ... هیچ سودی برای کشور ندارد . کجای دنیا از جیب مردم و بیت المال عمومی به ناحق پول های کلان به توپ شوت کن می دهند !! آن وقت جوانان نخبه نه شغل دارند و نه امکانات ورزشی ؟! (232754)
چرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۰۸:۵۳
چرا روحانی شرکت نکردن؟؟؟؟! (232766)
محمد بختيارى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۰۹:۱۲
وقتى ٥ نفر تو تهران بدليل طوفان ميميرن درست نيست رييس جمهور بياد شادى كنه.حركت عاقلانه اى بود.
روحانى عزيز آرزوى موفقيت براى شما و همه ايرانى ها. (232768)
جوهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۰:۲۸
دلاور میامدی بیرون بدرقه تیم ملی میرفتی در ضمن همه دیروز بیرون بودن شما هم یکی از مردم ! این مردم بیچاره مطلع نشده بودن که ایگونه طوفانی در راهست و بی خبر بودن و خبردار نشدن و زخمی و کشته هم شدن. اقای رئیس جمهور عزیز لطفا از جنس مردم شوید.. (232795)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۰:۵۰
عشق منی روحانی (232805)
ساميار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۱:۱۷
جالبه مسئول بادوطوفان هم روحانيست! (232815)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۴:۵۹
دوست من در کشوری مثل کشور ما بلایای آسمانی که سهل است اگر کسی با ما نباشد وبه منافع ملی فکر کند مسئول هر اتفاقی است.تنها کافی است با ما باشد و به غارت کمک کند آنوقت به قول آن پیرمرد بزرگ تاریخ معاصر می شود پسر بلافصل نوح نبی. (232889)
کاوه ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۵:۰۳
با سلام ما در کشوری زندگی میکنیم که تمام افتخاراتش بش دانشمندانشه و پیامبرش علم رو برتر از هرچیز میدونه
زگهواره تا گور دانش بجوی
به دنبال علم بروید اگر در چین باشد
حکمت را بیاموزید حتی اگر در دل منافق باشد
بدبختی امت من از آنجا آغاز میشود که علم را ترک میکنند
اما دریم کشور بارها و بارها در سریال ها فیلم ها سخنان و رفتار مسئولینش مدام از فوتبال میگه فوتبال ابزار سیاسیه منفعت داره
آخه عزیز من اگه اروپاییها میرن فوتبال نگاه میکنن همه کاراشون سر حساب و کتابه نه ماکه 200سال از دنیا عقبیم اصلا انگار ... (232892)
کمالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۱۸:۵۱
نظر ایشان کاملا درسته : یکی از مهم ترین دلایل عقب افتادگی کشور ما جابه جا شدن ارزش ها ست : علم و دانش و فرهنگ بسیار مظلوم ولی برعکس موضوعات پوچ و بی حاصل و بی ارزشی مانند فوتبال و دلالی و کاسبی سوداگرانه و ... جایگاه پیدا کرده . بسیاری از جوانان از حداقل امکانات ورزش همگانی محرومند آن وقت بیت المال خرج فوتبال میشه . خوشبختانه مردم هوشمند متوجه شده اند به همین دلیل هم تماشاچیان فوتبال خیلی کم شده و برنامه ها و اخبار فوتبال هم چندش آور و منزجر کننده شده به تدریج شوهای فوتبال تحریم و طرد خواهد شد . (232999)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ۲۳:۴۷
آخه مگه رييس جمهور مملكت بيكاره كه بياد با يه مشت بيكار وقت تلف كنه و حرف از تاكتيك و ... بزنه. (233098)