به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۳ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۴۴۰۱۳

آخرین وضعیت صدور دفترچه‌ بیمه سلامت

گروه سلامت: سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و 630 هزار ایرانی دفترچه‌های بیمه خود را دریافت کرده‌اند، گفت:‌ از این تعداد 390 هزار دفترچه برای تهرانی‌ها صادر شده است.
آخرین وضعیت صدور دفترچه‌ بیمه سلامت
سید مهدی میرشاه ولد به اعلام آخرین وضعیت صدور دفترچه‌های بیمه سلامت همگانی پرداخت و گفت: تا ظهر روز گذشته چهار میلیون و 650 هزار نفر برای دریافت دفترچه ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد یک میلیون و 630 هزار نفر موفق به دریافت دفترچه‌های خود شدند. وی ادامه داد: در حال حاضر صدور دفترچه برای هموطنان در برخی استان‌های کم جمعیت از جمله خراسان شمالی به پایان رسیده است.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی با بیان اینکه استان تهران با 800 هزار ثبت نامی بالاترین آمار متقاضیان دفترچه بیمه سلامت همگانی را دارد گفت: از این تعداد تاکنون برای 390 هزار نفر دفترچه صادر شده است براین اساس می‌توان گفت بیش از 40 درصد تهرانی دفترچه‌های خود را دریافت کرده اند. میرشاه ولد در ادامه از فعالیت دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت در روزهای چهاردهم و پانزدهم خردادماه خبر داد و گفت: فرایند صدور و چاپ دفترچه ها در روزهای تعطیل نیز ادامه خواهد داشت و مردم می‌توانند پس از دریافت پیامک سازمان بیمه سلامت به دفاتر پیشخوان مراجعه و دفترچه‌های بیمه خود را دریافت کنند.
مرجع : ايسنا